Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hallo Esther!

Super zeg ! Streep is toch wel streep hoor! Ook al is ie licht, je krijgt echt geen streepje als je geen HCG in je bloed hebt! En na vier maanden kan je inderdaad geen oude HCG meer in je bloed hebben. Ik feliciteer je toch!
Ik had zelf op mijn NOD getest en de dag erna ook nog een keer voor de zekerheid. Haha dat komt omdat je dan onzeker bent he! Ik vind het echt helemaal super hoor!
Nou niet teveel dagdromen vandaag hoor en morgen gewoon nog een keer testen voor de bevestiging he?

Liefs Yvonne

@esther. ik ga je toch voorzichtig al feliciteren hoor, want een streep is een streep!

@yvonne, zo te horen krijg je oefen weeen meid, die heb ik de laatste 3,4/4 weken gehad! wanneer ben je ook alweer precie uitgerekend?
jullie huis gaat echt snel joh!

@suus, spannend hoor al die controles, hoop dat je eitje nog komt en dat ik jou ook snel kan feliciteren!

@sharine, zit je al in je echte ronde. ik vergeet het steeds!

@tamara, geniet jij net alsm ij zo van de zon? wat het jij voor kleertjes bij sylvan aan nu het zo warm is, ik vind het toch wel moeilijk, moeten we nu korte mouwen, lange mouwen? ik weet het soms niet meer!

@petra, hoe is ie, ben je al mama?

@iris, hoe is het met jou? laatste stukje is voor jou ook echt begonnen volgensmij!

ik heb Tess sinds 2 nachten op haar eigen kamer liggen. ik werd steeds wakker van al haargeluidjes! 1e nacht was prut, ze lag om 1 uur weer bij ons op de kamer.
maar vannacht ging het goed, ze had zelf het eerste stuk wel  4 uur tussen de voeding, heerlijke nacht voor ons!
vandaag weer genieten van de zon en even naar h&m voor zomerjas en korte kleding voor Tess!

liefs dimka

Hallo Dimka!

Super zeg dat jullie een goeie nachtrust hebben gehad! Lekker van genieten zo met de kleine en hopelijk blijft het zo s nachts! Leuk zeg even naar h&m kleertjes kopen voor Tess! Is het bij jullie ook zo lekker weer? Hier was gisteren 26 graden joh!
Ja lijkt op oefenween he? Is vorige week woensdag op koniginnedag voor het eerst begonnen. Is nog wel vroeg, ben vandaag 34 weken, dus moet nog 6. Hopelijk komt de beeb eerder maar ja dat heb je niet voor het zeggen en blijft dus afwachten he? De woning schiet ook echt aardig op hoor! Gaat ondanks geen planning erg snel! Ze willen toch proberen voor de zomervakantie de buitenkant af te hebben, maar we zien wel we hebben in ieder geval geen druk.

Nou veel winkelplezier vandaag en geniet lekker van je gezinnetje!

Liefs Yvonne

Hoi Hoi

Nou zeg er word vandaag ineens weer druk gekletst hier haha.

Esther ik ga jou ook alvast feliciteren hoor want een streep is een streep en ja waarschijnlijk maak je niet snel hcg hormoon aan waardoor die nu nog vaag is. Maar ik weet zeker dat je over 2 dagen een dikkere streep hebt. Maar ik kan me voorstellen dat je eerst een dikke streep wilt zien voor je het geloofd.

Suus meid jeetje nog steeds geen ei, chips dat is echt balen. Ik denk idd dat je een wat hogere dosis Clomid nodig hebt. Maar idd klus maar voor de zekerheid door?. Het schijnt dat bij sommige vrouwen geen duidelijke pieklijn is te zijn in de temp dus wie weet ook wel bij jou. (en dat je wel een eisprong hebt gehad).

Yvonne al flink last van oefenween nou vervelend he. Maar goed baby moet nog wel even wachten todat hij/zij de buitenwereld kan bewonderen. Ik denk dat de baby aan het koken is daarbinnen hihi. Succes meid.

Dimka heerlijk zeg dat Tess vanacht weer lekker 4 uur heeft geslapen dat doet jezelf als ouder ook goed. Fijn dat alles goed gaat en koop maar flink in bij de h&m.

Petra meid ik denk dat je al mama bent geworden alleen ik denk dat je het ons nog niet hebt kunnen vertellen. We hopen snel nieuws van je te krijgen. Want je houd het ons wel spannend.

Ooow en Dimka nee deze ronde laten we nog voorbijgaan i.v.m operatie van Bjorn morgen.

Meiden na morgen ben ik er een paar dagen niet (misschien heel af en toe vluchtig) maar dan ben ik veel in het ziekenhuis vanwege Bjorn. Zit er als een berg tegenop heb namelijk niet zo heel veel positieve verhalen gelezen op internet (ja ik weet had ik niet moeten doen hihi). Maar goed ik hoop dat bjorn weer snel naar huis mag.

