Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Nog niet vertelde dus, nou komt ie:

Omdat ik dus afgelopen zaterdag ongesteld was geworden, kon ik pas maandag de gyn bellen voor afspraak, dit kon ik pas doen als ik ongi was geworden, want moest tussen cylcusdag 22 en 25 terugkomen! Nou ik dus maandag bellen, maar het kwam dus een beetje klote uit, want dag 22 is op zaterdag, 23 op zondag en 24 op 1e pinksterdag, dus bleef alleen de dinsdag na pinksteren over voor een afspraak, nou dit kon om half 12 dus ook nog midden op de dag, maar ik moet de dag ervoor bloed laten prikken en dat word dan vrijdags, ivm weekend.
Maar het pinksterweekend is dus een van de drukste periodes van het jaar bij mij op het werk, want ik werk in Ommen, wat echt een vakantiedorp is met veel campings en bungalowparken, dus jullie begrijpen wel topdrukte dan! Dus ik dacht van shit hoe krijg ik het dan voor elkaar om vrij te vragen..... Dus ik vond het wel even zo eerlijk om mijn baas in te lichten, nou scheelt het wel dat ik hem al behoorlijk lang ken en goed met hem overweg kan hoor! En ik had het gevoel dat hij het wel kon begrijpen... Hij is 31 en zn vrouw 26 dus dacht van, die willen ook vast wel snel kinderen.
Nou ik dus gezegt van je weet dat ik soms naar het ziekenhuis moet he? Maar ik moet dus de dinsdag na pinksteren weer en dat kan niet op andere dag, want ik loop bij de gynaecoloog, weet niet of je weet waar die voor is.....
Nou wat ie toen zei joh: Ja dat weet ik maar al te goed, wij lopen ook bij de gynaecoloog! Zijn vrouw heeft hetzelfde als ik! Dus ik even snel beetje uitgelegd hoe ver wij nu zijn en hoe ver zij nu zijn. Zij hebben dit traject al doorlopen, dus hij begreep heel goed dat ik het niet zelf in de hand heb wanneer ik heen moet en dit was geen enkel probleem! Als ik naar het ziekenhuis moet dan kan dat gewoon en hoefde ik me geen zorgen te maken over de bezetting, dit was belangrijker! En als het er op aankomt dat ik 2x of 3x in de week moest, dan moest dat ook maar! Wat een superreactie he! Vind het wel fijn dat hij begrijpt hoe het zit, want het is toch een man he! Haha! Maar voor mij was het echt een opluchting joh!
Nou dit was even de korte samenvatting haha!

@suus, wat moet datheerlijk gevoel hebben dat je baas zo reageerde. en voor hun sneu dat ze in het zelfde scheepje zitten, ´maar voor jou mooi makkelijk, scheelt een hoop uitleg en moeilijk gedoe!
ik duim voor jullie hoor!
ja 2 kinderen is wel even anders als eentje. gisteren zat ik met Tess aan de borst en Jay naast mij op de bank, hem eten te geven. dat kan hij heel goed alleen, maar nu moet mama hetineens doen, en papa mag niet eens naar hem kijken!!! dus even behelepen soms, maar in de tijd dat Tess slaapt en Jay komt terug van de oppas, probeer ik wel even echt alleen voor hem er te zijn. maar ja, moet allemaal wennen!!!

@tamara, ja Tess is al behoorlijk groot! en ze dachten dat ze te klein was eerst, nou mooi niet dus!
ze doet het super, heb nog wat moeite soms met 3 uur tussen de voedingen, ze wil graag vaker, maar met speen, gehobbel en geschommel lukt het steeds vaker er 3 uur tussen te krijgen. want anders is het echt te vaak!
Jay vind het super, het is Tess voor en Tess na, dus dat scheeld. alleen met z ´n 2en op schoot enz, dat dat niethandig is, dat soort dingen begrijpt hij niks van!!!
Gisteren zei ik tegen hem als je zo binnen komt, doen we pyjama aan en naar bed. zegthij met een super serieus gezicht (in het deens!), dat denk ik niet.
ik wist niet hoe ik het had, moest zo lachen om hem, maar ja toen toch maar gezegt, ik denk van wel. en dat is 2,5 jaar, datwordt nog wat!!!

liefs dimka

Hoi meiden

Tamara geweldig dat het goed gaat met sylvan en dat hij goed groeit en een heerlijk makkelijk mannetje is. Ben benieuwd hoeveel hij vandaag weegt???.

