Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

IRIS GEFELICITEERD, LEUKE NAAM!!!
GENIETEN NU MEID, HOOP DATJE SNEL BIJGETANKT BEN VAN AL DAT BLOEDVERLIES

en dan straks ons alles vertellen! hoe zwaar en lang en hoe het ging. en natuurlijk foto ´s!!!

liefs dimka

Hoi Hoi meiden

Ik ben helemaal blij      heb mijn ei gehad. Vanmorgen was temp flink gestegen naar 36,9. Maar ik heb nog wel flink last van naweeen van de ei. Af en toe voelt het nog als pijn aan de ene kant. Maar goed nu komt het afwachten weer. Spannend.

En suus hoe is het met jou ei.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Super zeg! Hebben jullie goed je best gedaan met klussen? Nu duimen we flink hoor!
Je kan nu dan alleen nog maar afwachten tot aan je nod he?

Liefs Yvonne

Hoi hoi,

Iris van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Femke!!!! Geniet er maar lekker van want het gaat enormmmm hard!!!
Had iemand nog de juiste datum in de poule????

Sharine Super zeg een ei!! Goed geklust??

Yvonne voor jou zit het er ook bijna op!

Suus morgen naar het ziekenhuis of niet?

Petra lekker aan het genieten van de meiden??

Dimka ook lekker aan het genieten van de kids en het mooie weer!

Esther hoe is ie met jou?

Met Sylvan gaat het weer prima! Was gelukkig maar eenmalig! Waarschijnlijk had ie gewoon last van mijn frustratie!! Weer een leer voor de volgende keer! Gewoon rustig blijven..... Vanaf 1 juli gaat Sylvan proefdraaien op de creche. Als ik dan een baan heb is ie in ieder geval al lekker gewend! Ik heb hem in ieder geval voor 2 dagen opgegeven maar ik doe in het begin gewoon 1 of 2 halve dagen in de week heen totdat ik werk heb. Vind er niks aan om hem daar te hebben als ik zelf nog thuis ben. Hij begint nu echt leuke geluidjes te maken. Momenteel heeft ie even weer last van een sprongetje. Dat kun je merken aan dat hij weer meer bij mij wil zijn enz.. En daarna kan hij ineens weer veel meer. Als je zijn handen vast houdt gaat ie staan enzo!! Nou ik ga dr weer vandoor want hij is wakker...

Doei doei,
Tamara

we hebben nieuwe pup uitgekozen, 6 juli gaan we hem ophalen.
hij heeft eigenlijk ons uitgekozen, hij kwam meteen bij mijn voeten liggen, daarna op niels zijn voeten en volgde toen jay overal naar toe!!!
hier wat foto ´s, om verliefs op te worden hoor!

in slaap in zijn eten!!!

ligt al tussen bazinnetje haar benen

is ie niet lief!!!

Oooooh Dimka, ik vind het echt een schatje hoor! Ben ook gek op die honden hoor!

En Sharine is vandaag jarig, 31 lentes jong alweer! gefeliciteerd meid!!

Nou ik kom net bij de gyn vandaan, nog weinig nieuws hoor, omdat de bloeduitslag een week op zich laat wachten, maar mijn temperatuurcurve zag er al wel een stuk beter uit, en heb gezegd dat ik op dag 16 en 17 een duidelijke donkere streep had op ovulatietest en dat klopte ook met mijn temperatuurcurve, dus die komt nu ook wat beter op gang zullen we maar zeggen. Verder is het dus nog even afwachten, zit vandaag op dag 23 en had vorige keer een cyclus van 30 dagen, maar houd m nu iets langer aan, tel gewoon 14 dagen bij mijn ei op dus een cyclus van 32 dagen ofzo, weet niet meer precies, maar probeer voor mezelf 20 juni (volgende week vrijdag) als NOD aan te houden!
Moest ook nog op de weegschaal, vond ik iets minder leuk maar goed,moet toch blijven proberen om af te vallen, lukt me niet zo goed helaas...... maar ga het maar weer eens  proberen! Het mooie weer is toch weer gebeurt, dus de bbq kan weer opgeborgen worden, die heeft hier namelijk regelmatig aan gestaan, niet echt bevordelijk voor een dieet he!

Nou moet dus volgende week dinsdag weer bellen voor de uitslag van het bloed, en als ik ongesteld ben geworden weer een afspraak maken tussen dag 22 en 25 en ervoor weer bloedprikken! Word ik niet ongesteld, dan moet ik een zwangerschapstest doen en als die positief zou zijn, moet ik een afspraak maken ongeveer tussen mijn 7e en 8e week en dan krijg ik een echo, als daar alles goed is, stuurt ze me door naar verloskundige als ik dat wil.... maar goed zo ver is het natuurlijk nog niet he!

Ohja, ik mag 12 rondes Clomid gebruiken trouwens, dacht altijd dat het maar 6x mocht, maar ze beredeneerde het zo: normaal geef je iemand ook een jaar om zwanger te worden, dus wij proberen jou een jaar een eisprong te geven. Is het na die 12 rondes nog niet raak, dan gaan ze andere dingen doen, maar goed, zo ver is het nog lange niet dus.....

Pfff nog een hele dikke week wachten hier, wil het liefst nu al testen natuurlijk! Je denkt ook steeds van alles te voelen he! Maar dan zeg ik tegen mezelf, dat voel je wel vaker dus maak je geen illusies hahahaah! Hoop dat ik het kan redden tot volgende week vrijdag hoor!

Nou ga ervandoor, moet zo naar mijn werk, waar ik even helemaal geen zin in heb, het is vandaag nog zulk lekker weer!!!!! en morgen ben ik vrij en word het weer slecht, jammer!

Nou dikke knuffel voor jullie allemaal!!

Terug
Bovenaan