Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hey Suus

Ik weet natuurlijk niet hoe je je voelt want ik ken dat niet zo, maar kan het me wel heel goed voorstellen. Je wilt zo graag en dan loopt alles niet zo hoe je het voor ogen had. Maar ik weet heel zeker dat er bij jullie een kindje komt. Hoe dan ook. Ik begrijp dat je het moeilijk vind om al die zwangeren om je heen ziet en dat bijna iedereen in ons cluppie allemaal hun kindje krijgen en jij niet. Dat is ook zeker geen leuk gevoel ( al gun je het hun van harte). Maar jou tijd komt zeker Suus al heb je daar nu weinig aan.

Je weet dat je altijd bij me terecht kunt als je even een luisterend  oor nodig hebt.

ps trouwens ik vind het raar dat gyn vrijdags niet telefonische bereikbaar is. Nu blijf je maar in onzekerheid zitten.

Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2008 15:22:04'));

Hey Suus

Ik weet natuurlijk niet hoe je je voelt want ik ken dat niet zo, maar kan het me wel heel goed voorstellen. Je wilt zo graag en dan loopt alles niet zo hoe je het voor ogen had. Maar ik weet heel zeker dat er bij jullie een kindje komt. Hoe dan ook. Ik begrijp dat je het moeilijk vind om al die zwangeren om je heen ziet en dat bijna iedereen in ons cluppie allemaal hun kindje krijgen en jij niet. Dat is ook zeker geen leuk gevoel ( al gun je het hun van harte). Maar jou tijd komt zeker Suus al heb je daar nu weinig aan.

Je weet dat je altijd bij me terecht kunt als je even een luisterend  oor nodig hebt.

ps trouwens ik vind het raar dat gyn vrijdags niet telefonische bereikbaar is. Nu blijf je maar in onzekerheid zitten.

Sharine

Hey Sharine,

We hebben vanavond ff geklets, heeft me wel goed gedaan hoor! En ben nu met Marco's zus aan het chatten die er ook van weet bij ons, en zij heeft me ook al weer flink opgebeurd!
Vond het erg lief dat je even de tijd nam om voor me te pendelen en hoop zo dat je gelijk krijgt! Ik durf het bijna niet te zeggen en durf er ook niet op te hopen, maar heb nu wel weer ongi krampen en heb vanavond 2x wat roze gehad met afvegen, maar verder komt  het nog niet...
Neem zo lekker een warme kruik mee naar bed, hopen dat dat helpt!

OH MY GOD SHARINE, DIT GELOOF JE NIET: IK BEN ONGESTELD GEWORDEN!!!!!!!!!!!

Je pendel had dus helemaal gelijk, nu maar hopen dat ie voor de rest ook gelijk heeft he!
Dus maandag beginnen met de Clomid, tot en met vrijdag, en dan 30 april, 2 mei en 4 mei flink aan de klus!  Zijn wel mooie dagen, woensdag (koninginnedag en dag voor hemelvaart, dus vrij!) vrijdag (dag voor het weekend, dus daarna ook weer vrij!) en op zondag (hele dag vrij, dus zie je me de hele dag niet hahahaah!) Dan moet ik dus meteen maandag de gyn bellen, want moet tussen dag 22 en 25 van de cyclus langskomen voor afspraak dat is dan dus 12 of 13 mei, de rest valt net in weekend, dat is wel een beetje kloten, want dan moet ik vrijnemen, 2 x, want moet de dag ervoor ook nog bloedlaten prikken.... Maar goed, misschien dat ik het mijn afdelingshoofd toch maar ga vertellen dan, want die vraagt zich vast af waarom ik steeds naar het ziekenhuis moet en waarom dat niet op mijn vrije dag kan. We hebben sinds kort een nieuw afdelingshoofd en daar kan ik wel heel goed mee overweg, dus als hij beloofd het niet verder te vertellen, kan het denk ik geen kwaad en denk dat hij het ook wel zal begrijpen! Is zelf ook nog een jonge vent, 30, net getrouwd, vrouw is net zo oud als mij, en hij wil ook wel kinderen, dus hoop dat hij het snapt!

Nou Sharine, jij bent nu echt mijn held hoor haha!!

hoi meiden,

ik heb jullie verhalen nog niet echt gelezen, heb het druk met niks en genieten enz!
maar kom snel weer eens lezen.
nog even mijn bevallingsverhaal voor jullie:

we waren om 11 uur in het ziekenhuis. helaas neitgenoeg ontsluiting om aan het infuus te kunnen, dus ik kreeg een pil. en dat kon max 5 dagen duren, nou ik zag het al een lange weg worden!
de hele dag eigenlijk niks gemerkt, niels lekker naar huis laten gaan en ik kreeg al te horen morgen dan 2 pillen te krijgen. balen dus.
´s nachts wel wat menstruatiekrampen die vrij heftig waren, maar het was niet vaker als de weeën die ik steeds al had, dus trok me er weinig van aan.
om 6 uur ´s morgens voelde ik wat lopen, dus ik snel naar de wc, en ja ik was aan het bloeden. het wa dus toch begonnen, mijn slijmprop was weg!!!
ik zuster gebeld om even te helpen en daarna weer mijn bed in.
rond half 7 begonnen de weeën ze kwamen meteen regelmatig, dus ik niels gebeld, die was al jay aan het wegbrengen en zou zo komen, dus ik zei nog, nou het negint net, dus doe maar rustig aan!
daarna om een warm water kruik gevraagt .toen ze die kwam brengen, kwamen mijn weeën om de 2 a 3 minuten.
10 minuten later weer gebeld, ik kreeg non stop weeën en kon ze moeilijk opvangen.
verloskundige kwam kijken en ik had al 6 cm ontsluiting, dit ging wel heel snel.
ze heeft me geholpen met weeën opvangen en me toen naar verloskamers gereden, want lopen ging echt niet meer!
om 7.45 was niels er en moest mij zoeken, want ja ik was niet op mijn kamer!
ik had ondertussen bijna 8 cm, mijn vliezen werden gebroken.
rond 9 uur gingen ze nog eens voelen en ik had 10 cm.
toen mocht ik gaan persen, ik was eerst even alle controle kwijt en kon niet omschakelen. toen hebben ze me op mijn zij laten liggen, zodat onze kleine beter in mijn bekken zou draaien. dat hielp, toen ze me nog eens erop wees me goed bol te maken, ging ineens de knop om bij mij.
bij jay heb ik dat nooit zo gevoeld, maar was heel bijzonder. ineens kon ik persen en met 6 persweeën was onze kleine Tess geboren.
ik was ontzettend trots eigenlijk op mijzelf, dat ik het deze keer wel kon en niet geholpen had moeten worden met vacuumpomp.
en dat met maar 5 hechtingen ipv 25 de vorige keer!!!
een super snelle, heftige maar mooie bevalling hebben we gehad!

tot snel

liefs dimka

ps. de babysite is van naam veranderd, nu heet deze www.tesskuilboer.babysite.com

Hey Dimka,

Leuk dat je even een verslagje uit komt brengen hoor! Gelukkig heb je toch niet meer 5 dagen hoeven wachten en is het allemaal heel snel gegaan, heerlijk joh!
Ga eens even kijken op de babysite of er al wat nieuws opstaat!

hoi meiden,

ik zet ons even omhoog, stonden op pagina 3!!!
hebeignelijk niks te vertellen, behalve dathet goed gaat hier. we genieten volop.
hielprik, gehoortest en 1e controle bij huisarts zitten erop en alles was goed.
Tess drinkt goed, ze weegt nu al 3850 gram, dus al 110 gram aangekomen bovenop geboortwicht in 8 dagen!!!
we zijn toch maar begonnen met een speentje, want ik lag ´s nachts een paar keer 1 uur lang met mijn pink in haarm ond. dat was geen succes. maar ik ben niet echt speenfan, maar goed het werkt wel even nu.
nou dat was het wel weer

hoe is het met iedereen?

liefs dimka

Hey meiden,

Hier ook ff weer een berichtje van mij. Hier gaat alles ook nog steeds goed. Ben lekker aan het genieten van Sylvan! Wat een heerlijk mannetje is het toch. En ook zo makkelijk!! We zitten nu al mooi in een ritme. Hij krijgt nog wel elke 3 uur voeding maar dat mag ook nog he. Hij huilt echt heel weinig wat natuurlijk lekker is. Vandaag gaan we voor het eerst naar het bureau en ik ben enorm benieuwd hoe hard hij gegroeit is. Lysanne was de 1e keer bureau 5100 gram en 56 cm. Ze was toen 1 maand en 9 dagen. Bij de geboorte was zij 3350 gram en 51 cm. Sylvan is vandaag 1 maand en 5 dagen en woog bij de geboorte 2980 gram en 51 cm. Ben dus heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd.

@ Suus jeetje het zit jou toch echt niet mee zeg!! Het wachten op die stomme menstruatie. Normaal kun je die wel wegkijken maar jij zit er met smart op te wachten en dan blijft ie weg. MAAR gelukkig uiteindelijk toch nog ongi geworden.
Super zeg!! Zal 30 april en 2 en 4 mei heeeeeeel hard voor je duimen en hoop gauw op goed nieuws bij jullie.

@ Dimka hoe is het met de kleine Tess en wat vind Jay ervan? Jeetje mina wat een grote dochter heb jij al haha. Vergeleken bij Sylvan was ze wel groot. Kun je een beetje wennen aan het feit dat je nu 2 kinderen hebt? Ik had tijdens de kraamweek het idee dat ik Lysanne haast helemaal niet zag en dat ze me ontglipte omdat ik constant met Sylvan bezig was.

En hoe is het met de rest van de meiden?
Petra ben je al bijna aan het bevallen of zitten de meiden nog hoog en droog. En Iris hoefde ook nog maar 6 weken hoorde ik laatst. Het schiet bij iedereen wel heel erg op.
Sharine jij ging in juni weer proberen zwanger te raken toch of niet? Dat komt vast helemaal goed! Vanaf deze kant is het je van harte gegunt!

Groetjes,
Tamara

Meiden, daar ben ik weer!

Tammie en Dimka, lekker aan het genieten van jullie kleintjes lees ik! Ja dat vraag ik me ook wel eens af, of jullie het soms ook moeilijk vinden om jullie aandacht te verdelen tussen de 2 kindjes, ben ik ook wel benieuwd naar!

Yvonne, ook niet meer zo vaak hier he.... word zwaar he nu de laatste loodjes! Duim heeeeeeeeeeel hard dat de beeb eerder komt dan verwacht hoor! Dan komen we zo snel mogelijk bewonderen en kadootje brengen joehoeeeeeeee! Ben benieuwd of je het mooi vind, ik wel, als jij het niets vind, houd ik het zelf wel hahahaha!!

Sharine, nog anderhalve maand he, en dan weer voor het echie! Dan gaan wij samen zwanger zijn hoor, beloof je dat? Kunnen wij elkaar mooi 'steunen'!

Petra, hoe is het nu met jullie? Zal zo eens even op je hyves kijken of er nog nieuws is! Je meiden houden het echt lang vol he? Maar jij? Houd jij het ook nog wel vol?

Nou hier niet zoveel nieuws nog hoor, vandaag en morgen nog Clomid en dan vanaf woensdag (maar wij beginnen stiekum al maandag, je weet nooit) hard aan de klus! ZIjn al flink aan het oefenen hoor haha! Ben zo benieuwd of ik dan nu eindelijk een eisprong krijg en of ik dat ook verneem....
Mijn temperatuur schommelt alleen wel behoorlijk nu, van 36,2 36,0 35,8, 35,6 36,3 36,4...... dus 2 hele lagen erbij, heb eigenlijk altiijd zo rond de 36,3 ongeveer, dus verder wel normaal! Hoop dat ie volgende week tegen de 37 aan komt, dan weet ik tenminste dat er een eisprong is geweest!
Verder heb ik weinig last van de Clomid gelukkig, kan alleen soms wat eerder zeggen wat ik denk, maar dat is niet zo erg, als dat alles is! Hoop niet dat dat betekent dat het niet aanslaat, maar dat zien we volgende week!
Had ik trouwens al verteld dat ik het aan mijn baas heb verteld? Ga eens even teruglezen, zo niet dan typ ik dat zometeen nog ff!

Terug
Bovenaan