Dimka heerlijk toch die wijze woordjes van jay haha. Soms kunnen ze zo lekker wijs uit de hoek komen he. Maar super dat het goed gaat met Tess heerlijk. En ja soms heb je dat he dat de oudste zo ineens weer hulpbehoevend word en dat dan ook alles mama moet doen terwijl ze zien dat mama het nu niet kan. Ja is fase dat ze alles opnieuw uit gaan uitproberen.

Suus (net nog even gesproken) maar vind het fijn dat je weinig tot geen last hebt van bijverschijnselen van de Clomid. En ja gewoon gaan klussen want idd je weet maar nooit strax heb je een vroege ei en dan heb je niet geklust. Ook super dat Marco rekening houd om niet vaak te gaan sporten en meer tijd heeft voor klussen hihi. Wat heerlijk gevoel he dat je het nu toch kwijt bent het verhaal aan je baas en ook toevallig dat hij   op dit moment in hetzelfde schuitje zit. (niet leuk maar goed er is dan wel meer begrip als je een keer niet aanwezig kunt zijn in de winkel). Meid ik hoop dat je snel je eisprong krijgt en dat het eitje mooi bevrucht mag worden en dat je snel positief test en ook lekker zwanger mag zijn.

Hier is alles oke zit nog steeds in mijn ongi. Maar die zou vrijdag wel weer over zijn.

Nou toedeloe

Liefs en dikke kus Sharine

Hoi meiden,
Er is weer een boel afgekletst gister. :eek:)

Hier een korte update van mij. ik mag eigenlijk niet achter de pc zitten dus ik hou het een beetje kort.

Gisterochtend om half 3 had ik bij het naar de wc gaan helder rood bloedverlies en dit bleef elke keer dat ik weer naar de wc ging. Ook kreeg ik soort van oefenweeen, licht maar duidelijk aanwezig.
Om 10 uur heb ik het LUMC in Leiden gebeld en die vonden het reden genoeg om me langs te laten komen. Eenmaal daar om 12 uur was het bloeden gestopt. Toch hebben ze een hartfilmpje gemaakt van de meiden. Daaruit was te zien dat ze het nog goed naar hun zin hebben en nergens last van hebben. Ik heb toen een uitwendige echo, inwendige echo gehad en ze hebben gevoeld of de baarmoederhals al zacht aan het worden was. ze hebben me ook gecontroleerd op zwangerschapsvergiftiging omdat ik al 2 dagen flinke hoofdpijn had, veel vocht vasthoudt en tintelende vingers heb. Ook dit was allemaal goed.

Ze hadden voorgesteld om een nachtje te blijven, maar dat was voornamelijk zodat mijn moeder niet eventueel ’s avonds laat weer in de auto moest stappen wegens bloedverlies. Dit heb ik niet gedaan omdat ik gewoon liever in mijn eigen bed lig. Gister mocht ik dus alleen bedrust houden om een eventueel gesprongen adertje te laten dichten. Nu moet ik eigenlijk wat actiefs gaan doen zoals wandelen of afwassen, maar het gaat wel tegen mijn gevoel in. Ik heb zelf de neiging om rustig op bed te blijven liggen om alles de rust te geven. Ik heb nogsteeds oud bloed verlies, maar zolang het alleen oud bloed is, is er nog niks aan de hand. Mocht het weer rood worden, moet ik weer naar Leiden en dan moet ik wel blijven omdat het toch een teken kan zijn dat ik binnenkort ga bevallen.

Ben best zenuwachtig. Ik weet dat alles goed is met onze meiden. Ik hoop zo om 12 mei te halen zodat ze eventueel niet in de couveuse hoeven en (bijna) meteen naar huis kunnen. Maar goed, zolang het maar goed gaat. Dat is natuurlijk het belangrijkste.

