Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hai, hai,

Zo leuk om te de korte update te lezen!!!! Echt super om te lezen dat de meeste van ons inmiddels zwanger zijn of zelfs al zijn bevallen!!

VAN HARTE GEFELICITEERD ALLEMAAL!!!

En Dimka, wat een plaatje!!! Echt een mooie foto zeg!!

Yvonne, hoe gaat het jou met je zwangere buik??
En wie is er nou ook alweer zwanger van een tweeling?? Pfff, heavy... Wek helemaal te gek!

Sharine en Suuus, we zijn dus ng de enige 3 die niet zwanger zijn.. Vind het heerllijk om hier weer met jullie te kunnen kletsen... Merk dat nu we weer voor het eggie zijn begonnen (eigenlijk vorige maand al) dat ik er toch wel weer meer mee bezig ben.. Ik heb afgelopen weekend of misschien pas vandaag mijn ei gehad en nu weer zo'n onbestemd gevoel in mijn buik, maarja, weet niet zeker of ik dat vorige maand ook had.. Nu een aantal maand na mijn MK weet ik ook niet meer zeker hoe ik me voelde toen ik zwanger was, weet alleen nog dat ik heeeeeel zere borsten had... hahahaha

Wat goed dat jullie contact houden via hyves en msn... Ik heb beide, zouden jullie me willen toevoegen??
MSN: estherschmidt@live.nl
Hyves: Esther Schmidt - de Wilde (als je zoekt op esther de wilde dan vind je me wel....)

Oooh, ik merk dat ik weer helemaal moet inkomen met forummen, want weet nu al de helft niet meer van de update, hahaha, maar dat komt vast weer snel genoeg!

Hey, tot snel allemaal...!!!

Liefs xx Es

Hoi meiden,
Na een paar dagen rust, zit ik weer stiekum wat minuutjes achter de pc.

Suus, spannend, vorige week je laatste clomid!! Schommelt je temp nogsteeds zo? Ik moet zeggen dat ik het ook wel apart vind dat je van je gyn af moest vallen. Op je foto zie je er niet uit alsof er meer dan eventueel een paar kg af kunnen. Maar goed, de gyn zal wel weten waar hij het over heeft. Ik vind het heel spannend voor je!! Fijn dat je baas zo goed reageerde, dat scheelt ook al een heleboel in de stress!

Sharine, spannend nog 1 ronde pauze... Fijn dat Bjorn een datum heeft gekregen voor de operatie. Wel jammer dat het idd net voor het weekend valt, maar goed dan hebben jullie het maar gehad en is je moederdag ook weer wat minder onrustig hoop ik.

Dimka, alles goed met Tess? Groeit ze nogsteeds mooi? Zijn jullie er al een beetje aan gewend? Hele lieve foto van je kids!!!

Yvonne, ja leuk is dat he! Die van mij kunnen er ook wat van. De afgelopen weken bewegen ze bijna de hele dag door. Ik heb gelukkig al een hele tijd geen beentjes naar beneden gehad dus mijn blaas heeft het redelijk rustig. Nou ja, naast de mini-plasjes die de hele nacht door gaan dan. Haha.

Tammie, het is dus idd wennen voor iedereen. Maar lekker dat Sylvan goed groeit!! Geniet lekker van elkaar!

Esther, wat leuk dat je er weer bent!! Nog gefeliciteerd met jullie trouwen!!!! Fijn dat je alles een plekje heb weten te geven en er weer met volle moed voor gaat! Hopelijk heb je snel die posi test in handen!

