@tamara, ja Tess groeit voor me idee goed. ze is niet gewogen nadat ze met 7 controle had, maar voor mijn gevoel gaat het super. we zitten nu in maatje 56/62!!!
krijg als een beetje ritme, dat houd idd in helemaal haarritme. hield me erg vast aan elke 3 uur voeden, maar sinds ik voed op verzoek heeft zij veel meer rust en ik ook. leef niet op de klok en dat gaat prima.
ben al helemaal prof met overal voeden, tess heeft goede timing, precies als ik ergens ben met haar wil ze eten. dus we hebben, bieb, supermarkt (restaurant), schoonouders, auto, buiten al gehad. moet er wel om lachen, gelukkig is het hier heel normaal om overal te voeden. in nederland voelde ik me soms toch opgelaten, maar hier helemaal niet!
@suus, ik heb ook al super zin in onze date! ik gok op 30 mei als bevallingsdatum voor Yvonne!!!!!
@sharine, sterkte morgen en de komende dagen. komt allemaal wel goed. op internet stan altijd alleen de indianen verhalen! ik duim voor jullie hoor
hier weer een prachtige dag, lekker met Tessbuiten. Jay was na de opvang bij mijn schoonouders, die komt rond 20 uur weer eens thuis. wilde zo graag daar eten en koeien helepn. afgelopen week hadden hun ook visite uit nederland, dus waren we nietecht geweest. en nu moest hij volgens mij gewoon controleren of alles weer normaal was!
volgens mij blijft het ook mooi weer, dus super weekend
oh ja, ben voor Tess goed geslaagt bij hm. 2 jurkjes en 4 t shirtjes, erg leuk
wilde voor mijzelf nog een spijkerbroek ,kan nog niet in mijn oude broeken (moet nog 3 cm!), maar kon niks vinden. ook de zomerjas die ik wilde, was er niet. dus alleen een blousje mee genomen!
liefs dimka