quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-04-2008 20:55:31&apos

);
Suus, ik duim nu ook heel hard voor jou, dat je ei komt hoor! Gelukkig heb je niet veel last van de clomid gehad he? En echt superfijn van je baas dat ie zo'n reactie had he?
Nou hier wordt het nu ook zwaarder, maar ik ga niet lopen klagen hoor haha! Ik zal het jullie besparen. Ben even niet zo vaak geweest hier en op msn de laatste tijd, maar ik doe mijn best hoor!
liefs Yvonne
Hehe daar is Yvonne gelukkig ook een keertje weer! Je hebt het echt een beetje zwaarder nu he! Knap van je dat je niet wilt klagen, mag best wel aan toegeven hoor!
Ik geloof dat ik toch nog een bijwerking van de Clomid heb, tenmiste denk dat het daar van komt, want heb ik nooit eerder gehad! Word al de hele week echt elke nacht wakker dat ik het gigantisch heet heb! Dan moet alles uit en de deken af, lig dan te zweten in bed joh, niet normaal! Soort opvliegers ofzo, denk dat het daarvan komt, want ik ken dat helemaal niet zo, heb het wel eens warm, maar zo erg.......
Heb van de week het winterdekbed er afgehaald en het voorjaarsdeel er weer op gedaan, nou Marco zei, oei die is best dun en had het best fris en ik lag in mn nakie boven de dekens hahahahahaha!
Nou ik ga zometeen lekker genieten van het mooie weer, laatste dagje alweer he vandaag!
Wij gaan vanmiddag denk ik even lekker burgerlijk stukje fietsen of lopen ofzo! Even in beweging blijven, goed voor de kilootjes! En dan vanavond gaan we lekker gezellig met zn 2en buiten eten! Vind ik zo heerlijk he, buiten eten, ik ben echt een buiten mens hoor! Lekker in de tuin, boekje erbij en Susanne is blij!
Nou meiden allemaal een hele fijne zondag en tot snel!