Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

@yvonne, ik wilde die hangmat al toen ik zwanger was van jay, wilde toen eentje die je in de box kan hangen. maar niet gekregen toen en ook niet meer zelf gekocht.
die ik nu heb is echt in een standaard (wel inklapbaar), super handig, kan binnen en buiten en makkelijk mee te nemen.
ik kreeg hem van mijn ouders, die bestelde hem bij www.babywalz.com geloof voor 60 euro. maar een echte aanrader, Tess vind het heerlijk en ik hoor vanandere ook goede berichten!

Hello everybody!

Tijdje niet geschreven, heerlijk weer!!!

@Sharine: Wat heerlijk dat Bjorn weer thuis is zeg! zo snel al...hopenlijk hersteld ie snel van de operatie en kan ie lekker buiten spelen....
Zou jij trouwens misschien nog een keertje voor me willen pendelen? Zou ik echt gaaf vinden.... Mijn naam: Esther Schmidt-de Wilde 17-02-1980

@Petra: GEFELICITEERD!!!!! Wat een prachtige meiden!!!!

@Dimka: geeft niet hoor.... ik ga gewoon NIET kotsen, hahaha... Mooie foto's hierboven zeg!!!! Echt zo'n schatje!!!!!!

@Yvonne: Al ingedaald, dan zal het vast eerder komen.... een vriendin van me is morgen uitgeteld en eerst was het  ingedaald en nu  zit het weer hoger!!!!! Vreemd....!!  

@Suus: Heb je net nog gesproken.. Lekkere BBQ? Ik  ga hem zo ook maar eens aanzetten... heerlijk..!!

@Tamara: Jij bent mijn voorbeeld, gewoon niet  overgeveb hahahaha.... Ach ik zie het allemaal wel... Tot nu toe heb ik nog nergens last van!

Nou, meiden, ik ga ff lekker genieten van het weertje (zit nu ook heerlijk buiten hoor....) Spreek jullie snel!

xxxxx Es  

Nou meiden, kom net bij de gyn vandaan, helaas had ze de bloeduitslagen nog niet binnen, ze had het lab even opgebeld en blijkt nu dat het opgestuurd word naar het lab in emmen en daar onderzoeken ze het dus en dan komt het terug naar mijn ziekenhuis, dus dat duurt meestal tussen de 5/6 dagen voordat het er is! De gyn werd best een beetje boos aan de telefoon joh, ik zat er bij, ze vond het belachelijk dat dat zo lang moest duren en dat ze me nu niets kon vertellen.

Nou temperatuurcurve laten zien, was niet echt wat op te zien, wist ik ook al he! Maar temperatuur schommelt wel heel erg, ook erger dan ik ooit gehad heb hoor. Ze vond het wel een goed teken dat ik vanaf dag 12 een paar dagen lang ovulatiepijntjes had gevoeld, dus volgens haar kan het nog, maar kan ze dus aan mijn bloedwaarden pas zien.

Heb nu volgende week dinsdag een telefonisch consult, moet ik bellen voor de uitslag van het bloed, mocht daar dus uit blijken dat ik geen eisprong heb gehad, krijg ik dubbele dosis clomid en als ik wel eisprong heb gehad gewoon dezelfde dosis. Heb recept al meegekregen dus daar hoef ik niet voor terug. Als ik dan die belafspraak heb ben ik ook al 3 dagen over tijd..... moet ook altijd eerst een zwangerschapstest doen voordat ik die medicijnen neem, gaat duur grapje worden als dat elke maand moet haha! Maar ik weet wel dat ik voor volgende maand ovulatietesten ga bestellen hoor!
Als het goed is moet ik eind van deze week vanzelf ongesteld worden, dus even afwachten of dat gebeurt! Maar moet dus nog een week wachten voordat ik wat weet, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

hoi Suus,

balen dat je nu nog niets weet. maar wel goed dat de gyn boos werd, dan weet je meteen dat zij het er ook niet mee eens is. altijd een lekker gevoel.
nog even afwachten meid. ik hoop op goed nieuws voor je hoor!

liefs dimka

Hoi meiden

Hier ben ik weer effe

Dimka wat een geweldige foto's meid. Ik vind Tess echt een schatje vooral in die hangmat.

Esther lekker genieten van je zwangerschap. Nu hoop ik dat Suus de volgend is en dan ik.

Suus meid balen dat je nog niks weet. Idd goed dat gyn boos werd ik vind eigenlijk dat zulke dingen niet kunnen. Maar positief dat gyn zei dat de pijn die je voelde van eventuele eisprong best goed kunnen zijn en dat je aan je temp niet kunt zien. Hoop meid dat alles goed komt. Ik denk aan je meid heel veel succes. En hoop snel positief nieuws van je te krijgen.

Yvonne meid hoe gaat het met jou. Heb jou lang niet meer gesproken.

Trouwens ik spreek de laatste tijd weinig iemand op msn vandaag nog even met iris gesproken.

Hier gaat alles zijn gangetje met Bjorn gaat het iedere dag een stukje beter. Hij begon vandaag al meer te praten en was wat actiever. Ook vandaag voor het eerst warm eten gehad al moest wel helemaal vloeibaar gemaakt worden. Eind deze week vrijdag moeten we nog even op nacontrole komen.  
En volgende week moet ik ongi worden en dan is het voor mij ook zover joepie dan gaan we er weer voor.

Liefs Sharine

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-05-2008 18:22:36'));

Hoi meiden

Hier ben ik weer effe

Dimka wat een geweldige foto's meid. Ik vind Tess echt een schatje vooral in die hangmat.

Esther lekker genieten van je zwangerschap. Nu hoop ik dat Suus de volgend is en dan ik.

Suus meid balen dat je nog niks weet. Idd goed dat gyn boos werd ik vind eigenlijk dat zulke dingen niet kunnen. Maar positief dat gyn zei dat de pijn die je voelde van eventuele eisprong best goed kunnen zijn en dat je aan je temp niet kunt zien. Hoop meid dat alles goed komt. Ik denk aan je meid heel veel succes. En hoop snel positief nieuws van je te krijgen.

Yvonne meid hoe gaat het met jou. Heb jou lang niet meer gesproken.

Trouwens ik spreek de laatste tijd weinig iemand op msn vandaag nog even met iris gesproken.

Hier gaat alles zijn gangetje met Bjorn gaat het iedere dag een stukje beter. Hij begon vandaag al meer te praten en was wat actiever. Ook vandaag voor het eerst warm eten gehad al moest wel helemaal vloeibaar gemaakt worden. Eind deze week vrijdag moeten we nog even op nacontrole komen.  
En volgende week moet ik ongi worden en dan is het voor mij ook zover joepie dan gaan we er weer voor.

Liefs Sharine

Hey Sharine, wat fijn dat het weer beter gaat met Bjorn! had ook al even je verslag op zijn site gelezen!

Ja joh, jullie gaan er bijna voor he! We lopen dan redelijk gelijk op denk ik, zou leuk zijn als we tegelijk zijn hoor, daar gaan we voor goed?

Ik denk dat we met dit mooie weer minder achter de pc zitten, ik wel in ieder geval, zit lekker elke avond buiten! En heb ook veel gewerkt afgelopen weken hoor, t was met dat warme zomer weer en de vakanties natuurlijk bomvol in ommen, dus errug druk op het werk, zal deze week wel weer wat minder worden hoop ik! Was echt niet bij te houden hoor!

Ga nu ook even weer lekker buiten zitten af te koelen, is laatste avond dat het kan denk ik, word ook al wat frisser nu, heb lekker alle ramen en deuren tegen elkaar open staan, t is zo warm in huis pfffff

Nou tot gauw allemaal!

Hai meiden,

Hier were niet zo goed nieuws...
Ben bang dat het weer gaat uitdraaien op een miskraam, want ik heb afgelopen maandag weer wat bruinverlies gehad...

Ben dinsdag direct naar de HA gegaan en die heeft me doorverwezen naar de gyn.
Een hele rotervaring, want de gyn. deed heel nonchalant en vertelde dat het nog te vroeg was om iets te zien.
Hij heeft wel een inwendige echo gedaan en het enige wat hij kon zien was een hele dikke slijmlaag en dat kan duiden op een beginnende zwangerschap zei hij) voor de rest heeft hij me erg bang gemaakt ivm mijn spataderen op mijn been (ik heb een zeldzaam syndroom, waarbij ik veel spataderen op mijn been heb) hij deed voorkomen alsof ik een een of ander dom konijn was die van een one night stand zwanger was geraakt en nog nooit ergens over na heeft gedacht!!! (EIKEL)

Daarna weer HA geweest en vond het belachelijk, dus hij gaat hem weer bellen...

Gisteravond bij afvegen bloed verloren, ik was zooooooo verdrietig, ik hoop zo dat het goed gaat!! Nu een beetje bruin verlies en ik kan pas de 26e weer naar de gyn.

Nog kutter is dat mijn stiefzusje (daar heb ik nooit contact mee) nu zwanger is (ze is 20 en wilde zwanger worden omdat ze dan een uitkering kon krijgen en een huisje.....)
Ze heeft eigenlijk geen contact meer met de familie en nu belt ze met dit bericht, echt wat dom van haar!!!

Zo oneerlijk verdeeld, waarom zij wel, heeft geen rooie cent en net pas een vriend (die al 2 kids heeft die hij niet mag zien) Daarbijw erkt ze niet en hoopt ze op een uitkering, pfffffffffffffffff ik zit er echt even doorheen, ben op mijnj werk en typ op het forum hahahahahaha

Maar.................. ik hou jullie op de hoogte van alle ontwikkelingen!

dikke kus, Es

PS bedankt voor jullie luisterend/lezend oor!! hahaha
heb ik het mooi even van me af kunnen schrijven..

hoi Esther,

gatver wat een eikel die gyn. goed dat je meteen naar huisarts ben gegaan en dat hij wel begrip heeft.
ik hoop heel erg dat je gewoon zwanger bent.
ik had met mijn zwangerschap trouwens ook bruin verlies gehad. en heb veel gehoord van meiden die bloedverloren.
ik heb toen mijn verloskundige opgebeld, en die zei ook het is heel normaal, je hoeft je niet druk te maken (makkelijk gezegt!), zolang je geen buikpijn heb is er niks aan de hand.
ik duim voor je meis!

en je stiefzusje(was het toch), moet je niks van aan trekken, zulkemensenzijn er overal en het is on eerlijk.
ik had een vriendin, die probeert het al 2,5 jaar. en een andere vriendin zei tegen haar (had ze meteen de 1e maand zwanger was), ikhad dat het een jongentje is, en als het dan een meisje is laat me het dan maar weten, dan kan ik over de teleurstelling heen komen. die kan je ook wel schieten. en ja hoor, mevrouw kreeg een gezonde zoon.
dus ja, die vind je overal, het is vooral sneu voor die kinderen die om zulke redenen op de wereld worden gezet, alleen hebjij daar niks aan.

ik blijf duimen

liefs dimka

Terug
Bovenaan