Heeeeeeeey meiden,
Lang niet gesproken (geheel mijn fout) Maar ben zo druk dat het er gewoon bij in schiet telkens...
@Suus: Goed om te lezen dat je eindelijk (waarschijnlijk) je ei hebt gehad! Hebben jullie ook goed geklust toen?? Oehhhh spannend hè, je wil eigenlijk nu al zo graag een test doen, maar weet dat het nog niet kan! Wanneer is dan uiteindelijk je NOD? Ik heb nog wel aan he gedacht hoor, hoop het zo voor je!
@Sharine: Jawel, heb jij al een gevoel van zwanger zijn over je? Ik hoop het echt voor je!
Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag hè! Leuke dag gehad? Vast wel, met zovee leuke kado's.... hahaha
@Dimka: geweldig zo'n hond! Vind ik echt helemaal super! Wij hebben zelf een labrador, ook helemaal geweldig, echt zo'n schatje!!! Wel een grote smeerpoets in huis, maarja dat neem ik dan maar weer voor lief...
Ik zal ff proberen een foto te doen van onze Sam.......nou dat gaat me dus niet lukken!! Moet je me nog maar een keertje leren hoe dat werkt! hihihihi
@Yvonne: Alles nog rustig???
@Iris: Jou nog helemaal niet gefeliciteerd, heb echt in de gaten gehouden of je een keertje online was om je persoonlijk te feliciteren maar helaas, dus bij deze........
GEFELICITEERD!!!!! Je bent natuulijk helemaal in de wolen nu met kleine Femke, hoop dat alles goed gaat en we spreken elkaar snel weer...
Nou, hier is alles rustig, mag woensdag weer voor een echo.. Ik moet waarschijnlijk toch ook nog een vatenonderzoek laten doen ivm mijn spataders, kan niet meer met MRI, maar ze hadden het over Rontgen (eerst maar eens uitzoeken hoe schadelijk dat kan zijn)
Verder nog iets heel leuks, ik werd gister gebeld door RTL Nederland dat ik een prijs gewonnen had met de sms-actie Voetbalvrouwen! En niet zomaar een prijs hoor:
EEN BOXSPRING-BED TWV 4000,- EURO!!!!!!! Merk Duxiana (vergelijkbaar met Hastens) hahahaha, heerlijk!! Moet eerlijk zegge, we hebben al een heerlijk boxspring, maar dit is natuurlijk fantastisch!
Nou, dat was het wwel zo'n beetje... Ik ga zo naar mama, zij geeft Yogales, maar speciaal voor mij gaan we bij haar thuis met ons tweetjes zwangerschapsyoga doen (dan blijf ik toch nog een beetje in beweging!) hahaha
Ga me ook opgeven voor zwangerschapszwemmen, heerlij lijkt me dat! doe ik vanaf 20 weken ongeveer........
Nou meiden, doegie en ik zal vanmiddag nog wel ff checken op deze site!!
Dikke kus, Es xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx