Hoi Esther,
wat ontzettend leuk dat je er weer bent. en nog van harte gefeliciteerd met je trouwen!
hoop dat je een superdag heb gehad.
ik zal proberen een korte update te geven, en als ik wat vergeet, denk ik dat de rest van de meiden wel aanvullen denk ik!
tamara, is ondertussen bevallen van een gezonde zoon, Sylvan, hij is geboren op 19-03.
ikzelf, ben bevallen van een gezonde dochter Tess, ze is geboren op 15-04.
sharine, gaat volgende maand weer voor het eggie proberen zwanger teworden. ze heeft een periode rust gehouden.
iris, is zwanger en is op 4 juni uitgerekend.
suus, is nog niet zwanger, ze is bezig met een kuur clemid en hoopt ook snel zwanger te zijn.
sara (petra), is zwanger van een tweeling, har meiden worden uiterlijk 6 mei verwacht!
yvonne, is zwanger, uitgerekende datum weet ik niet precies (geloof eind juni), maar ze is bezig met de laatste lootjes.
dit is wel erg kort, maar dan ben je op de hoogte en van de meiden zelf zal je het snel ook wel horen.
we zitten allemaal op hyves en msn. weet niet of jij dat ook heb?
en we hebben een datum geprikt om elkaarte ontmoeten, de babietjes die er dan zijn komen mee! deze datum is 04-06, in Emmen, tijd weten we nog niet zeker, maar zal ´s morgens rond koffie tijd worden!
je bent natuurlijk van harte welkom, ik weet niet meer waar jij woonde, maar we hebben Emmen uitgekozen, omdat yvonne of nog net zwanger is of net bevallen is en dit ligt dicht bij haar!!!
liefs dimka