Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-05-2008 18:56:52'));

Hoi hoi allemaal,
hier even een heeele korte update van mij..... Ik ben inderdaad inmiddels bevallen!!! Na 3 keer loos alarm met onverklaarbaar bloedverlies, moest ik in het ziekenhuis blijven. Uiteindelijk ben ik met 36w2d afgelopen dinsdagochtend ingeleid en om 19:25 bevallen van Brenda (Tatjana Naomi) en om 19:30 bevallen van Samantha (Catarina Patricia)!!!

Ben net een uurtje thuis met Brenda. Samantha ligt inmiddels in het ziekenhuis in Alkmaar omdat ze nog wat aan de lichte kant is en haar temp en bloedsuikerspiegel nog niet goed onder controle heeft.
Maar verder gaat alles goed....

De lange versie volgt als ik weer wat beter kan zitten. hahaha

Liefs,
Petra

Is het dan uiteindelijk nog een keizersnede geworden dan? Omdat je pas vandaag naar huis mocht??
En Samantha ligt dus nog even in het ziekenhuis, enig idee hoe lang ze moet blijven dan?
Hoe lang en zwaar waren de meiden met de geboorte??
NOu ga lekker genieten van je gezinnetje dat zo opeens verdubbeld is! Wel even snel fotos plaatsen op hyves hoor!!

Dikke knuffel, Suus

quote: ir77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-05-2008 15:43:03'));

eHeeey meiden!!

Hier ben ik ook weer eens!!!
De meeste spreek ik regelmatig via msn maar ik zie dat het hier ook niet stil staat!
Ik schaam me een beetje dat ik hier nooit meer schrijf terwijl jullie toch braaf naar me blijven vragen en zelfs een pool voor me gemaakt hebben....Ik ga met Sharine mee en gok ook op 1 juni.
Ik ben nu 36 weken en 2 dagen! wat gaat dat toch snel, over een week zou ik al thuis mogen bevallen. Woendag had ik controle en het beebeetje is nog niet ingedaald. Ik hoop maar dat ze dat nog wel van plan is anders moet ze tijdens de bevalling zo een lange weg...
Het gaat verder allemaal goed op het slapen na want dat is ronduit k*#...ik weet niet eens meer hoe t moet!! en nu helemaal met die warmte. Nix mis mee hoor dit weer trouwens ik vind het heeeerlijk!

Esther!!! wat geweldig meid!! gefeliciteert!!!
Ik zei het toch!!
Ik duim voor je dat het goed gaat maar daar gaan we met zijn allen maar van uit toch!
Trouwens die wesp is uit zich zelf maar dood gegaan haha hij lag dood op de vensterbank.

Ik moet nu weer even gaan liggen, ik heb soms van die momenten van slapte en moet ik even een half uurtje liggen...wat wil je als je niet slaapt haha

O wanneer is Yvonne dan eigenlijk uitgerekend?

Groetjes en veel liefs Iris

Iris, daar ben je weer!!!!!! De kleine meid is dus nog niet ingedaald.... moet ze dat wel even snel gaan doen hoor nu! Dus vanaf volgende week mag je thuis bevallen, spannend hoor, maar dat ga je vast halen hoor!

Yvonne is 20 juni uitgerekend (of de 19e???) dus kom maar op met je gok!

Hier gaat alles goed, vanmorgen weer getest en het streepje is iets duidelijker, ik zal wel niet zo snel het HCG aanmaken ofzo.....
Voel me ook nog goed.....

@Suusle: Jij hebt dat dus ook???? Aaaaaaah, wat fijn een lotgenoot!!! Ik ben echht zoooooo bang dat ik zou moeten overgeven!!! Maar ik denk ook maar steeds van, hoef ik niet.. Mijn moeder en schoonmoeder hoefde dat ook niet, en ze zeggen dat je dat vaak overneemt toch? Oh, laten we elkaar dan maar niet te gek maken en maar hopen dat alles goed gaat en als we wel moeten overgeven is het misschien ook wel eens goed... hahahahahah

Verder niet echt nieuws hier aan het front, moet deze week erg veel werken 6 en halve dag in totaal, morgen ook nog, maar wil eigenlijk wel rustig aan gaan doen nu ik zwanger ben.... Maarja, KWW zeggen we hier in Twente (Kiek'n wat 't wordt)

Fijn weekend voor iedereen....

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Eszie

Dus dan moet je het nu zo langzamerhand toch echt gaan geloven dat je echt zwanger bent meid!!! Helemaal super hoor!