Nou, hier gaat het weer rustig. Na het avontuur donderdag, heb ik nog 2 dagen wat oud bloed verloren, maar gelukkig is dat ook weer opgehouden. Ook zijn de krampjes weer weg dus alles is weer helemaal rustig.
Gister hebben we weer de normale controle gehad. De meiden zijn flink gegroeid! De grote is inmiddels 52 cm lang en weeg bijna 2,5 kg en de kleine is inmiddels 39 cm lang en weegt bijna 2,1 kg. Het vruchtwater is wel weer wat afgenomen, maar dat is waarschijnlijk omdat er gewoon minder ruimte is voor alles. De kleine ligt ook al 6 weken met de voetjes onder haar kinnetje omdat ze de ruimte niet heeft om ze naar beneden te duwen. Ik krijg dus van haar geen schopjes maar steeds kontjes. Haha.
Omdat het vruchtwater wat minder was, hebben we gevraagd om volgende week weer terug te mogen komen voor een controle, want ja het moet natuurlijk niet nu nog fout gaan door zo iets sufs. . . .
De datum voor het inleiden is inmiddels van 6 mei naar 12 mei verschoven, maar omdat dat 2e pinksterdag is, zijn we gister ingepland op 13 mei omdat er dan ook meer mensen op de werkvloer aanwezig zijn. Ik krijg dan ook tabletjes en geen gel. Het hoeft dus ook niet zo te zijn dat het de 13e gebeurd. Zo niet blijven Brendan en ik slapen zodat hij er in ieder geval is mocht het opeens toch gebeuren. Hopelijk kan ik daarna net zo’n mooi stukje komen schrijven als Dimka. Het zal waarschijnlijk iets langer duren, maar gelukkig zit er tussen de 1e en 2e over het algemeen maar 15 min pauze…
De gyn van gister vertelde ook dat mocht de kleine in een stuit komen te liggen, ze de meest voordelige positie heeft omdat haar beentjes omhoog liggen. Ook vertelde ze dat het heeeeel uitzonderlijk is dat ze voor de 2e een spoedkeizersnede moeten doen. Maar goed, dat zie ik wel. Het kan namelijk zo zijn dat de placenta stopt met functioneren na de geboorte van de 1e en dan komt de 2e in nood. Als ik het volhout tot de 13e heb ik ook een hele aardige vrouwelijke gyn. Daar ben ik ook wel blij mee.

Nou meiden, veel plezier met koninginnedag. Hopelijk is het morgen ook lekker weer. Ik lig dan lekker op de bank, maar feest in gedachte met iedereen mee.

Liefs,
Petra

Hey Esther!!!!!! Je bent er weer, wat super leuk!! Ik heb helemaal nog niet zoveel met jou gekletst he, ik ben er pas later bij gekomen..... Ik heb je al toegevoegd op hyves hoor, zal zo ook even toevoegen op msn!
Wat leuk dat jullie getrouwd zijn, nog gefeliciteerd! Ik ga volgend jaar trouwen! Op 5 juni, heb er ontzettend veel zin in hoor!
Nou zal even kort mijn situatie uitleggen: ben ondertussen ruim een jaar van de pil af, had al meteen onregelmatige cyclus, maar vanaf november werd ik ineens helemaal niet meer ongesteld en was ook niet zwanger, ben in januari naar de huisarts geweest en die heeft me doorgestuurd naar de gynaecoloog. 14 februari daar voor het eerst geweest, inwendig onderzoek en inwendige echo gehad: waarschijnlijk PCO syndroom, dus geen eisprong..... moest kuurtje slikken om ongesteld te worden en dan moest ik op cylcusdag 14 en 21 bloedlaten prikken, om te kijken of het inderdaad PCO was of ook nog iets anders. Nou het was dus inderdaad PCO, dus weer een kuurtje om ongesteld te worden en toen aan de Clomid, dat was vorige week, was de eerste ronde en moeten nu op dag 12, 14 en 16 verplicht klussen! Dat begint dus morgen....
Dan moet ik 13 mei weer naar de gyn om te kijken of ik een eisprong heb gehad....

Het gaat hier dus niet helemaal zoals het hoort, maar ik heb nog steeds vertrouwen in dat het goed gaat komen hoor!

Nou meid, ben blij dat je er weer bent hoor! Zou ook leuk zijn als je ook aanwezig kon zijn bij de date, als je dat leuk lijkt!

Ga nu even de andere verhalen weer lezen, want zag dat er veel geschreven is laatste dagen!

Hey Petra,

Nou ik mag echt wel een paar kilootjes kwijt hoor, ben niet mega dik inderdaad, maar heb wel licht ietsjes overgewicht haha!
Mijn temperatuur schommelt inderdaad nog steeds, tussen de 35,7 en 36,5! erg groot verschil he?! Nou ben benieuwd of ie dan nog flink gaat stijgen einde van de week, verwacht dan rond de 36,7 ofzo als eitje uberhaupt komt dan he.....

Lijkt er dus op dat 13 mei voor ons allebei een spannende dag gaat worden he! Jij ingeleid, ik uitslag bij de gyn!

