Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

quote: Suusle reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2008 19:22:32'));

quote: dimka reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-05-2008 19:16:13'));

iris is 4 juni uitgerekend!

ik gokt bij haar op 3 juni

liefs dimka

Oke hier dan de poule voor Iris, uitgerekende datum is 4 juni.

Dimka: 3 juni
Esther:
Yvonne:
Sharine: 1 juni ( dit omdat ik dat voor heb gependeld)
Tamara:
Susanne: 31 mei
Iris:

hoi esther,

over het overgeven. ikgeef normaal ook nooit over,maar moet je teleurstellen, bijbeide zwangerschappen heb ik het gedaan.
bij Jay de 1e 3 maanden. was het overgeven, maar daarna at ik gewoon weer. dus dat was allemaal te overzien.
bij Tess was het niet te houden, uiteindelijk opgenomen in het ziekenhuis door uitdroging.
maar goed, dat is dus het andere uiterste. ik heb vaak genoeg gehoord dat meiden niet overgeven hoor!

en het cliche klopt, ben je bevallen, ben je alles vergeten, zou het nu zo weer doen!!!

liefs dimka

Esther je begint nu toch echt te geloven dat je zwanger bent. Heerlijk hoor meid het is je gegund en hoop dat het dit keer goed mag blijven gaan.
Leuk dat je ook 4 juli probeert te komen dan is in iedergeval de groep compleet.

Natuurlijk probeer ik jullie op de hoogte te houden van hoe het gaat met Bjorn. Maar ook alles schrijf ik bij op zijn site http://bjornlogtenberg.kleutersite.nl. daar kun je het ook zien onder Dagboek.

Trouwens bedankt allen voor jullie steun.

Liefs       Sharine

Esther, wat leuk dat je wilt proberen er bij te zijn op 4 juli! Gezelliiiiiiii
Vind het echt heel leuk hoor voor jullie dat jullie zwanger zijn, ook al vind ik het wel een beetje moeilijk, maar goed, dat neemt niet weg dat het jullie ook heel erg gegund is hoor!
Ik wil toch ook even reageren op die fobie voor overgeven, ik heb dat ook, heb ook al sinds ik een kleuter was niet meer overgegeven en durf het ook echt niet hoe misselijk ik ook ben, ik kan het echt heel goed binnenhouden daardoor. Ik ben dan zo bang dat ik stik, ik krijg helemaal geen lucht meer dan en word helemaal panisch, ik moet dan ook altijd iemand bij me hebben..... en net als jij zie ik daarom ook erg tegen die eerste 3 maanden op.....(als het hier gaat lukken natuurlijk.....) ik heb wel eens ergens gelezen dat het helpt om even een cracker of beschuit te eten voordat je opstaat en dat je heel rustig aan moet opstaan.... misschien kun je daar wat mee als je er straks wel last van krijgt.....

eHeeey meiden!!

Hier ben ik ook weer eens!!!
De meeste spreek ik regelmatig via msn maar ik zie dat het hier ook niet stil staat!
Ik schaam me een beetje dat ik hier nooit meer schrijf terwijl jullie toch braaf naar me blijven vragen en zelfs een pool voor me gemaakt hebben....Ik ga met Sharine mee en gok ook op 1 juni.
Ik ben nu 36 weken en 2 dagen! wat gaat dat toch snel, over een week zou ik al thuis mogen bevallen. Woendag had ik controle en het beebeetje is nog niet ingedaald. Ik hoop maar dat ze dat nog wel van plan is anders moet ze tijdens de bevalling zo een lange weg...
Het gaat verder allemaal goed op het slapen na want dat is ronduit k*#...ik weet niet eens meer hoe t moet!! en nu helemaal met die warmte. Nix mis mee hoor dit weer trouwens ik vind het heeeerlijk!

Esther!!! wat geweldig meid!! gefeliciteert!!!
Ik zei het toch!!
Ik duim voor je dat het goed gaat maar daar gaan we met zijn allen maar van uit toch!
Trouwens die wesp is uit zich zelf maar dood gegaan haha hij lag dood op de vensterbank.

Ik moet nu weer even gaan liggen, ik heb soms van die momenten van slapte en moet ik even een half uurtje liggen...wat wil je als je niet slaapt haha

O wanneer is Yvonne dan eigenlijk uitgerekend?

Groetjes en veel liefs Iris

Hai meiden,

@Iris: Schaam je diep, je mag ons niet verwaarlozen, hahahahahaha
Goed dat ie dood is, eigen schuld brrrrrzzzzzz...... snik snik...

Hier gaat alles goed, vanmorgen weer getest en het streepje is iets duidelijker, ik zal wel niet zo snel het HCG aanmaken ofzo.....
Voel me ook nog goed.....

@Suusle: Jij hebt dat dus ook???? Aaaaaaah, wat fijn een lotgenoot!!! Ik ben echht zoooooo bang dat ik zou moeten overgeven!!! Maar ik denk ook maar steeds van, hoef ik niet.. Mijn moeder en schoonmoeder hoefde dat ook niet, en ze zeggen dat je dat vaak overneemt toch? Oh, laten we elkaar dan maar niet te gek maken en maar hopen dat alles goed gaat en als we wel moeten overgeven is het misschien ook wel eens goed... hahahahahah

@Dimka, jij was toch heel ziek geweest? Was je dat direct al toen je bevrucht was na 4 à 5 weken of kwam dat pas later??? Erg hè dat ik dat zo graag wil weten, maar misschien stelt het me gerust... hahahahah

Verder niet echt nieuws hier aan het front, moet deze week erg veel werken 6 en halve dag in totaal, morgen ook nog, maar wil eigenlijk wel rustig aan gaan doen nu ik zwanger ben.... Maarja, KWW zeggen we hier in Twente (Kiek'n wat 't wordt)

Fijn weekend voor iedereen....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Eszie

Hoi hoi allemaal,
hier even een heeele korte update van mij..... Ik ben inderdaad inmiddels bevallen!!! Na 3 keer loos alarm met onverklaarbaar bloedverlies, moest ik in het ziekenhuis blijven. Uiteindelijk ben ik met 36w2d afgelopen dinsdagochtend ingeleid en om 19:25 bevallen van Brenda (Tatjana Naomi) en om 19:30 bevallen van Samantha (Catarina Patricia)!!!

Ben net een uurtje thuis met Brenda. Samantha ligt inmiddels in het ziekenhuis in Alkmaar omdat ze nog wat aan de lichte kant is en haar temp en bloedsuikerspiegel nog niet goed onder controle heeft.
Maar verder gaat alles goed....

De lange versie volgt als ik weer wat beter kan zitten. hahaha

Liefs,
Petra

Terug
Bovenaan