quote: xxesther reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-04-2008 20:36:01&apos

);
Hey meiden,
Ik heb jullie allemaal geaccepteerd als mijn vriendjes op hyves, gezellie!!!!!
Moet eerllijk toegeven dat ik door de week niet zo heel veel tijd heb om te computeren, maar ik doe mijn best... hahaha
Wel leuk om te zien wie jullie allemaal zijn! Echt heel leuk!!!
Lief ook jullie reacties op mijn berichtje, want ik dacht misschien dat jullie er niks aan vonden dat ik weer kwam kletsen...
@Suus: Goed om even jou verhaal te lezen, we zijn dan nu ongeveer even lang gestopt met de pil... Ik was er in het begin te veel mee bezig (oa door het forum) nu houd ik het lekker bij 1 topic, hihi
We lastig lijkt me om te horen dat het niet helemaal goed zit momenteel bij je, hoe noemde je het ook alweer?? OP???? Ik ben niet zo op de hoogte, sorry....
Ik ga ervan uit dat het bij ons vanzelf wel komt omdat ik al een keertje zwanger ben geweest... na mijn MK heb ik echt even rust genomen, iedereen kwam met goed bedoelde adviezen en zei dat ik direct door moest gaan, want dan zou ik zo weer zwanger zijn, maar dat wilde ik perse niet, dus vandaar dat wij er nu pas weer voor gaan....
@Tammie: Pfffff, lijkt me zoooo heavy een tweeling, maar knap hoor van je... Je krijgt vast en zeker een paar hele mooie baby's! Wel goed je rust nemen hoor!!!
@Sharine: was gister net even bij de compu weggelopen, sorry... ben de komende paar dagen vrij, dus dan spreken we elkaar vast nog wel ergens een dezer dagen, hahaha Hoe voel je je verder, weer zin om er tegen aan te gaan???
@Dimka, hoe gaat het met je meissie??? Vast hartstikke goed!!! Leuk hoor, en zooooooo'n schatje!!!! (Je zoontje trouwens ook) Je bent nog wel een jonge moeder zeg, helemaal super, lijkt me eht fantastisch, maar helaas red ik dat nu niet meer, hahahahahaha
Nou, hier alles rustig, heb toch een beetje het idee dat het deze maand weer raak is omdat mijn onderbuik een beetje rommelt, en ik heb last van wat meer afscheiding ook zijn mijn borsten iets gevoeliger... Maarja, ik kan me niet voorstellen dat het direct de eerste maand weer raak zou zijn, dus ik reken er nog maar niet op!! hahaha Ik heb nog niet eens zwangerschapstesten in huis!!!!!!!!
Nou, ik ga eens even lekker op de bank hangen....
Spreek jullie snel!
Liefs, Es xx
Hey hey,
Heb even uitgebreid je fotos bekeken op hyves, leuk he om iedereen eens in het echt te zien zo!
Hey ik kon alleen niet vinden hoe oud jij nu bent? Las net ergens in je stukje dat jij geen jonge moeder meer zou zijn? Zo oud ben je toch nog niet aan de foto's te zien?
PCO heet mijn syndroom trouwens haha! geeft niet hoor, kende het zelf eerst ook nog niet!
Oh jeetje, spannende dagen dus voor jou! Maar dit is dus jullie eerste ronde weer na de miskraam? Hoe lang is het nu geleden?
Vind het juist heel goed van je hoor, dat je even rustig de tijd hebt genomen, kun je het goed verwerken en inderdaad achter je laten en weer met goede moed verder....
Wanneer is je NOD? Zou deze week meteen even testen gaan halen hoor haha!