Wat is die grote van de 2 meiden groot joh! Die is net zo groot als 'normale' babies! Meestal zijn 2lingen toch wat kleiner? Die kleine is ook lekker gegroeid dus! Heerlijk hoor! Wel slim van je om te vragen of je volgende week nog een keer op controle mag komen, zou inderdaad erg zijn als er nu nog wat zou gebeuren he....
Meid, mijn duimen draaien overuren hier voor jullie hoor! Ben zo benieuwd of je ingeleid gaat worden of dat de weeen voor die tijd al komen!
Hoe snel denk je dat je het ons kunt laten weten als ze er zijn??

Oh, voor mij is er morgen ook geen koninginnedag hoor, moet de hele dag werken! Normaal met koninginnedag maar tot 13 uur open, maar omdat hemelvaart er nu na is, zijn we hele dag open omdat Ommen seizoenswinkel is, dus de campings zitten helemaal vol dus topdrukte deze weken! Heerlijk werken dat wel, tijd vliegt voorbij hoor!

Hey meiden,

Ik heb jullie allemaal geaccepteerd als mijn vriendjes op hyves, gezellie!!!!!
Moet eerllijk toegeven dat ik door de week niet zo heel veel tijd heb om te computeren, maar ik doe mijn best... hahaha

Wel leuk om te zien wie jullie allemaal zijn! Echt heel leuk!!!

Lief ook jullie reacties op mijn berichtje, want ik dacht misschien dat jullie er niks aan vonden dat ik weer kwam kletsen...

@Suus: Goed om even jou verhaal te lezen, we zijn dan nu ongeveer even lang gestopt met de pil... Ik was er in het begin te veel mee bezig (oa door het forum) nu houd ik het lekker bij 1 topic, hihi
We lastig lijkt me om te horen dat het niet helemaal goed zit momenteel bij je, hoe noemde je het ook alweer?? OP???? Ik ben niet zo op de hoogte, sorry....
Ik ga ervan uit dat het bij ons vanzelf wel komt omdat ik al een keertje zwanger ben geweest... na mijn MK heb ik echt even rust genomen, iedereen kwam met goed bedoelde adviezen en zei dat ik direct door moest gaan, want dan zou ik zo weer zwanger zijn,  maar dat wilde ik perse niet, dus vandaar dat wij er nu pas weer voor gaan....

@Tammie: Pfffff, lijkt me zoooo heavy een tweeling, maar knap hoor van je... Je krijgt vast en zeker een paar hele mooie baby's! Wel goed je rust nemen hoor!!!

@Sharine: was gister net even bij de compu weggelopen, sorry... ben de komende paar dagen vrij, dus dan spreken we elkaar vast nog wel ergens een dezer dagen, hahaha Hoe voel je je verder, weer zin om er tegen aan te gaan???

@Dimka, hoe gaat het met je meissie??? Vast hartstikke goed!!! Leuk hoor, en zooooooo'n schatje!!!! (Je zoontje trouwens ook) Je bent nog wel een jonge moeder zeg, helemaal super, lijkt me eht fantastisch, maar helaas red ik dat nu niet meer, hahahahahaha

Nou, hier alles rustig, heb toch een beetje het idee dat het deze maand weer raak is omdat mijn onderbuik een beetje rommelt, en ik heb last van wat meer afscheiding ook zijn mijn borsten iets gevoeliger... Maarja, ik kan me niet voorstellen dat het direct de eerste maand weer raak zou zijn, dus ik reken er nog maar niet op!! hahaha Ik heb nog niet eens zwangerschapstesten in huis!!!!!!!!

Nou, ik ga eens even lekker op de bank hangen....
Spreek jullie snel!

Liefs, Es xx

Hoi Suus,
Spannend, morgen je klusdagen!!! Ook mijn duimen draaien overuren hoor! haha. Je temp schommelt wel erg veel, maar misschien is dat idd door je hormonen en de schommelende temp buiten. dat had bij mij ook veel invloed.
Dus 13 mei uitslag bij de gyn!!! Ik zal aan je denken....

De meiden zijn idd erg groot. ik zie trouwens dat ik een tikfout gemaakt heb, de kleine is niet 39 cm maar 49 cm lang.... ik heb net iets meer dan 1 meter baby in mijn buik HAHAHAHA!!

