Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hey Suus, ja dat gaan we doen als het zover is. Ik bedoelde niet de hele winkel leeg kopen haha. Ja die was mooi he dat boxkleed!
We wachten en duimen op een eitje voor je nu hoor!

Veel bbq plezier vanmiddag en hopelijk blijft het weer bij jullie wel mooi (hier regent het pijpestelen op het moment).

Liefs Yvonne

Meiden, ik  voel nogal wat gerommel in mn buik en rond mn heupen, en had nog 1 ovulatietest liggen en moest plassen, dacht doe m nu gewoon..... maar helaas negatief......

Hey Suus

Kan zeker een voorbode zijn dat je ei in aantocht is maar dan kan het nog wel een aantal dagen duren. Dus vandaar dat je ovulatietest nog negatief is. Ik heb ook wel eens gehad dat ik een zeurderig gevoel in de buik had maar dat het toch uiteindelijk nog 5 dagen heeft geduurd voordat de eisprong is geweest. Dus maak jezelf nu niet gek he .

Liefs Sharine

Hai allemaal,

Wat een lekker weertje zeg!!! Heeeeeeeerlijk, dat doet een mens goed!!!

Hoe is het met jullie allemaal??
Ik had alweer aardig wat terug te lezen, hahaha

@Suus: ik heb je berichtje gehad hoor, ben idd nog iet zo oud hoor, 28, mwaaaah valt mee, maar niet echte enjonge moeder meer (als ik ooit nog zwanger mag wprden hahaa)
Ik duim me helemaal suf voor je hoor, lastig zeg als je niet weet wanneer je ei komt, ik heb zelf ook geen idee wanneer die van mij komt, heb vorige week veel geklust, want voor mijn MK was mijn ei rond dag 20......

@Yvonne: Jaaa, leuk hè dat we weer kunnen kletsen? Vind ik zelf ook, moet alleen wel oppassen dat ik er niet teveel mee bezig ga (met zwanger worden in mijn hoofd) dus ik check wel regelmatig, maar niet meer zo intensief als voorheen..
Wat goed om te horen dat alles goed met je gaat! 33 weken alweer! Is jullie huis klaar wanneer je bent uitgeteld? ik hoop het wel voor je, lig je toch wat relaxter lijkt me...

@Petra: Wat maak je het spannend, misschien lig je nu (nu ik dit berichtje typ) wel te bevallen! Pffff, nou ja, wij kunnen niets anders doen dan afwachten op een berichtje van jou... Heel veel suc6!

@Sharine, wie is nou Bjorn en waarvoor moet hij geopereerd worden? Ik lees het soms hier terug, maar ben nog niet helemaal op de hoogte geloof ik, hahaha
Dus, lekker feesdagen achter de rug, jammer dan dat je weer aan het werk moet als het net gezellig wordt hè??!! Ac ja, er komen nog genoeg mooie dagen...

@Tammie en Dimka, voor jullie zoveel geluk, lekker genieten in dit mooie weer van jullie kleine hummel, super! Hebben julie nu ook alweer ziets van, ik wil er nog wel één of juist helemaal niet??? Kan zijn natuurlijk... hahhaha
Lijkt me idd wel heftig hoor zo'n kleintje, maar ook geweldig!

@Iris: Hoe vergaat het jou tijdens je zwangerschap???

Nou, hier alles rustig... Wie kan me vertellen wat er nou precies gebeurt tijdens je ei?
Ik denk dus dat ik vorige weekend mijn ei had (maar alleen omdat ik die donderdag ervoor een dikke slijmprop verloor)
Nu heb ik wel et als de vorige keer gerommel in mijn buik en verlies ik ontzettend veel doorzichtige geurloze afscheiding (echt heel vloeibaar) Ook dat had ik de vorige keer, maar toen was ik ook heel moe en deden mijn borsten giga-pijn! Ben ik nou toch weer te vroeg met klussen dat mijn ei nu pas gaat komen of is er hoop??

Nou, wij gaan zo even Nordhorn in (plaats in dld.) lekker een terrasje pakken...
Mmmmmm heerlijk!!!

geniet van jullie weekend en spreek jullie snel!

xx Liefs Es

Hoi Hoi

Esther bjorn is mijn zoontje, hij heeft een dubbelzijdige schisis (hazenlip) en word volgende week vrijdag geopereerd. Dus vandaar dat je zijn naam hier geregeld voorbij ziet komen haha.
Meid als je twijfelt of je ei wel is geweest zou ik toch nog maar even doorklussen. Ik heb ook 1 keer gedacht mijn ei te hebben gehad en ik had het helemaal mis een week erna was hij er pas. Maar goed ik kon het zien aan mijn temp. En heb ook tig keer doorzichtig slijm gehad. Dus bij twijfel gewoon doorklussen. Succ6 meid.

Petra ben je al aan het bevallen, ik ga voor je duimen meid dat alles lekker soepeltjes gaat verlopen.

Suus je ei geweest meid.

En voor de rest met Yvonne Dimka en Tamara ook alles goed??

Hier gaat alles goed, niks geen nieuws te melden.

Liefs sharine

hoi meiden,

zo even tijd om te typen.
Jay is met opa weg op de fiets en Tess is met oma weg in de wandelwagen, dus dacht nu kruip ik even snel achter de comp.
Mijn ouders zijn over, dus best hectisch laatste dagen. ook verder nog meer familie bij mijn schoonouders, dus veel visitie laatste dagen gehad.
voor Jay staat de schommel nu in de tuin, dus die is helemaal blij!!!!!!

het verdelen van aandacht gaat wel redelijk, het is vooral nog moeilijk als je met Tess bezig ben met voeden en Jay dan natuurlijk net aandacht wil, maar met wat gegoochel lukt het wel. Gelukkig wil Jay graag helpen, dus als je hem iets te doen geeft ondertussen is die periode vaak snel voorbij. ze moeten toch allemaal wennen aan elkaar, maar ik mag echt neit klagen.
het is voorla super genieten. ook eindelijk goed advies gekregen over borstvoeding. wilde zo graag   3 uur ertussen en ´s anchts natuurlijk meer, maar nu aan vriendin gevraagt, die is consulente en die gaf mij een hele andere aanpak om te proberen, met als resultaat, dat Tess en ik vaanacht 5 uur geslapen hebben achter elkaar, heerlijk was het!!!!!!

hoe is het verder bij jullie, spannend met eieren zag ik. ik duim onder het voeden, spelen, wandelen en de rest gewoon voor jullie door hoor meiden!

petra, jij maakt ons helemaal gek van zenuwen!

tamara, geniet je lekker?

iris, nog steeds zo moe?

yvonne, lekker aan het shoppen geweest!

liefs dimka

Wou even snel kijken of er al nieuws is van Petra!! Ze is hier nu geloof ik 2 dagen niet geweest na het verliezen van de slijmprop, zal ze aant bevallen zijn? Ben zo benieuwd!!

Petra????
Ben zoooo benieuwd!!!!!!

Hier alles rustig nog geen ongi (maar dat kan ook nog niet) denk ook niet dat het raak is, volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen, ha ha ha....

Liefs xx Es

Terug
Bovenaan