Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-04-2008 20:47:33'));

Hoi Suus,
Spannend, morgen je klusdagen!!! Ook mijn duimen draaien overuren hoor! haha. Je temp schommelt wel erg veel, maar misschien is dat idd door je hormonen en de schommelende temp buiten. dat had bij mij ook veel invloed.
Dus 13 mei uitslag bij de gyn!!! Ik zal aan je denken....

De meiden zijn idd erg groot. ik zie trouwens dat ik een tikfout gemaakt heb, de kleine is niet 39 cm maar 49 cm lang.... ik heb net iets meer dan 1 meter baby in mijn buik HAHAHAHA!!

Ik hoop zelf dat ik 12 mei gewoon spontaan weeen krijg en naar Leiden toe mag. Haha. Ik had 24 april ook leuk gevonden aangezien bij ons in het gezin iedereen behalve mam op de 24ste jarig is. zelfs hun petekind. maar goed. Nog een weekje en mijn vader is ook in Nederland dus dat is ook leuk. Kan hij de buik nog even in het echt zien. :eek:)

>Heerlijk werken dat wel, tijd vliegt voorbij hoor!
Haha, ja als het druk is, zal dat wel.... Ik ga bij mij moeder zitten. een beetje vertroeteld worden. mijn vriend moet tot 11 uur 's avonds werken en is dus pas rond 12 uur thuis.

succes met de drukte morgen.

Liefs,
Petra

Och jeetje de kleine meid is zelfs 49 cm! Grote meiden joh! Op hoeveel weken zit je nu eigenlijk dan? Ben je al bijna bij je uitgerekende datum dan ofzo? Omdat ze al zo groot zijn? Was t nou eeneiig of tweeeiig? Weet ik niet meer, dom he....
Hahah ja lekker door je moeder vertroeteld worden, altijd lekker toch!
Wat leuk, je vader komt volgende week! Dan moeten ze toch nog even minstens tot die tijd blijven zitten he!
Hoe is t met je vriend? Is hij al een beetje zenuwachtig? En jij, zie je tegen de bevalling op eigenlijk?

Ja drukte op werk hebben wij altijd, altijd erg hoge werkdruk, nooit tijd om te relaxen of gezellig te kletsen haha! Maar nu erg extreem hoor, moet vrijdag ook al om 6 uur beginnen, erg vroeg, maar ben gelukkig al om 12 uur vrij als de drukte het toelaat! en dan lekke rweekend!

Nou laat je lekker verwennen door je moeder morgen en tot gauw maar weer!

Hoi meiden,
hier houden we het weer spannend.....
ik ben vanmorgen mijn prop verloren. ik  heb geen krampen ofzo maar  wegens het weinige vruchtwater moet ik weer langs komen in Leiden. als het vals alarm is, moet ik nu denk ik wel blijven.....

ik hou jullie op de hoogte....

nu snel aankleden en in de auto.

Liefs,
Petra

Oooooooooooooooooooooooooooooh Petra, wat maak je het spannend meid!!!!! Ik ga gelijk even je hyves bekijken of ik daar al wat kan vinden! Laat het ons maar even zo snel mogelijk weten, ben helemaal zenuwachtig voor jou joh! Meid als de bevalling gaat beginnen dan wens ik je heel veel succes (of wat zeg je tegen iemand die gaat bevallen???) Zet m op!!

Dikke knuffel van Suus

Hoi allemaal,
hier ben ik weer. het was weeeer loos alarm. ik ben idd mijn prop kwijt en heb 1,5 cm ontsluiting maar de harde buiken zijn weer weg. ik ben gewoon weer thuis. ze hebben weer van alles gecontroleerd, 2 hartfilmpjes gemaakt en alles is weer rustig. ik hou jullie op de hoogte.

nu ga ik lekker slapen. ben doodmoe van het op bed liggen voor al die onderzoeken en tussendoor rondlopen in de hoop toch wat op te wekken.

nu gewoon weer rustig afwachten tot het weer gaat rommelen.

Liefs,
Petra

Hallo meiden! Jee had ik even iets terug te lezen zeg!

Esther, meid welkom terug zeg! Heb nog vaak gedacht hoe het met je zou gaan joh. Gefeliciteerd met je trouwen. Heb je een leuke dag gehad? Leuk dat je het nu weer gaat proberen zwanger te worden, kan me voorstellen dat je even afstand hebt genomen de laatste tijd. Ik ben vandaag 33 weken zwanger en ben op 19 juni uitgerekend. Ben dus met de laatste loodjes bezig. De beeb kan nu gerust komen, we hebben nu alles klaar.  
We weten niet wat het wordt, maar een ding is zeker de kleine is wel heel aanwezig. Voel constant de kleine bewegen, allemaal plopjes en uitstekende bobbeltjes. We zijn nog wel met onze woning bezig te bouwen, zijn pas eind maart begonnen dit jaar. Het heeft allemaal verrekte lang geduurt, maar nu zit er wel flinke vaart in hoor.

Petra, jee jij houdt de spanning erin zeg! Ik zeg dat je binnen een paar dagen de twee kleine meiden te wereld brengt! Ze zijn echt goed gegroeit zeg! Fijn zeg! Zal nu echt elke dag even checken of ze er zijn hoor! In ieder geval heel veel succes!