Heel veel liefs Sharine

Hey meiden,

Wat wordt hier een partij gekletst zeg! Erg gezellig. Maar ik moet elke keer zoveel terug lezen. Soms kom ik hier ff gauw lezen maar heb ik geen tijd meer om een berichtje te plaatsen. Sylvan eist toch wel heel veel aandacht van mij maar ik vind het heerlijk. Lekker knuffelen met mijn mannetje. Het is een heel vrolijk mannetje en hij begint al heerlijk terug te kletsen. Momenteel slaapt ie 's nachts door als ie de laatste voeding om 11 uur krijgt. Maar soms krijgt ie om 8 uur de laatste voeding en dan komt ie om een uur of 4 dus heerlijk. Overdag is hij heel veel wakker en begint hij ook al lekker te spelen in de box. Genieten genieten en nog eens genieten aan onze kant. Wat betreft zijn ritme. Ik pas me helemaal aan hem aan. Dit houdt dus in zogauw hij om voeding vraag dat ik hem voedt. Hij zit nu op goede  dagen op 7 voedingen. Ik heb van de week een kolf gekocht om hem ook uit een flesje te leren drinken. Erg makkelijk als ik straks weer moet werken of eens een keer weg wil. Vanavond mag hij voor de eerste keer uit de fles drinken. Ben erg benieuwd. Haha. Nog 3,5 week dan is mijn verlof alweer afgelopen dus ben alweer druk aan het solliciteren omdat ik zonder werk zat. Nou jah gelukkig kan ik eerst nog een ww aanvragen voor 3 maanden en daarna zien we wel weer. Maar goed eerst nog ff lekker aan het genieten van de kleine man.

@ Sharine Heel veel sterkte morgen in het ziekenhuis met Bjorn! Tis niet niks als je kind een operatie moet ondergaan. Hopen dat het allemaal goed gaat en Bjorn gauw weer naar huis mag!

@ Suus hmm nog geen eitje? Weet je dat door het temperaturen? Ik heb ook toendertijd veel getemperatuurd maar ik had volgens de temp ook geen eisprong maar ben wel altijd gauw zwanger. Ik wil je geen valse hoop geven maar wacht je afspraak in het ziekenhuis maar af en misschien heb je wel gewoon een eitje gehad! Ik hoop het voor je!!

@ Esther Gefeliciteerd zeg!! Zogauw alweer zwanger. Een streep is een streep hoor en idd hormonen blijven echt geen 4 maanden in je urine. Zelf had ik de eerste test heeeeeeeeeeeeel licht. Alleen ik zag een streep maar het resultaat heb ik nu in mijn armen.

@ Dimka Ik doe Sylvan gewoon een t-shirt met korte mouwen aan. 's avonds heeft ie alleen een shirt aan in huis want het is gewoon te warm voor het kleine ventje. Je kunt op een gegeven moment heel goed aan je kindje voelen of het te warm of koud is. Sylvan was laatst de hele dag van slag. Bleek dat ie het gewoon te warm had. Ik deed hem zijn broek en sokken uit en hij was meteen weer tevreden. 's Nachts heeft ie een pyama jasje aan in een slaapzak en hij slaapt gewoon onder een dekbedhoesje in de kinderwagenbak. Het is 's nacht namelijk nog 23 graden op zijn kamer. En de ideale temp voor de kinderkamer zit tussen de 16/ 18 graden.
Dus lekker op je gevoel afgaan. Heerlijk dat Tess ook al langer gaat slapen ´s nachts. Ik had in het begin de babyfoon naast mijn bed staan als Sylvan op zijn kamer sliep. Ik werd ook gek van alle geluidjes die hij maakte dus doe nu de babyfoon uit en ik hoor het wel als ie echt hard huilt.
En groeit Tess goed en hoe gaat het verder met haar. Is ze makkelijk enz...

@ Yvonne al oefenweeën. Spannend zeg! Hopen dat de baby nog ff 3 weekjes blijft zitten. Ik weet dit wil je waarschijnlijk niet horen want dat wou ik ook niet horen toen ik zwanger was. Toen dacht ik alleen maar van als de baby er maar uit is haha.

@ Petra aan jouw kant is het verdacht rustig. Heb je je beide meiden ook al lekker in je armen kunnen sluiten? Meestal volgen de weeën mooi snel na het verliezen van de slijmprop dus verwacht net als de rest van de meiden dat je al bevallen bent!

Volgens mij heb ik nu iedereen weer gehad. Zo niet dan mijn excuses. Nou ik ga weer ff lekker genieten van het mooie weer.