Het is zo te zien toch een heel verhaal geworden. Ik ga nu weer braaf afwassen. Moet van de dokter. Hahaha. Mijn vriend blij, die had gister toch al egen zin om de afwas te doen. ;oP

Liefs,
Petra

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-04-2008 08:54:43'));

Hoi meiden,
Er is weer een boel afgekletst gister. :eek:)

Hier een korte update van mij. ik mag eigenlijk niet achter de pc zitten dus ik hou het een beetje kort.

Gisterochtend om half 3 had ik bij het naar de wc gaan helder rood bloedverlies en dit bleef elke keer dat ik weer naar de wc ging. Ook kreeg ik soort van oefenweeen, licht maar duidelijk aanwezig.
Om 10 uur heb ik het LUMC in Leiden gebeld en die vonden het reden genoeg om me langs te laten komen. Eenmaal daar om 12 uur was het bloeden gestopt. Toch hebben ze een hartfilmpje gemaakt van de meiden. Daaruit was te zien dat ze het nog goed naar hun zin hebben en nergens last van hebben. Ik heb toen een uitwendige echo, inwendige echo gehad en ze hebben gevoeld of de baarmoederhals al zacht aan het worden was. ze hebben me ook gecontroleerd op zwangerschapsvergiftiging omdat ik al 2 dagen flinke hoofdpijn had, veel vocht vasthoudt en tintelende vingers heb. Ook dit was allemaal goed.

Ze hadden voorgesteld om een nachtje te blijven, maar dat was voornamelijk zodat mijn moeder niet eventueel ’s avonds laat weer in de auto moest stappen wegens bloedverlies. Dit heb ik niet gedaan omdat ik gewoon liever in mijn eigen bed lig. Gister mocht ik dus alleen bedrust houden om een eventueel gesprongen adertje te laten dichten. Nu moet ik eigenlijk wat actiefs gaan doen zoals wandelen of afwassen, maar het gaat wel tegen mijn gevoel in. Ik heb zelf de neiging om rustig op bed te blijven liggen om alles de rust te geven. Ik heb nogsteeds oud bloed verlies, maar zolang het alleen oud bloed is, is er nog niks aan de hand. Mocht het weer rood worden, moet ik weer naar Leiden en dan moet ik wel blijven omdat het toch een teken kan zijn dat ik binnenkort ga bevallen.

Ben best zenuwachtig. Ik weet dat alles goed is met onze meiden. Ik hoop zo om 12 mei te halen zodat ze eventueel niet in de couveuse hoeven en (bijna) meteen naar huis kunnen. Maar goed, zolang het maar goed gaat. Dat is natuurlijk het belangrijkste.

Het is zo te zien toch een heel verhaal geworden. Ik ga nu weer braaf afwassen. Moet van de dokter. Hahaha. Mijn vriend blij, die had gister toch al egen zin om de afwas te doen. ;oP

Liefs,
Petra

Petra, jij maakt het wel erg spannend elke keer zeg! IK dacht even dat je ging typen dat je ondertussen bevallen was!
Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent en dat je nu erg zenuwachtig bent hoor! Maar gelukkig is alles goed met de meiden, dat is het belangrijkste he!
Wat raar dat je wat actiefs moet gaan doen joh! Ik zou ook zeggen dat je bedrust moest houden, maar goed, als de dokter het zegt, zal het wel ergens goed voor zijn he!
Nou meid, 12 mei komt steeds dichterbij, dus als je al eerder zou bevallen, hoeven ze niet lang te blijven he, en mogen ze lekker snel mee naar huis! Echt super hoe jij deze zwangerschap hebt volgehouden Petra, het is echt niet makkelijk geweest voor jullie, helemaal in het begin niet he! Petje af voor jou hoor, vind ik echt heel knap hoe jij er elke keer mee om bent gegaan!

Nou hier weinig nieuws hoor, vandaag de laatste Clomid, en ben nog even op de weegschaal geweest vanmorgen! Joepieeeee ben al paar kilo afgevallen, gaat goede kant op hoor!
Mijn temperatuur is wel heel erg aan het schommelen hoor, vandaag was ie 36,5 en ik heb deze week ook al 35,6 en 35,8 gehad, daarna steeds zo rond de 36,3 en nu dus weer ietsjes hoger..... kan me niet voorstellen dat mn ei nu al komt want ben nog niet eens klaar met de Clomid! Maar we klussen voor de zekerheid   maar gewoon door, je kunt nooit weten he!

En het was inderdaad een heel fijn gevoel dat ik het verhaal heb verteld aan mn baas en dat hij zo goed reageerde, was echt een opluchting, zag er best tegen op! Maar was dus nergens voor nodig!

Nou meiden ga er nu even vandoor, moet zo naar de tandarts brrrrrrrr en dan vanmiddag lunchen en winkelen met een vriendin! Leuk leuk, het is mooi weer, dus misschien nog even terrasje pakken ofzo!

Doei doei iedereen en geniet lekker van het mooie weer! Doe ik ook!

Hoi hoi meiden

Petra oeehhh idd wat zul je even geschrokken zijn toen je dat bloed zag. Maar goed en gelukkig dat alles oke is met je 2 meiden. Luister maar goed wat de dokter zegt, en wie weet ga je nu wel heel snel bevallen. Ik vind het ook reuze spannend hoor?. Ook ik denk net als Suus van nou zou ze al bevallen zijn. Maar goed je moet ook maar zo zien het is alleen maar goed hoe langer de 2 in je buik zitten des te beter voor ze. En als de tijd er rijp voor is of het moet om medische reden eerder gehaald worden dan zijt het zo. Meid heel veel sterkte met de laatste zwaare loodjes.

Suus dus de laatste dag van Clomid spannend en nu wachten op het mooie ei. Ja je temp schommeld aardig ja haha. Maar goed je kunt zo ineens een stiekeme ei hebben. Dus maar goed dat jullie al zijn begonnen met klussen. Ieehhhh dus nu naar de tandarts (alleen controle of niet). Ik wens je vanmiddag een hele fijne en gezellige dag toe met je vriendin. En ga lekker veel geld uitgeven en gezellig een terrasje pakken.

Yvonne hoe is het met jou meid?. Lang niet gesproken het zou nu wel wat zwaarder worden he.

Nou iris hoeft ook al niet meer zo heel lang ze vertelde me vanmorgen nog dat ze nog maar 6 weken hoeft. Pfff wat gaat de tijd toch hard zeg.

Nou hiero is ongi bijna over. Ik kan niet wachten todat de volgende ronde alweer voorbij is .  Zowieso want dan is de operatie van Bjorn ook weer achter de rug. We kregen gisteren bericht dat hij 9 mei word geopereerd. Alleen zo jammer dat het net voor pinksteren en moederdag is. Maar goed is niet anders.

Meiden allen een fijn weekend gewenst en tot snel.

Liefs Sharine

hoi Petra,

jeetje jij zal geschrokken zijn. maar gelukkig hebben je meiden hetprima.
maar wat gaat het snel, 12 mei dat is om de hoek joh! nog even vol houden en hoop dat ze tot dan mogen blijven zitten zodat ze snel thuis mogen komen na de bevalling.
je houdt ons wel in spanning zo!
wij hier in denemarken zijn hard aan het duimen voor je hoor!!!

liefs dimka

Hallo meiden, ben ik ook een keertje weer!

Petra, ik ga ook zeker weten heel hard voor je duimen dat je het zo lang mogelijk vol houd! Vind het ook erg knap van je hoor, hoe je ermee om gaat! Jullie zijn ondertussen al heel ver gekomen zeg! Ik dacht eerst ook stiekum net als Suus en Sharine dat je aan het bevallen was geslagen!

Suus, ik duim nu ook heel hard voor jou, dat je ei komt hoor! Gelukkig heb je niet veel last van de clomid gehad he? En echt superfijn van je baas dat ie zo'n reactie had he?

Sharine spannende tijd  zeg van Bjorn! Nou hopelijk slaat ie zich er net zo doorheen als de vorige keer! Als dat eerst maar eens achter de rug was he? Daarna gaan jullie er ook weer voor he?

Dimka, Tammie zijn jullie lekker aan het genieten van de kleintjes? Ik wou dat ik het ook al achter de rug had hoor!

Nou hier wordt het nu ook zwaarder, maar ik ga niet lopen klagen hoor haha! Ik zal het jullie besparen. Ben even niet zo vaak geweest hier en op msn de laatste tijd, maar ik doe mijn best hoor!

liefs Yvonne

Terug
Bovenaan