Tammie, fijn dat het zo goed gaat bij jullie en met de kleine man! Ja ik geloof best dat het een hele verandering is hoor met zo'n kleintje erbij! Kijk er zelf ook al flink naar uit!

Dimka, wat een lieve foto zeg! Leuk om te zien! Jay is de grote trotse broer!

Suus, ja wat moet ik jou zeggen, spreek je zo vaak he? haha in ieder geval veel klusplezier deze dagen. Ik hoop zo dat je weer een eisprong hebt hoor! Hopelijk is het ook gauw raak, want dan moeten we weer shoppen bij vrolifantjes voor jou hoor!

Sharine, heb jou laatst ook nog gesproken op msn! Hopelijk is de operatie van Bjorn gauw achter de rug en heeft ie er minimaal last van. En daarna weer voor het eggie gaan he? Vind het ook spannend hoor!

Iris hoe gaat ie met jou nu?

Liefs Yvonne

Hoi hoi

Petra meid je houd de spanning er wel in. Maar goed het is al wel een teken dat het niet meer zo heel lang gaat duren. Meid ik wens je alvast heel veel succes met je bevalling en doe maar kalmpjes aan.

Suus meid is je ei nu geweest. En heel veel plezier met klussen .

En voor de rest gaat het allemaal wel goed met iedereen toch???

Iedereen een leuke koninginnedag gevierd. Hier was RTVOOST MET REGIOTAP er alleen jammer dat het pas om 5 uur begon en ja wij moesten weer melken dus weinig van gezien.

En zijn er nog plannen voor vandaag. Hier niet hoop dat het weer zo mooi blijft.

Liefs Sharine

Hallo Sharine, nee hier ook geen plannen voor vandaag hoor. Gisteren nog even geshopt voor een houten tuinset, ray is 16 mei jarig, dus mooi cadeau toch? Hebben wel al een mooie gezien, maar gaan nog wel even verder kijken.

Dus RTVoost bij jullie! Jammer dat ze zo laat waren he? nou heel veel plezier vandaag hoor!

Liefs Yvonne

Hey meiden!!

Petra, dus de ontsluiting begint te komen nu, spannend hoor, denk dat je dan wel voor de inleiddatum bevallen bent hoor! Ik gok op dit weekend dat de meiden zich komen laten zien! Spannend hoor! Ben je zenuwachtig? OF heb je zoiets van, kom er maar uit!

Sharine, tijdje niet gesproken op msn! Mijn schuld hoor, heb 3 mega hectische, lange en drukke dagen achter de rug! Het was veel drukker dan vooraf berekend, dus hadden personeel te weinig dus erg hoge werkdruk!

Yvonne, ja ja ja ja ik wil ook winkelen bij de Vrolifantjes, wil dat mooie boxkleed kopen hahahaha! En al die leuke kleertjes enzo!! Oh je moet me dan wel helpen dat ik niet de hele winkel leeg koop hoor haha!

Esther, vind het echt leuk dat je er weer bent meid! Heb gister mailtje van je gehad, heb alweer wat teruggestuurd hoor!

Dimka en Tamara, zijn jullie al wat beter gewend dan nu met het verdelen van de aandacht? Merken Jay en Lysanne het zelf ook dan dat jullie dat soms lastig vinden?
Mooie fotos hebben jullie hoor!

Iris, laatst dan eindelijk jullie fotos gezien he! Vind het echt leuk lijken die kleurtjes op het kamertje! Nog paar weekjes en dan is ook jullie meisje er he! Over een paar weekjes zijn alle babies geboren en mogen jullie het stokje overdragen aan Sharine Esther en mij, afgesproken? Word tijd dat er weer zwangeren bij komen hoor vind ik!

Nou hier nog geen eitje gespot, het is vandaag dag 13 dus het kan ook nog, voel alleen nog helemaal niets..... Moesten dus eigenlijk gister aan de klus, maar hadden allebei niet heel erg zin, ik was zo moe van die drukke dagen, maar hebben t wel even geprobeerd, maar niet gelukt haha! Toen vanmorgen nog maar geprobeerd, waren we allebei weer uitgerust, nou gelukt hoor hahaha! Lijkt mij ook niet dat dat veel uitmaakt toch? Eitje is toch nog niet geweest..... morgen moeten we dus weer! En dan zondag nog weer, dus dat moet lukken dacht ik!! Meiden ik ben jullie allemaal nodig dat jullie voor me duimen hoor!
Wij gaan vanmiddag lekker barbequen bij mijn ouders, mn zusje en haar vriend komen ook, is traditie bij ons, altijd op hemelvaartsdag de eerste bbq van het jaar, weer of geen weer, maar gelukkig is het wel mooi weer, dus lekker buiten zitten!
Ik zag dat het vant weekend ook weer mooi weer gaat worden, zag zelfs temperaturen staan van 23 graden! Heerlijk toch, zijn we wel aan toe nu he!

Nou meiden, fijne dag allemaal en Petra, houd ons goed op de hoogte van de ontwikkelingen he! Geloof dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat we met smart wachten op bericht van jullie!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!
Suus

Terug
Bovenaan