Meiden, dit stond op Petra's hyve van volgens mij haar zusje:
Voor de nieuwschierige..
Peet ligt sinds afgelopen donderdag in het ziekenhuis in Leiden.
Alles is nog goed, maar ze zal deze week nog met 2 mooie meiden thuis komen..
Ze is dus waarschijnlijk nu al bevallen, ben zooooo benieuwd!
Heb even snel alles gelezen, maar er is veel gekletst vandaag joh!
Maar als eerste natuurlijk even Esther, wat super geweldig voor jullie, ik ga met de rest mee hoor dat een streep een streep is! Meid ik vind het zo geweldig voor jullie, ben wel een heel klein beetje jaloers hoor, maar ik gun het jullie van harte! Begreep dat je het zelf nog niet wilt geloven? Wanneer ga je weer testen dan? Dit weekend? Anders moet je zo'n digitale van clear blue doen, dan weet je het zeker!
Ehm, Tamara was er ook en heeft ook een goed ritme gevonden nu geloof ik, past zich lekker aan Sylvan aan! En je bent weer druk op zoek naar een baan las ik, wat voor werk wil je doen eigenlijk?
Dimka, jij ging lekker winkelen bij de H&M daar hebben ze zulke leuke kleertjes voor kindjes he! Hey is het bij jullie ook zulk lekker zomers weer eigenlijk? Ik lig al 2 dagen heerlijk in mn ligstoel in de tuin te bakken in de zon!
Yvonne, ja ik gok nog steeds dat het nog max 2 weken duurt hoor, zal even de datum opzoeken waarvan ik denk dat je ervoor bevalt ok! Ik denk het weekend na Ray zn verjaardag, voor maandag 19 mei is jullie kindje er! Hey meiden zullen we er een poule van maken haha! Ja jeetje zeg jullie huis gaat echt snel zo te horen joh! Leuk joh!
Sharine, heel veel sterkte morgen voor jullie en voor Bjorn natuurlijk in het bijzonder. Moet hij ook blijven in het ziekenhuis of mag hij dezelfde dag weer mee naar huis?
Ik weet niet meer wie het nou zei over dat er soms geen piek te zien is in de temperatuur na je ei, maar dat geeft me wel weer een klein beetje hoop, maar toch zit er een stemmetje in mn hoofd dat zegt dat de Clomid niet helpt bij mij..... maar moet morgen bloedprikken en dinsdag de uitslag bij de gyn, dus duurt niet zo lang meer voordat we het weten he!
Meiden ik duik weer lekker de zon in nu, ben een echte zonaanbidder zoals jullie misschien wel gemerkt hebben hahaha!
Morgen en zaterdag werken, jammer met dit weer, maar word topdrukte! Vorige week was een erg goede week geweest, hadden hoogste omzet sinds jaren gehaald! En ik had jullie geloof ik wel verteld dat ik de afdeling nu deel met een collega? Nou zei snapt er dus allemaal de ballen van en vraagt ook niet als ze iets niet weet, ze doet maar wat. Nou zij wil dus nu ook altijd de bestelling doen (prima hoor, als het dan fout gaat is het niet mijn schuld haha!), nou had ze dus voor vorige week de bestellingen voor het brood ook gemaakt, maar geen rekening gehouden met het feit dat alle campings volzaten en dat we het Dageraad brood wat we zelf bakken in de aanbieding hadden! Nou meiden vorige week dinsdag waren we al om 9 uur door alle brood heen, hadden ook geen Dageraad meer om te bakken! Waren de bazen niet zo blij mee! Ik heb toen de bestellingen voor het weekend gemaakt en kreeg maandag een compliment dat ik goede bestellingen had gemaakt! Joepieeeeeeee! Maar nu is zij me weer elke keer voor dus deze week ging het weer niet goed! En toen heb ik haar bestelling voor dit weekend aangepast,zal ze niet zo leuk vinden hahaha! Maar ja anders zijn we weer zo vroeg er door heen! Het is echt zo'n doos, dat zul je niet geloven hoor! Ze weet alles zo ontzettend goed en toch loopt alles in het honderd op onze afdeling, zo zonde..... maar goed, ik maak me er niet meer zo druk om, zij is nu eindverantwoordelijk en niet ik, dus alles wat fout gaat hoeven ze mij niet van de schuld te geven! Ik zorg dat ik alle beslissingen die ik neem overleg met de afdelingsmanager, zodat ik niet op mn kop kan krijgen! Mijn colllega is namelijk het lievelingetje van de bedrijfsleider en in zijn ogen doet ze niets fout! Erg kinderachtig, maar ja.... genoeg gezeur weer over mijn werk hoor! Misschien heb ik over een tijdje nog wel een nieuwtje over het werk, kan er nu nog niets over zeggen, weet ook nog niet hoe het af gaat lopen, maar dat horen jullie tzt dan nog wel!