Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hoi meiden

Even heel snel een berichtje van mij.

Allereerst Petra van harte proficiat met je 2 prachtige meiden. Hoop dat ze snel naar huis mogen zodat je daar lekker van ze kunt gaan genieten.

Bjorn zijn operatie is goed verlopen. Operatie viel mee meneer was al weer snel op de uitslaapkamer. Wel liep er bloed uit zijn neus en mond maar goed dat is normaal. Leuk voor ons niet om te zien maar goed hoort erbij. Voor de rest gaat het redelijk met hem drinkt alweer aardig goed. Hij doet in iedergeval zijn best en zijn dus ook erg apetrots op hem. Ik ga een verslag uitbrengen ( vandaag niet meer maar morgen op bjorn zijn eigen site). Maar moest dit toch even snel melden. Ga zo naar bed want zo;n hele dag in ziekenhuis is slopend en morgen moet ik melken.

Liefs Sharine

Hallo Sharine, ben blij te horen dat het zo goed is gegaan met Bjorn. Wat een flink mannetje en wat zullen jullie trots op hem zijn! Hopelijk mag hij snel naar huis om verder te herstellen hoor. En natuurlijk hoop ik ook dat de operatie is aangeslagen zodat hij dat niet nog een keer hoeft mee te maken.

Liefs Yvonne

Hoi Hoi

Meiden ik heb goed nieuws Bjorn is weer thuis. Alles ging zo goed vandaag (oke na 2x overgeven na  vanmorgen) heeft hij vandaag zo goed gedronken en alweer soep gehad dat hij weer naar huis mocht. Nou is dat niet super snel terwijl wij gedacht hadden dat hij 5 dagen moest blijven. Ik ben helemaal blij, nu nog weer goed aansterken want ja meneer praat niet (terwijl het een kletskous is hihi) en je moet het aansporen om te drinken maar goed meneer doet het braaf.

Sorry heb niet alles teruggelezen want ben nogal druk nu hihi. Maar morgen kom ik uitgebreid op terug en anders misschien nog op msn.

Ps Petra ga nog wel effe je foto's bekijken .

Heel veel liefs Sharine

Hey meiden,

@ Sharine Fantastisch nieuws zeg dat Bjorn alweer thuis is! Lekker genieten dus van Pinksteren en moederdag!

@ Petra Gefeliciteerd met de uitbreiding van jullie gezinnetje. Hopen dat Samantha ook gauw naar huis mag. Ik ga zo ff foto's bekijken!

@ Esther Ik heb deze zwangerschap helemaal niet overgegeven terwijl ik bij mijn dochter wel misselijk was. Alleen tijdens de weeën moest ik beide keren overgeven van de pijn.

@ Suus ik spreek je nu net via msn dus weinig nieuws.

@ Yvonne het begint bij jou net als bij mij te lijken dus denk dat je ook eerder gaat bevallen. Van een zoon en ik gok 15 juni. Vind ik wel een mooie datum

@ Iris voor jou voorspel ik 6 juni omdat de andere data al genoemd zijn en ik dus 6 juni de mooiste datum vind haha.

Hier gaat alles nog goed. Lekker genieten van het mooie weer. Wat ik jullie allemaal aan kan raden is het boek Oei ik groei te kopen. Er staat precies in beschreven wat een baby meemaakt en wat het voelt en waarom. Ik herken Sylvan er precies in. Sylvan heeft best vaak onrustige dagen enzo en ik elke keer ongerust. Volgens dat boek maakt hij dan sprongetjes en ikke lezen en het klopt helemaal. Heel erg goed voor je zelf vertrouwen!! Hij groeit dus erg goed en tis en blijft een heerlijk mannetje!!

Liefs,
Tamara

Oh Dimka ik ben jou helemaal vergeten! Sylvan zit ook al in maatje 62/68. Dat gaat dus echt enorm hard!! Jij ook lekker genieten van je meisje dus haha. Een mooie foto hoor van haar!

@petra gefeliciteerd, ik ga zo foto ´s kijken

@ esther, ik ben niet de goede persoon om je gerust te stellen voor overgeven. bij mij was het hopeloos, het begon na 4 weken en eindigde in het ziekenhuis, dus let maar niet op mijn verhaal, behalve dan met dat dat heeeeel weinig gebeurd!!!!

@sharine, wat super van Bjørn zeg, lekker dathet goed gaat!

@tamara, gaat snel he dat groeien. ik wilde bij jay al dat boek kopen, maar nooit gedaan, vraag het toch maar een voor mijn verjaardag denk!!!

@iris, slapen wat is dat? ja ik ken dat, vreselijk. maar troost je, het gaatallemaal weer voorbij. ik slaap nu zo heerlijk vergeleken met dat ik zwanger was, al zijn het gebroken nachten!!!

@yvonne, al ingedaald, dat is best snel, zal je eerderbevallen, het zegt natuurlijk niks, maar zou wel lekker zijn!!!!

@suus, hoe is ie bij jou? al eitje geha voor je gevoel?

hier genietne we van het weer, echt heerlijk. nu ligt Tess naast mij in haar hangmaten Jay slaapt buiten in de kinderwagen van Tess (ja hij wilde zo graag slapen, maar wle buiten, nou hopla in Tess haar wagen en slapen gaan!!!)

liefs dimka

Hallo meiden!

Sharine, super dat Bjorn weer thuis is zeg! Wat gaat dat snel bij hem, nou geniet nog maar lekker nu met de feestdagen hoor.

Tammie, lekker aan het genieten van de kleine hoor ik wel. Ik zal eens kijken op bol.com voor dat boek, want dat scheelt wel lees ik zo van je!

Dimka, haha wou Jay buiten slapen! Nou goede oplossing dan hoor hup in de kinderwagen van Tess!  Wat leuk heeft Tess een hangmatje?  haha ga het eens opzoeken hoor wat dat is, had er nog niet eerder van gehoord of gezien.

Nou heb hier net alle deuren opengezet zodat het binnen wat koeler kan worden ppfff hopelijk daalt de temp. hier in huis een beetje.

Nou vandaag nog even lekker genieten van onze vrije dag!

Liefs Yvonne

Terug
Bovenaan