Ja ik heb dat ook echt heel erg hoor van dat overgeven, ben ik doodsbenauwd voor, weet niet eens meer hoe het moet geloof ik, ik heb dan ook nooit mn vinger in mn keel kunnen steken ofzo....
Maar als je wel last krijgt de eerste 3 maanden, zou ik dat met dat crackertje of beschuitje voordat je opstaat toch gaan proberen hoor!

Jeetje joh 6 en halve dag werken? Wat doe jij ook alweer voor werk? Dat is wel heel erg veel hoor!
Ik moet morgen ook nog werken, moet al om 6 uur beginnen, dus ik zit om kwart over 5 alweer in de auto, is ook errug vroeg, maar ja met dit weer is het natuurlijk mega druk in Ommen, maar geeft niet hoor, ben dan wel lekker om 3 uur vrij ipv 5 uur! En dan lekker lang weekend want ben dinsdag ook nog vrij omdat ik naar de gyn moet, brrrrrr!

Nou iedereen fijn weekend en voor de zwangeren onder ons, zondag word jullie eerste moederdag he!

Hallo meiden,

Haha hebben jullie een poule gemaakt voor Iris en mij! Nou zal ze zo even plaatsen wat ik zelf denk.Hier weer twee hele dagen gewerkt, maar ben nu 3 heerlijke dagen vrij hoor. Vanmiddag hebben we lekker een softijsje gehaald mjammie

Suus jij moet morgen nog even werken he? Heb je vandaag bloedgeprikt?

Esther, super zeg weer een positieve test! leuk dat je ook probeert te komen 4 juli! Word zeker gezellie dan!

Sharine, hoe gaat het met Bjorn? Ik zal zo eens lezen op de website hoor.

Dimka, lekker genieten hoor ik wel! En wat een leuke foto van de kleine. Heb hem mooi even opgeslagen.

Hey Iris! Jij ook een keertje hier weer! Laatste zware loodjes bij jou he? Laat de kleine maar gauw komen!

Petra dus al bevallen! Hoorde het net van Suus dat je weer thuis bent met 1 kleintje en dat de andere nog in ziekenhuis is. Hopelijk volgt het kleintje jullie ook snel hoor! En dat alles goed is gegaan met jullie.

Tammie hoe gaat het daar? lekker aan het genieten?

Liefs Yvonne

Nou komt ie dan!

Hey meiden, vullen jullie  de poule voor de bevallingsdatum van Yvonne  ook allemaal even in:
(ben ook benieuwd of Yvonne m zelf wil invullen haha)

Dimka: 30 mei
Esther:
Tamara:
Petra:
Sharine: 8 juni
Susanne: 18 mei
Iris:
Yvonne: 29 mei

Oke hier dan de poule voor Iris, uitgerekende datum is 4 juni.

Dimka: 3 juni
Esther:
Yvonne: 2 juni
Sharine: 1 juni ( dit omdat ik dat voor heb gependeld)
Tamara:
Susanne: 31 mei
Iris:
ik blijf bij sharine haar pendel in de buurt haha!

Nou hier even update van de vk-bezoek gisteren. Dacht dat ik er al over geschreven had joh. Nou de kleine is dus al ingedaald, de krampen, waarvan ik al dacht dat het weeen waren zijn dus op koninginnedag begonnen, en bleken dus indalingsweeen te zijn. Ik kan het ook goed merken dat de beeb niet zo hoor meer zit, heb meer lucht over nu en moet vaker plassen. Bloeddruk was iets te hoog en ik moet controleren voor blaasontsteking. Ben verder niet gegroeid sinds de laatste keer en had ook teveel vruchtwater, dat zou wel verklaren waarom ik de beeb zo veel voel bewegen haha. Vrolijk spartelen natuurlijk. Moest het wel rustiger aan doen omdat ik harde buiken heb.

Liefs Yvonne

Esther, ja ik ben veel misselijk geweest zo s avonds rond etenstijd. Die lucht alleen al, . maar ik heb ook moeite met overgeven en hou dat onbewust ook beetje tegen denk ik. Heb geloof ik maar 2 keer hoeven overgeven geloof ik,  toen biggelden de tranen mij ook over de wangen joh. Heb dan echt angst! Maar niet iedereen heeft er last van hoor en achteraf viel het bij mij erg mee, de vermoeidheid was groter de eerste 3 maanden, lag vaak al om 20.30 uur op bed om dan s morgens om 4.00 niet meer te kunnen slapen.

liefs Yvonne

Terug
Bovenaan