Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hoi Hoi

Dimka geweldig dat die aanpak van je vriendin geholpen heeft en dat Tessa 5 uur lang s'nachts heeft doorgeslapen. En nu maar hopen dat het zo blijft en dat het niet voor eenmalig was hihi.

Suus nou meid heb je je ei al gehad ben zo beniewd

Esther heb je vandaag nog even gesproken, blijft in iedergeval spannend voor je ik ga nog gewoon door met duimen.

Hier verder geen nieuws.

Liefs Sharine

@sharine, nou het was de eerste keer maar 1 nacht, volgende nacht was beroerd, tess kwam vaak. maar goed ze had die avond gespuugd, dus had gewoon honger.
nu als een paar nachten toch weer 4 uur tussen 1 voeding en daarna weer 3 uur, maar die 4 uur is al zo lang slapen voor mij doen, heerlijk!

@esther, ik duim vor je hoor!

@suus, al eitje gehad?

@petra, ik heb maar gekeken op je hyves, maar nog niks te lezen, ben benieuwd!

@tamara, ook zo genieten van het mooie weer?

hoe is het met de zwangere?

hier zijn mijn ouders weer naar huis. het is lekker rustig weer. klinkt niet aardig, maar Jay was helemaal van de rel door de aanwezigheid van mijn ouders.
hij voelt dat ik me niet op de gemak voel en werd daar echt druk van. hij reageerde vooral sterk op mijn moeder, en het was maar goed dat ze niet alles verstond wat hij zei, want ze is letterlijk naar huis gestuurd door hem!
nu weer lekker eigen dag ritme krijgen, moet weer helemaal inkomen, gewoon thuis zijn. afgelopen dagen er veel weg, en ik ben dan ook helemaal kapot, dezeweek alleen hier in huis wat schoonmaken en verder niks, heerlijk!!!

liefs dimka

Hai meiden,

Hoe is het met jullie?
Hier alles goed, vanmorgen nog ff heerlijk genieten van de zon, vanmiddag een bijeenkomst in Zwolle tot vanavond laat, pfffff....

Nog geen RD  te bekennen, gelukkig, maar mijn NOD is ook eigenlijk pas morgen....
Ik merk dat ik het toch wel een beetje spannend vind weer, want het is alweer een tijdje geleden dat ik er zo mee bezig was.... Heel soms heb ik het gevoel at het wel raak is, maar meestal eigenlijk niet (jammer)

Nou, ik kan niets anders doen dan afwachten....

Tot snel!!

Liefs x Es

Hallo meiden, hoe gaat het hier?

Ben erg nieuwsgierig naar Petra hoor, laat ons in spanning hier! Hopelijk ben je bevallen!

Dimka, eindelijk weer rust en weer in je iegen ritme! Kan erg vermoeiend zijn dan he?

Esther, spannend zeg morgen NOD! Ik duim voor je hoor! Hopelijk blijft je ongi weg! Laat het morgen wel even weten hoor!

Suus, nog geen eitje gehad? Doorklussen hoor! Je cyclus kan ook langer duren.

Sharine, hoe gaat het met jou?

Nou hier is de baby flink onrustig en heb flinke harde buiken en is de kleine al flink gezakt voor mijn gevoel. Moet donderdag naar de vk toe dus zal het dan wel horen. Ben flink onrustig, krijg opvliegers en krampen af en toe.

Nou tot later meiden!

Liefs Yvonne

Esther: spannende dag voor jou vandaag! Hoop dat de RD wegblijven hoor! Ik duim voor je!!!!!!!

Dimka, kan me wel voorstellen hoor dat je t niet erg vind dat je ouders nu weer weg zijn, je hebt nogal een moeizame relatie met je moeder toch? Dus Jay heeft even in het Deens gezegd dat ze naar huis moeten gaan? Haha maar goed dat ze geen Deens verstaan he!!

Yvonne, ik gok nog steeds op binnen 2 weken haha! En we klussen gewoon door hier hoor! En jij moet echt rustig aan doen hoor nu, maar uit je berichtjes begrijp ik dat je dat ook wel zo veel mogelijk doet! Ben benieuwd wat de VK donderdag te vertellen heeft!!!

Tamara, hoe gaat ie bij jullie? Al een ritme gevonden wat voor iedereen werkt? En Lysanne nog steeds grote trotse zus??