Ik hoop zelf dat ik 12 mei gewoon spontaan weeen krijg en naar Leiden toe mag. Haha. Ik had 24 april ook leuk gevonden aangezien bij ons in het gezin iedereen behalve mam op de 24ste jarig is. zelfs hun petekind. maar goed. Nog een weekje en mijn vader is ook in Nederland dus dat is ook leuk. Kan hij de buik nog even in het echt zien. :eek:)

>Heerlijk werken dat wel, tijd vliegt voorbij hoor!
Haha, ja als het druk is, zal dat wel.... Ik ga bij mij moeder zitten. een beetje vertroeteld worden. mijn vriend moet tot 11 uur 's avonds werken en is dus pas rond 12 uur thuis.

succes met de drukte morgen.

Liefs,
Petra

quote: xxesther reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-04-2008 20:36:01'));

Hey meiden,

Ik heb jullie allemaal geaccepteerd als mijn vriendjes op hyves, gezellie!!!!!
Moet eerllijk toegeven dat ik door de week niet zo heel veel tijd heb om te computeren, maar ik doe mijn best... hahaha

Wel leuk om te zien wie jullie allemaal zijn! Echt heel leuk!!!

Lief ook jullie reacties op mijn berichtje, want ik dacht misschien dat jullie er niks aan vonden dat ik weer kwam kletsen...

@Suus: Goed om even jou verhaal te lezen, we zijn dan nu ongeveer even lang gestopt met de pil... Ik was er in het begin te veel mee bezig (oa door het forum) nu houd ik het lekker bij 1 topic, hihi
We lastig lijkt me om te horen dat het niet helemaal goed zit momenteel bij je, hoe noemde je het ook alweer?? OP???? Ik ben niet zo op de hoogte, sorry....
Ik ga ervan uit dat het bij ons vanzelf wel komt omdat ik al een keertje zwanger ben geweest... na mijn MK heb ik echt even rust genomen, iedereen kwam met goed bedoelde adviezen en zei dat ik direct door moest gaan, want dan zou ik zo weer zwanger zijn,  maar dat wilde ik perse niet, dus vandaar dat wij er nu pas weer voor gaan....

@Tammie: Pfffff, lijkt me zoooo heavy een tweeling, maar knap hoor van je... Je krijgt vast en zeker een paar hele mooie baby's! Wel goed je rust nemen hoor!!!

@Sharine: was gister net even bij de compu weggelopen, sorry... ben de komende paar dagen vrij, dus dan spreken we elkaar vast nog wel ergens een dezer dagen, hahaha Hoe voel je je verder, weer zin om er tegen aan te gaan???

@Dimka, hoe gaat het met je meissie??? Vast hartstikke goed!!! Leuk hoor, en zooooooo'n schatje!!!! (Je zoontje trouwens ook) Je bent nog wel een jonge moeder zeg, helemaal super, lijkt me eht fantastisch, maar helaas red ik dat nu niet meer, hahahahahaha

Nou, hier alles rustig, heb toch een beetje het idee dat het deze maand weer raak is omdat mijn onderbuik een beetje rommelt, en ik heb last van wat meer afscheiding ook zijn mijn borsten iets gevoeliger... Maarja, ik kan me niet voorstellen dat het direct de eerste maand weer raak zou zijn, dus ik reken er nog maar niet op!! hahaha Ik heb nog niet eens zwangerschapstesten in huis!!!!!!!!

Nou, ik ga eens even lekker op de bank hangen....
Spreek jullie snel!

Liefs, Es xx

Hey hey,

Heb even uitgebreid je fotos bekeken op hyves, leuk he om iedereen eens in het echt te zien zo!
Hey   ik kon alleen niet vinden hoe oud jij nu bent? Las net ergens in je stukje dat jij geen jonge moeder meer zou zijn? Zo oud ben je toch nog niet aan de foto's te zien?

PCO heet mijn syndroom trouwens haha! geeft niet hoor, kende het zelf eerst ook nog niet!

Oh jeetje, spannende dagen dus voor jou! Maar dit is dus jullie eerste ronde weer na de miskraam? Hoe lang is het nu geleden?
Vind het juist heel goed van je hoor, dat je even rustig de tijd hebt genomen, kun je het goed verwerken en inderdaad achter je laten en weer met goede moed verder....

Wanneer is je NOD? Zou deze week meteen even testen gaan halen hoor haha!

Terug
Bovenaan