Veel zonnegroetjes van deze kant.
Tamara

Meiden, dit stond op Petra's hyve van volgens mij haar zusje:

Voor de nieuwschierige..
Peet ligt sinds afgelopen donderdag in het ziekenhuis in Leiden.
Alles is nog goed, maar ze zal deze week nog met 2 mooie meiden thuis komen..

Ze is dus waarschijnlijk nu al bevallen, ben zooooo benieuwd!

Heb even snel alles gelezen, maar er is veel gekletst vandaag joh!

Maar als eerste natuurlijk even Esther, wat super geweldig voor jullie, ik ga met de rest mee hoor dat een streep een streep is! Meid ik vind het zo geweldig voor jullie, ben wel een heel klein beetje jaloers hoor, maar ik gun het jullie van harte! Begreep dat je het zelf nog niet wilt geloven? Wanneer ga je weer testen dan? Dit weekend? Anders moet je zo'n digitale van clear blue doen, dan weet je het zeker!

Ehm, Tamara was er ook en heeft ook een goed ritme gevonden nu geloof ik, past zich lekker aan Sylvan aan! En je bent weer druk op zoek naar een baan las ik, wat voor werk wil je doen eigenlijk?

Dimka, jij ging lekker winkelen bij de H&M daar hebben ze zulke leuke kleertjes voor kindjes he! Hey is het bij jullie ook zulk lekker zomers weer eigenlijk? Ik lig al 2 dagen heerlijk in mn ligstoel in de tuin te bakken in de zon!

Yvonne, ja ik gok nog steeds dat het nog max 2 weken duurt hoor, zal even de datum opzoeken waarvan ik denk dat je ervoor bevalt ok! Ik denk het weekend na Ray zn verjaardag, voor maandag 19 mei is jullie kindje er! Hey meiden zullen we er een poule van maken haha! Ja jeetje zeg jullie huis gaat echt snel zo te horen joh! Leuk joh!

Sharine, heel veel sterkte morgen voor jullie en voor Bjorn natuurlijk in het bijzonder. Moet hij ook blijven in het ziekenhuis of mag hij dezelfde dag weer mee naar huis?

Ik weet niet meer wie het nou zei over dat er soms geen piek te zien is in de temperatuur na je ei, maar dat geeft me wel weer een klein beetje hoop, maar toch zit er een stemmetje in mn hoofd dat zegt dat de Clomid niet helpt bij mij..... maar moet morgen bloedprikken en dinsdag de uitslag bij de gyn, dus duurt niet zo lang meer voordat we het weten he!
Meiden ik duik weer lekker de zon in nu, ben een echte zonaanbidder zoals jullie misschien wel gemerkt hebben hahaha!
Morgen en zaterdag werken, jammer met dit weer, maar word topdrukte! Vorige week was een erg goede week geweest, hadden hoogste omzet sinds jaren gehaald! En ik had jullie geloof ik wel verteld dat ik de afdeling nu deel met een collega? Nou zei snapt er dus allemaal de ballen van en vraagt ook niet als ze iets niet weet, ze doet maar wat. Nou zij wil dus nu ook altijd de bestelling doen (prima hoor, als het dan fout gaat is het niet mijn schuld haha!), nou had ze dus voor vorige week de bestellingen voor het brood ook gemaakt, maar geen rekening gehouden met het feit dat alle campings volzaten en dat we het Dageraad brood wat we zelf bakken in de aanbieding hadden! Nou meiden vorige week dinsdag waren we al om 9 uur door alle brood heen, hadden ook geen Dageraad meer om te bakken! Waren de bazen niet zo blij mee! Ik heb toen de bestellingen voor het weekend gemaakt en kreeg maandag een compliment dat ik goede bestellingen had gemaakt! Joepieeeeeeee! Maar nu is zij me weer elke keer voor dus deze week ging het weer niet goed! En toen heb ik haar bestelling voor dit weekend aangepast,zal ze niet zo leuk vinden hahaha! Maar ja anders zijn we weer zo vroeg er door heen! Het is echt zo'n doos, dat zul je niet geloven hoor! Ze weet alles zo ontzettend goed en toch loopt alles in het honderd op onze afdeling, zo zonde..... maar goed, ik maak me er niet meer zo druk om, zij is nu eindverantwoordelijk en niet ik, dus alles wat fout gaat hoeven ze mij niet van de schuld te geven! Ik zorg dat ik alle beslissingen die ik neem overleg met de afdelingsmanager, zodat ik niet op mn kop kan krijgen! Mijn colllega is namelijk het lievelingetje van de bedrijfsleider en in zijn ogen doet ze niets fout! Erg kinderachtig, maar ja.... genoeg gezeur weer over mijn werk hoor! Misschien heb ik over een tijdje nog wel een nieuwtje over het werk, kan er nu nog niets over zeggen, weet ook nog niet hoe het af gaat lopen, maar dat horen jullie tzt dan nog wel!

Terug
Bovenaan