Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hoi hoi,

Ik zat er wel aan te denken om mijn dochter mee te nemen eigenlijk. Zij heeft namelijk vakantie en zou niet weten waar ik haar anders moet laten..... Of is het voor jullie een probleem dat ik haar meeneem??
Bij Yvonne thuis lijkt mij ook wel een goed idee! Je mag mij het adres ook wel mailen dan rijd ik er ook rechtstreeks heen. Vind het ook wel spannend maar ook erg leuk om elkaar eens in het echie te zien. Aan wat voor lekker zitten jullie te denken dan?
Broodjes enzo of andere lekkere dingen en drinken natuurlijk.

Pfff Sylvan heeft momenteel een sprongetje. Hoera!!! Ik werd er helemaal knettergek van gisteren. Heb tot 1 uur aan zijn bed kunnen zitten met een speentje. Elke keer dacht ik van jah hij slaapt en dan wordt ie weer wakker! Niks aan! Heb op een gegeven moment Martin bij zijn bed neer gezet en wat denk je... Hij slaapt in een keer! Sylvan voelde dus gewoon mijn frustratie! En nu doet ie weer niks anders dan slapen natuurlijk!! Fijn die kinderen hahahah. Maar het is een goed teken zo'n sprongetje want daarna kunnen ze ineens weer van alles wat natuurlijk weer enorm leuk is. En het is ook logisch al je je verplaatst in zo'n kleintje maar je kunt niet altijd alleen maar begripvol zijn toch?

Nou Yvonne en Iris jullie houden het mooi spannend! Ik ben benieuwd naar jullie kruimels!

Suus dinsdag weer naar de gyn, Ben echt heel erg benieuwd wat hij zegt hoor! Hoop voor jou op goed nieuws.

Sharine volgens mij zit jij nu in de buurt van je ei of zit ik er hartstikke naast. Hoe is het met Bjorn en Ylena?

Dimka shoppen is wel leuk om te doen alleen vind ik er met dit weer niks aan. Ik heb laatst ook nieuwe broeken gekocht maar ze zijn mij alweer te groot.... Schiet niet op dus en mijn eigen broeken pas ik nog net niet. Die rot zwangerschapskilo's!!!!!! Maar als je kijkt wat je er voor terug krijgt hahah.

Esther weet jij al of je ook naar de date kunt? Zou wel erg leuk zijn hoor. En hoe voel je je nu verder?

Liefs,
Tamara.

Hoi meiden

Ik vind het ook een goed idee bij Yvonne dan weten we bijna zeker dat ook zij aanwezig kan zijn he. Ik denk (weet het wel zeker) dat iris het ook een goed idee vind.
Hoe laat spreken we af.

Tammie vervelend dat sylvan nu van die kuurtjes heeft. Misschien heeft hij last van warmte of zoiets. Of hij probeert je uit haha. Neem lekker je dochter mee hoor.

Nou yvonne en suus heb jullie gisteren nog gesproken.

Dimka hoop niet dat de broeken te groot hebt gekocht haha

Nou ik heb hier mijn ei iehhhhh wat doet dat weer zeer zeg pffffff. Pijn onderin de rug en buik zelfs het zitten doet zeer. Merk wel dat ik de ene maand meer last heb als de andere. Vorige maand heb ik het niet eens opgemerkt. Maar goed gistermorgen nog geklust en vanavond nog effe.

Heb Iris net nog gesproken maar ze heeft sinds vanacht voorween en nu nog dus ik denk dat ze vandaag of zeker morgen (vannacht) gaat bevallen.

Liefs Sharine

Hoi meiden,
alles gaat goed hier. lekker druk. af en toe heeft samantha weer een huiluurtje, maar voor de rest gaat het prima.

ik zit weer ff achter de pc van mijn moeder. ik zit op dit moment zonder internet dus als jullie ff niks van me horen weten jullie waarom.
ik hou het kort. ik moet weer snel naar huis. we krijgen zo bezoek en ik moet nog stofzuigen en afwassen.

Ik laat hopelijk snel weer wat van me horen.

Liefs,
Petra

PS. ik vind het ook prima om onze date bij iemand thuis te doen...

de rest van wat er geschreven is, lees ik de volgende keer.

doei....

Succes Iris!!

hoi meiden,

tamara, balen dat Sylvan niet wilde slapen bij jou en dan ineens in slaap valt bij je man! ik vindh et prima dat je dochter mee komt hoor!

Sharine, spannend hoor, veel plezier met klussen

Suus, afwachten nu he, ik duim hoor!

Iris, spannend, hopelijk snel bevalling bericht van je!

Yvonne, laatste lootjes meid, hoop dat ze niet te zwaar worden met dat warme weer (is het hier tenminste!)

Petra, huiluurtjes horen er ook bij, wel moeilijk af en toe. jay had het altijd als wij aten, gelukkig heeft tess het ´s avonds, kunnen we tenminste normaal eten!
schrijf jou nog wel even via hyves beriht over afspreken en wat je aadres is!

wij zijn vandaag naar legoland geweest. ik met kids en schoonmoeder. maar meer mensen hadden het zelfde bedacht. wel druk dus. nu moest jay helemaal wachten om ergens in te gaan. dat heeft hij nog niet gehad, vroeg ook steeds waarom???
erg gelachen, het is hier zo warm tussen 25 en 30 graden en dat al bijna 3 weken lang!
pfff, best zweten dus!

fijn weekend alvast

liefs dimka

ps. doen we het dan rond 12 uur onze date???

Hoi meiden

Kreeg vanmorgen een sms je van Iris ze is Bevallen van een dochter genaamd Femke. Iris is wel thuisbevallen maar heeft veel bloedverlies gehad en ligt daardoor nu een dag en een nacht in het ziekenhuis. Voor de rest gaat alles goed!!!!!. Leuk he.
Meid nogmaals proficiat met je dochter.

Liefs Sharine

IRIS, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER FEMKE, MOOI OP TIJD BEVALLEN NOG HE!!
BEN BENIEUWD NAAR JE BEVALLINGSVERHAAL HOOR, GENIET NU EERST MAAR EVEN LEKKER VAN ALLES EN ALS JE ER AAN TOE BENT, WILLEN WE ALLES WETEN HOOR!!!!

Terug
Bovenaan