quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-05-2008 18:22:36&apos

);
Hoi meiden
Hier ben ik weer effe
Dimka wat een geweldige foto's meid. Ik vind Tess echt een schatje vooral in die hangmat.
Esther lekker genieten van je zwangerschap. Nu hoop ik dat Suus de volgend is en dan ik.
Suus meid balen dat je nog niks weet. Idd goed dat gyn boos werd ik vind eigenlijk dat zulke dingen niet kunnen. Maar positief dat gyn zei dat de pijn die je voelde van eventuele eisprong best goed kunnen zijn en dat je aan je temp niet kunt zien. Hoop meid dat alles goed komt. Ik denk aan je meid heel veel succes. En hoop snel positief nieuws van je te krijgen.
Yvonne meid hoe gaat het met jou. Heb jou lang niet meer gesproken.
Trouwens ik spreek de laatste tijd weinig iemand op msn vandaag nog even met iris gesproken.
Hier gaat alles zijn gangetje met Bjorn gaat het iedere dag een stukje beter. Hij begon vandaag al meer te praten en was wat actiever. Ook vandaag voor het eerst warm eten gehad al moest wel helemaal vloeibaar gemaakt worden. Eind deze week vrijdag moeten we nog even op nacontrole komen.
En volgende week moet ik ongi worden en dan is het voor mij ook zover joepie dan gaan we er weer voor.
Liefs Sharine
Hey Sharine, wat fijn dat het weer beter gaat met Bjorn! had ook al even je verslag op zijn site gelezen!
Ja joh, jullie gaan er bijna voor he! We lopen dan redelijk gelijk op denk ik, zou leuk zijn als we tegelijk zijn hoor, daar gaan we voor goed?
Ik denk dat we met dit mooie weer minder achter de pc zitten, ik wel in ieder geval, zit lekker elke avond buiten! En heb ook veel gewerkt afgelopen weken hoor, t was met dat warme zomer weer en de vakanties natuurlijk bomvol in ommen, dus errug druk op het werk, zal deze week wel weer wat minder worden hoop ik! Was echt niet bij te houden hoor!
Ga nu ook even weer lekker buiten zitten af te koelen, is laatste avond dat het kan denk ik, word ook al wat frisser nu, heb lekker alle ramen en deuren tegen elkaar open staan, t is zo warm in huis pfffff
Nou tot gauw allemaal!