Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Ik vind het wel heel bijzonder hoe het kindje voelt in je buik, bij mij is het constant de hele dag. Nu heel veel uitstekende bultjes op mijn buik, het wurmelt maar door van binnen. Soms schrik ik zelfs wakker van een harde plop, vooral als die op mijn blaas is gericht haha. Ik heb al de bijnaam Ploppie!

Liefs Yvonne

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-04-2008 20:55:31'));

Suus, ik duim nu ook heel hard voor jou, dat je ei komt hoor! Gelukkig heb je niet veel last van de clomid gehad he? En echt superfijn van je baas dat ie zo'n reactie had he?

Nou hier wordt het nu ook zwaarder, maar ik ga niet lopen klagen hoor haha! Ik zal het jullie besparen. Ben even niet zo vaak geweest hier en op msn de laatste tijd, maar ik doe mijn best hoor!

liefs Yvonne

Hehe daar is Yvonne gelukkig ook een keertje weer! Je hebt het echt een beetje zwaarder nu he! Knap van je dat je niet wilt klagen, mag best wel aan toegeven hoor!

Ik geloof dat ik toch nog een bijwerking van de Clomid heb, tenmiste denk dat het daar van komt, want heb ik nooit eerder gehad! Word al de hele week echt elke nacht wakker dat ik het gigantisch heet heb! Dan moet alles uit en de deken af, lig dan te zweten in bed joh,   niet normaal! Soort opvliegers ofzo, denk dat het daarvan komt, want ik ken dat helemaal niet zo, heb het wel eens warm, maar zo erg.......
Heb van de week het winterdekbed er afgehaald en het voorjaarsdeel er weer op gedaan, nou Marco zei, oei die is best dun en had het best fris en ik lag in mn nakie boven de dekens hahahahahaha!
Nou ik ga zometeen lekker genieten van het mooie weer, laatste dagje alweer he vandaag!
Wij gaan vanmiddag denk ik even lekker burgerlijk stukje fietsen of lopen ofzo! Even in beweging blijven, goed voor de kilootjes! En dan vanavond gaan we lekker gezellig met zn 2en buiten eten! Vind ik zo heerlijk he, buiten eten, ik ben echt een buiten mens hoor! Lekker in de tuin, boekje erbij en Susanne is blij!

Nou meiden allemaal een hele fijne zondag en tot snel!

Hoi hoi

Yvonne meid je leeft nog haha. Klaag lekker meid dat hoort erbij wij klagen ook wel eens hihi. Heerlijk dat je de kleine voelt maar niks is zo vervelend als ze je op de blaas trapt haha. Dan moet je zo vaak naar de wc he.

Suus wel iets last van de Clomid gelukkig dat je in iedergeval (tenminste dat hoop ik voor marco) niet sjaggie bent haha. Maar goed opvliegers is ook niet fijn. Nou heb je je ei al gespot????. En lekker van het weer genieten het is vandaag heerlijk weer. Vooral om te lopen en/of te fietsen. Jij ook een fijne zondag gewenst.

Nou hier is ongi over yeahh. Was achteraf wel een rare ongi niet zo heftig en veel donkerbloed. Maar goed ongi is ongi. Heb vreselijk veel last van hooikoort moe, niezen jeuk in de ogen noem maar op. Ook al de hele week last van hoofdpijn. Maar kwam er gisteren achter dat het niet te maken had met hooikoorts maar dat ik mijn bril weer op moet zetten. Niks hielp namelijk tegen de hoofdpijn paracetamol en hooikoorts tabletten. Toen ik gisteren bedacht laat ik eens mijn bril weer opzetten en ja hoor hoofdpijn zakte weg. Maar goed Yvonne nu hoor je mij ook gewoon klagen hoor haha.

Meiden een hele fijne zondag toegewenst.

Heel veel liefs Sharine

Hey hey meiden,

Nou hier ff weer gauw een berichtje van mij. Moet zo naar mijn moeder toe om op te passen.
Ben met Sylvan naar het bureau geweest en hij was 4655 gram en de lengte was niet erg duidelijk. Volgens mij een cm of 56. Goed gegroeit dus. Ook ik vind het lastig om de aandacht te moeten verdelen. Loop je in de winkel: Sylvan huilt en Lysanne wil van alles hebben:-( Maar goed is ff een kwestie van wennen.
Ook gaat het verder al wat beter met Sylvan. Hij kwam op sommige dagen echt om de 2 uur. Niet omdat hij honger had maar omdat hij zuigbehoefte heeft. Hij wou geen speen of iets. Heb ik gister gewoon wat moedermelk op de speen gedaan en nu wil hij de speen niet! Wat een uitvinding zeg! Heerlijk

@ Suus Fantastisch nieuws zeg dat je baas zo reageert! SUPER!! Ga heel hard voor je duimen dat je gauw zwanger bent!

@ Sharine Succes met de operatie bij Bjorn! We horen wel hoe het gegaan is!

@ Yvonne je mag best klagen! Kan best wel een opluchten hoor! Het is en blijft bijzonder zo'n klein mensje in je dat groeit!

@ Petra Spannend!!! Net als de andere meiden kom ik ook zo vaak mogelijk hier om te lezen of je al bevallen bent!! Nog ff volhouden en dan heb jij gewoon 2 van die kleine wondertjes! Hoop voor je dat je 2 makkelijke baby's hebt anders krijg je het vast druk.

Liefs,
Tamara

Lieve meiden,

Eindelijk weer eens een berichtje van mij!
Het is alweer zo ontzettend lang geleden dat ik op het forum gekeken heb, maar het doet me ontzettend goed dat ik dan toch direct jullie namen ergens bovenaan zie staan...

Hoe is het met jullie? Ik heb nu geen tijd om alles terug te lezen, maar misschien kan 1 van jullie me een korte update geven...

Met mij gaat het goed, we zijn 2 weken geleden getrouwd en ook nu ben ik er weer klaar voor om zwanger te worden.. De miskraam heb ik achter me gelaten, dus volle kracht vooruit!
Als het goed ik had ik afgelopen weekend mijn ei, dus nu weer ff afwachten de komende 2 weken... Pffff wel weer spannend hoor, zit ik weer achter mijn computertje benieuwd naar of jullie al zwanger zijn!

Ik moet vanmiddag werken, maar ga vanavond zeker ff checken hoe het met jullie is!

Hele dikke kus Es

Hoi Esther,

wat ontzettend leuk dat je er weer bent. en nog van harte gefeliciteerd met je trouwen!
hoop dat je een superdag heb gehad.

ik zal proberen een korte update te geven, en als ik wat vergeet, denk ik dat de rest van de meiden wel aanvullen denk ik!

tamara, is ondertussen bevallen van een gezonde zoon, Sylvan, hij is geboren op 19-03.

ikzelf, ben bevallen van een gezonde dochter Tess, ze is geboren op 15-04.

sharine, gaat volgende maand weer voor het eggie proberen zwanger teworden. ze heeft een periode rust gehouden.

iris, is zwanger en is op 4 juni uitgerekend.

suus, is nog niet zwanger, ze is bezig met een kuur clemid en hoopt ook snel zwanger te zijn.

sara (petra), is zwanger van een tweeling, har meiden worden uiterlijk 6 mei verwacht!

yvonne, is zwanger, uitgerekende datum weet ik niet precies (geloof eind juni), maar ze is bezig met de laatste lootjes.

dit is wel erg kort, maar dan ben je op de hoogte en van de meiden zelf zal je het snel ook wel horen.
we zitten allemaal op hyves en msn. weet niet of jij dat ook heb?

en we hebben een datum geprikt om elkaarte ontmoeten, de babietjes die er dan zijn komen mee! deze datum is 04-06, in Emmen, tijd weten we nog niet zeker, maar zal ´s morgens rond koffie tijd worden!
je bent natuurlijk van harte welkom, ik weet niet meer waar jij woonde, maar we hebben Emmen uitgekozen, omdat yvonne of nog net zwanger is of net bevallen is en dit ligt dicht bij haar!!!

liefs dimka

Hoi hoi

Esther he wat leuk om weer wat van je te horen. Nog van harte gefeliciteerd met je Huwlijk nog. Wat leuk dat jullie er nu weer voor gaan, hoop voor je dat je snel zwanger mag raken en dat het nu goed mag gaan.
Wij gaan de volgende ronde er weer voor. Na de bbz en miskraam heb ik een half jaar pauze genomen. Mijn man en ik heb 2 weken geleden weer besloten om er weer voor te gaan.

Tammie jeetje wat groeid je zoon Sylvan   toch goed zeg poehhhh al een aardig flink manneke. Ja nu moet de aandacht verdeeld worden he en dat is niet altijd even makkelijk haha.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan