Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Liev, lieve meiden,

Het is zover!!!! Ook ik ben ZWANGER!!!!!!!!
Ik heb de tranen in mijn ogen nu ik dit typ, zooooooooooo bijzonder!

Maar..... ik heb vanmorgen en vanavond getest en beide keren een heel licht streepje?? Ik ben toch wel echt zwanger??

Wanneer moet ik dokter bellen???

xx Es

Hoi Meiden

Esther van harte gefeliciteerd met je zwangerschap geweldig gewoon tof meid vind het super voor je  en ga lekker genieten he he nu kunnen we bijna allemaal naar het zwanger zijn forum.

Yvonne hier gaat het goed hoor alleen begin ik toch wel wat misselijk te worden vanmorgen moest ik wel wat eten want ik werd wat gammel (misselijk gevoel) en op de ochtend vanmiddag en vanavond ook. Als ik wat eet dan zakt het weer af. Dit had ik namelijk maandag ook al,dus  toen al had ik zeker het vermoeden dat ik zwanger was. Het was namelijk geen misselijkheid van griep ofzo herkende het van beide kids.
Maar voor de rest gaat het wel goed. Broeken zitten alleen niet meer zo fijn haha. Maar hoe is het met jou.

Dimka hoe is het vandaag gegaan met de echo. En voel je je al weer wat beter meid. Ik spreek je vast nog wel via msn.

Liefs Sharine

hoi meiden,

Esther, super gefeliciteerd!!!!!! echt lekker joh.ik belde me dokter meteen, maar dat is alleen om te melden. verloskundige bel je ook gewoon op en dan met ongeveer 12 weken kom je langs en krijg je echo. als ik het goed heb!

wij hebben super echo gehad, ruim half uur gelegen. alles was super en gezond. echt heel uitgebreid uitleg gekregen van alles.
ik wilde natuurlijk weten wat het is, maar niels niet. dus we hebben het laten opschrijven in een envollop. dus het is nog steeds een verrassing!

liefs dimka

Hai meiden,

Ik ben nog niet helemaal zeker, maar kan zo bij de HA terecht, gelukkig!!!!!
Ik laat jullie vanavond weten of ook hij een positieve test in handen had....

xx Es

Wauw Esther!! Jij ook al zwanger! Gefelicteerd meid!!
Nu ik alleen nog geloof ik of niet??
NOu ik zit nu alweer op dag 13 en geloof dat mijn ei eraan zit te komen, dan is ie wel weer mooi op tijd! Weer flink aan de klus dus!! Hopelijk volg ik jullie dan snel!!

Bij mij doet het forum nog steeds niet goed? Bij jullie wel allemaal??

Hoi Suusle

Ja nu jij nog meid maar deze maand gaat het vast en zeker goed komen voor jou. Dat moet gewoon hoor?. Ga goed flink klussen dat kan het niet mis gaan.

Nee de forum doet bij mij gelukkig weer normaal, zoals het vorige keer ging was niet wat.

Liefs Sharine

Hey meiden,

Wat weer een geweldig nieuws om te lezen zeg! T was een poosje erg rustig omdat het forum zo K*T deed maar gelukkig is dat opgelost!
Sharine en Esther van harte gefeliciteerd!!!!!!!!
Nou met zijn allen maar heel hard duimen voor Suus.
Met mij gaat het allemaal redelijk goed als ik maar rustig aan blijf doen. Net als Dimka heb ik ook een schoonmaakschema in mijn hoofd maar doe ook al snel te veel. Ben wel blij dat ik fulltime thuis zit en ga ook geregeld 's middags ff slapen. Mijn buik groeit enorm en onze zoon is flink beweeglijk. Een heerlijk ventje is het nu al!!
Misschien weer ff tijd voor een schema wanneer iedereen uitgeteld is!
Tamara 24 maart!

Veel plezier en veel liefs,
Tamara

hoi meiden,

tamara, lekker dat het wat beter gaat. moeilijk he dat verplicht rustig aan doen. ik ben niet heel goed in stil zitten, heb voor vandaag me maar aan het kerstkaarten schrijven gezet. weer erg leuke foto van Jay gemaakt en wat sneeuw en ballen op de computer erbij getoverd en je hebt een kerstkaart, tekst staat er al op, dus ik hoef alleen envolloppen te schrijven. we moeten het niet moeilijker maken dan dat het is!!!!!!!

esther, was je al bij huisarts geweest?

suus, ik duim en denk hele dag aan je hoor, alle glitters zijn nu voor jou!!!!

sara, hoe is ie met jou?

yvonne, nog steeds zo moe?

sharine, ja ik heb je gisteren nog gesproken, gelukt met tuinbroek?

iris, hoe is ie met jou, tijd niet op msn gezien!

bij mij gaat het rustig, mijn uitgerekende datum is trouwens 1 dagje later geworden na mijn echo.

liefs dimka

Tamara 24 maart
Dimka 21 april

Terug
Bovenaan