Hai allemaal,
Wat een lekker weertje zeg!!! Heeeeeeeerlijk, dat doet een mens goed!!!
Hoe is het met jullie allemaal??
Ik had alweer aardig wat terug te lezen, hahaha
@Suus: ik heb je berichtje gehad hoor, ben idd nog iet zo oud hoor, 28, mwaaaah valt mee, maar niet echte enjonge moeder meer (als ik ooit nog zwanger mag wprden hahaa)
Ik duim me helemaal suf voor je hoor, lastig zeg als je niet weet wanneer je ei komt, ik heb zelf ook geen idee wanneer die van mij komt, heb vorige week veel geklust, want voor mijn MK was mijn ei rond dag 20......
@Yvonne: Jaaa, leuk hè dat we weer kunnen kletsen? Vind ik zelf ook, moet alleen wel oppassen dat ik er niet teveel mee bezig ga (met zwanger worden in mijn hoofd) dus ik check wel regelmatig, maar niet meer zo intensief als voorheen..
Wat goed om te horen dat alles goed met je gaat! 33 weken alweer! Is jullie huis klaar wanneer je bent uitgeteld? ik hoop het wel voor je, lig je toch wat relaxter lijkt me...
@Petra: Wat maak je het spannend, misschien lig je nu (nu ik dit berichtje typ) wel te bevallen! Pffff, nou ja, wij kunnen niets anders doen dan afwachten op een berichtje van jou... Heel veel suc6!
@Sharine, wie is nou Bjorn en waarvoor moet hij geopereerd worden? Ik lees het soms hier terug, maar ben nog niet helemaal op de hoogte geloof ik, hahaha
Dus, lekker feesdagen achter de rug, jammer dan dat je weer aan het werk moet als het net gezellig wordt hè??!! Ac ja, er komen nog genoeg mooie dagen...
@Tammie en Dimka, voor jullie zoveel geluk, lekker genieten in dit mooie weer van jullie kleine hummel, super! Hebben julie nu ook alweer ziets van, ik wil er nog wel één of juist helemaal niet??? Kan zijn natuurlijk... hahhaha
Lijkt me idd wel heftig hoor zo'n kleintje, maar ook geweldig!
@Iris: Hoe vergaat het jou tijdens je zwangerschap???
Nou, hier alles rustig... Wie kan me vertellen wat er nou precies gebeurt tijdens je ei?
Ik denk dus dat ik vorige weekend mijn ei had (maar alleen omdat ik die donderdag ervoor een dikke slijmprop verloor)
Nu heb ik wel et als de vorige keer gerommel in mijn buik en verlies ik ontzettend veel doorzichtige geurloze afscheiding (echt heel vloeibaar) Ook dat had ik de vorige keer, maar toen was ik ook heel moe en deden mijn borsten giga-pijn! Ben ik nou toch weer te vroeg met klussen dat mijn ei nu pas gaat komen of is er hoop??
Nou, wij gaan zo even Nordhorn in (plaats in dld.) lekker een terrasje pakken...
Mmmmmm heerlijk!!!
geniet van jullie weekend en spreek jullie snel!
xx Liefs Es