Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Meiden, over 2 maanden is onze date al joh! Wat gaat dat snel he, hebben we er allemaal al een beetje zin in?
Esther, ik hoop dat jij er ook bij kunt en wilt zijn hoor! Dan is onze groep helemaal compleet!

@tamara, ja Tess groeit voor me idee goed. ze is niet gewogen nadat ze met 7 controle had, maar voor mijn gevoel gaat het super. we zitten nu in maatje 56/62!!!
krijg als een beetje ritme, dat houd idd in helemaal haarritme. hield me erg vast aan elke 3 uur voeden, maar sinds ik voed op verzoek heeft zij veel meer rust en ik ook. leef niet op de klok en dat gaat prima.
ben al helemaal prof met overal voeden, tess heeft goede timing, precies als ik ergens ben met haar wil ze eten. dus we hebben, bieb, supermarkt (restaurant), schoonouders, auto, buiten al gehad. moet er wel om lachen, gelukkig is het hier heel normaal om overal te voeden. in nederland voelde ik me soms toch opgelaten, maar hier helemaal niet!

@suus, ik heb ook al super zin in onze date! ik gok op 30 mei als bevallingsdatum voor Yvonne!!!!!

@sharine, sterkte morgen en de komende dagen. komt allemaal wel goed. op internet stan altijd alleen de indianen verhalen! ik duim voor jullie hoor

hier weer een prachtige dag, lekker met Tessbuiten. Jay was na de opvang bij mijn schoonouders, die komt rond 20 uur weer eens thuis. wilde zo graag daar eten en koeien helepn. afgelopen week hadden hun ook visite uit nederland, dus waren we nietecht geweest. en nu moest hij volgens mij gewoon controleren of alles weer normaal was!
volgens mij blijft het ook mooi weer, dus super weekend
oh ja, ben voor Tess goed geslaagt bij hm. 2 jurkjes en 4 t shirtjes, erg leuk
wilde voor mijzelf nog een spijkerbroek ,kan nog niet in mijn oude broeken (moet nog 3 cm!), maar kon niks vinden. ook de zomerjas die ik wilde, was er niet. dus alleen een blousje mee genomen!

liefs dimka

Hey meiden, vullen jullie  de poule voor de bevallingsdatum van Yvonne  ook allemaal even in:
(ben ook benieuwd of Yvonne m zelf wil invullen haha)

Dimka: 30 mei
Esther:
Tamara:
Petra:
Sharine:
Susanne: 18 mei
Iris:
Yvonne:

Zullen we er ook een voor Iris haar meisje bij gaan houden?
Weet niet meer precies wanneer ze uitgeteld is, weet iemand van jullie de precieze datum toevallig?????

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2008 19:16:13'));

iris is 4 juni uitgerekend!

ik gokt bij haar op 3 juni

liefs dimka

Oke hier dan de poule voor Iris, uitgerekende datum is 4 juni.

Dimka: 3 juni
Esther:
Yvonne:
Sharine:
Tamara:
Susanne: 31 mei
Iris:

Hallo,

Kom net thuis na een lange dag werken, pfffffffffff zware dag, alleen maar gezeur over bankzaken en daar had ik nu net geen zin in, hahahahahha

Toen ik et thuis kwam zei Job meteen: Es, het streepje is nu nog veel duidelijker hoor, ga maar snel boven kijken! Ik moest er wel om lachen, hihihihihi
Tja, een test is na 30 minuten toch niet meer geldig? Ach een streep zal er wel niet voor niets staan.....
Ik geloof echt wel dat ik zwanger ben hoor, maar na mijn miskraam ben ik gewoon heel bang dat het weer mis gaat..

@Suus: Oh, ik hoop zo voor je dat de Chlomid WEL aanslaat, kan me zo goed voorstellen dat je er verschrikkelijk van baalt!!! Ook als je dan hoort dat ik nu zwanger ben... Maar meis, ik duim echt heel hard voor je hoor!

Ik ga trouwens proberen om er vrijdag 4 juli bij te zijn hoor, moet tot nu toe nog werken, maar zoals het er nu uitziet gaat het me wel lukken om vrij te krijgen...

@Yvonne, goed te horen dat je het huis nu ook goed voor elkaar hebt, want dan heb je tenminste geen stress tijdens de laatste loodjes...
Wanneer is je uitgerekende datum? Dan ga ik mee doen met de poule, hihihi

@Sharine: Heel veel sterkte morgen en de komende dagen.. In gedachten ben ik morgen nog we even bij jullie hoor!!!! Houd ons op de hoogte hoe de operatie verlopen is...

@Iris: Wesp al dood??? Brrrrrrrrrzzzzzzzzzzzzzzzzz hahahahha
Nog  effies en dan heb je je kleintje, ben je van de buik verlost en kan je weer lekker slapen (als je tenminste geen huilbaby  krijgt, hahahahha

@Dimka en Tamara: Heerlijk aan het  genieten van jullie kleine knuffels lees ik, lekker hoor, jullie hebben het hele zwanger zijn en bevallen al achter de rug!!!

Nog even een vraagje voor jullie zwangeren:
Waren jullie misselijk tijdens de eerste 3 maanden en moesten jullie daarbij ook overgeven?  
Ik heb namelijk echt een fobie voor overgeven (heb het al in geen 17 jaar meer gedaan)  en ben zo bang dat ik dat nu wel zou moeten!!!! Aan de ene kant denk ik van niet, want dat doe ik ooit, maar aan de andere kant hebben echt veel zwangeren er last van...... Tips?????????

Nou dikke kus van mij voor jullie

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2008 19:08:45'));

Hey meiden, vullen jullie  de poule voor de bevallingsdatum van Yvonne  ook allemaal even in:
(ben ook benieuwd of Yvonne m zelf wil invullen haha)

Dimka: 30 mei
Esther:
Tamara:
Petra:
Sharine: 8 juni
Susanne: 18 mei
Iris:
Yvonne:

Terug
Bovenaan