Sharine, hoe is het met jou? Tijdje niet gesproken he! Nog een maandje toch? Spannend hoor. Volgens mij word Bjorn vrijdag geopereeerd toch? Heel veel succes en sterkte voor jullie, ik hoop dat alles voorspoedig verloopt hoor!

Nou hier beginnen de twijfels weer toe te slaan, heb nog steeds geen eitje gehad helaas en zit vandaag alweer op dag 19 dus denk dat ie niet meer komt en dat de Clomid dus niet aangeslagen heeft..... Dinsdag moet ik weer naar de gyn en dan krijg ik het te horen, maar reken er niet meer op..... Dan krijg ik denk ik een hogere dosis Clomid, maar ergens zit er een stemmetje in mijn hoofd dat zegt dat die medicijnen mij niet gaan helpen, stom he?!
Verder gaat hier alles goed, heb het nu erg druk op het werk, met dit mooie weer zitten de campings stampvol! Heb gisteren ook van 7 uur s ochtends tot 8 uur savonds gewerkt om alles af te krijgen! Want ben nu 2 dagen vrij! IK ga nu dan ook lekker de tuin in in het zonnetje een boek lezen!

Hai meiden,

Vandaag NOD, maar nog steeds geen ongi tot nu toe (gelukkig haha)
Ik wacht gewoon rustig af, maar het kriebelt me wel om te testen morgen, gewoon ff testen (heb er toch genoeg in huis hihihihihi)

Hoe is het met jullie??

Petra???? Hoe is het, heb je al een kleine???

Kuzz Es xxxxxxxxx

Hai meiden,

ff een kort berichtje, we hebben vanmorgen getest en.................

een heel licht streepje!!!!!!

Ik weet dat ze zeggen streep = streep, maar ik ben nog niet  helemaal overtuigd!
Over 2 dagen nog maar eens testen en dan nu hopen dat alles WEL goed gaat......

Het kan toch niet zo zijn dat ik het HCG-hormoon nog in mijn lichaam heb? De MK is inmiddels bijna 4 maanden geleden.. Ik had ergens gelezen dat het hormoon nog tot 9 weken zichtbaar zou zijn in je lichaam...

Nou, ff afwachten dus.....

Dikke kus, Es

PS Ik ga nu werken, heb lange dag incl. koopavond, dus misschien dat ik vanavond nog ff kom kijken op het forum...

@Suusle: jij je eitje al gehad??

Hallo meiden!

Suus, gewoon doorklussen hoor! Misschien dat je eitje nog komt, je had wel altijd al een langere cyclus he? En anders hoor je dinsdag van de gyn. of je clomid-dosis verhoogt gaat worden? Als het goed is ga je vandaag/morgen dan bloedprikken toch? Dag 20 of 21? Nou ik duim wel door hoor en ik weet zeker dat het bij jullie wel gaat lukken hoor!
Haha gok jij binnen 2 weken voor mij? Ik weet het niet, heb wel slecht geslapen vannacht, moest ray op vrachtauto vannacht! Hebben meer werk erbij gekregen en te weinig chauffeurs! Dus als je iemand weet? We hebben al advertentie geplaatst.  Was met inslapen al onrustig, zweten als een gek en  erge buikkrampen met harde bowlingbalbuik.  Dacht even dat de weeen begonnen waren haha, na een paar  uur was het over hoor!

Esther, spannende dagen zeg voor jou! Ga je vandaag testen dan? Wel laten weten hoor, want ik duim ook voor jou nu! Weet nog erg goed hoe spannend dat iedere maand weer was.
Nee, ons huis is nog niet klaar voordat de beeb komt hoor, maar maakt ook niet zoveel uit. We hebben een mooie bungalow en die staat een paar honderd meter van de bouw af. Er zitten 2 slaapkamers in  en heb nu ook een mooie babykamer hier. En als je het niet zo druk hebt dan scheelt het ook wel zoveel hoor. We hebben geen planning en dat is dus rustiger. Al moet ik zeggen dat het wel behoorlijk opschiet nu hoor. Ze zijn net een dikke maand bezig en zijn al bijna klaar met metselen, met stroom zijn ze al bezig, nu het dak, ramen/deuren en invoegen  en dan is de boel al dicht en klaar van de buitenkant.

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan