Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

hoi meiden,

petra en ik moeten 2 uur en 37 min rijden naar yvonne. denk dat het vooro ns een mooie tijd is om rond half 10 te rijden. dus dan zouden we rond 12 uur bij yvonne kunnen zijn.
is dat wat?
we zitten iedere keer zo verdeeld op msn, dus wordt moeilijk om allemaal te gelijk op msn tijd af te spreken!
ik heb trouwens petra al tijd niet gesproken of van gehoord, jullie wel?

sharine, spannend hoor, hoop dat je pendel gelijk heeft!

esther, lekker datje weer een echo krijgt, en zwangerschapsyoga, leker lijkt me dat.
mijn foto ´s doe ik uploaden via www.photobucket.com en dan kan ik ze hier met de html code zo plaatsen!

liefs dimka

Hallo meiden,

Eindelijk weer eens bericht van mij! Het is een zware week, zit vanaf maandagavond in de weeen maar het stopt steeds om vervolgens s avonds en s nachts weer te beginnen. Doodmoe word ik ervan. Donderdag bij de vk geweest en toen bleek dat de kleine weer omhoog gegaan was, terwijl de kleine al weken ingedaald was. Moest gelijk naar het ziekenhuis voor een spoedecho. Was zelf best wel erg geschrokken, maar het bleek mee te vallen. Mijn vruchtwater is zoveel dat de kleine alle ruimte heeft. Normaal moet iemand bij 39 weken rondom een kleine 2 cm vruchtwater hebben en bij mij zit dat tussen de 5 a 6 cm, dus kortgezegd door de gyn. heeft de beeb het veel te goed. Daarom is de beeb ook zo enorm beweeglijk en kan het alle kanten op .....en vooral schoppen. Heb het gevoel dat mijn buik een grote blauwe plek is. Nou moet ik dus voorlopig onder controle blijven van de gynacoloog en word mijn ziekenhuisbevalling een onder medische indicatie. Het kan zo zijn dat als mijn vliezen breken dat er eerst een stukje navelstreng, een armpje of beentje uitkomt, dan moet ik gelijk liggen en naar ziekenhuis toe. Mijn bloeddruk was iets verhoogt, en vrijdag krijg ik een ctg-scan, daar moet ik dan 20 minuten aan liggen om te kijken hoe de beeb het doet. De kleine was al 7,5 pond en was ontwikkeld voor een baby van 41 weken, dus de beeb loopt 2 weken voor op groei.

Ik hoop zelf dus dat ik voor volgende week vrijdag ga bevallen hoor! Maar donderdag op de echo zagen ze dat de baarmoedermond nog niet geheel geweekt was dus voorspelde de gyn. dat het niet direct in de eerstvolgende dagen geboren zou worden. Hij zij wel dat het gauw zou kunnen veranderen, dus daar hoop ik wel op.

Oef dat was weer een lang verhaal he? Volgende keer reageer ik even weer op jullie verhalen hoor!

Liefs Yvonne

Hey meiden,

hier ben ik weer!

Yvonne, ik had het hele verhaal al gehoord, vind het erg shit voor je dat je nou nog niet bevallen bent hoor, het duurt allemaal zo lang he als je al zo lang weeen hebt steeds, en echt uitgerust aan de bevalling beginnen gaat zo ook niet lukken, zag dat je er vanmorgen ook al weer vroeg bij was, kon je niet meer slapen? Of moet je nog in de winkel vandaag??

Lijkt mij goed idee om tussen de middag af te spreken, gaan we gezellig met elkaar lunchen ofzo?! Yvonne, hoe sta jij er nu nog tegenover om   het bij jou te doen? Omdat je nog niet bevallen bent.....

En meiden, is iedereen het ermee eens dat het anders bij mij mag, is ook dichtbij YVonne...... laat maar weten!

Nou hier spanning alom hoor, vandaag dag 27 en had gister opeens lagere temp, dus ik schrok een beetje, maar vandaag was ie weer netjes omhoog.....
Heb geloof ik vrij lage temp van mezelf, want na mn ongi zit het rond de 36,0 en na mijn ei gaat ie naar 36,5 ongeveer..... nou gister was ie dus opeens 36,2 en vandaag weer 36,4 dus even afwachten nog maar.... Wil toch maar donderdag een test gaan doen als ik nog niet ongi ben geworden dan, want moet vrijdag en zaterdag werken, en wil toch liever testen als ik vrij ben.... Zit donderdag dan op dag 32, dus moet kunnen toch??
Ohja zou helemaal vergeten dat ik dinsdag de gyn ook nog moet bellen voor de uitslag van mijn bloed, maar verwacht goed nieuws, want ze kon aan mijn temp curve voor het eerst zien dat ik waarschijnlijk een ei gehad heb! Heb voor het eerst een mooie duidelijke curve zei ze, dus......

Nou fijn weekend allemaal!!

Ohja voor de zwangeren onder ons: bij hoeveel weken kregen jullie ook alweer de eerste echo? Ligt dat niet ergens rond 12 weken? Want als ik zwanger ben krijg ik rond de 7e/8e week al een echo omdat ik onder behandeling ben van een gyn! Das toch mooi meegenomen dacht ik zo.... als ik dan positief test een keer, dan hoef ik nog maar 3/4 weken te wachten op een echo!!!!!!

Hoi Hoi

Yvonne dus je loopt er nog steeds. Ja je zult zeker even geschrokken zijn. Nou maar ik hoop dat je snel zult bevallen. Zet hem op meid!!!!!

Suus heb je vanmiddag nog even gesproken. Onze kwaaltjes lijken wel erg veel op elkaar haha, Dus laten we het hopen dat het voor ons positief is he.

Ja tussen de middag vind ik een goed plan en waar en bij wie is dus nu nog even tussen () ivm met niet wetend wanneer Yvonne bevalt. Maar goed dat horen we nog wel. Ik vind in princiepe alles goed.

Nou ja nog 6 dagen in spanning zitten (nou ja spanning ga ervan uit dat ik ongi word). Heb sinds gisteren wat last van ongikrampjes/steekjes en borsten worden wat gevoelig. Maar ja temp is en blijft nog steeds vaag. Maar goed ik moet nog even door die nare dagen heen blegghhhh. Het lijkt wel eeuwen te duren zeg haha.

Dimka ik heb niet voor mezelf gependeld hoor maar 3 anderen hebben voor mij juni  gependeld.

Allemaal een fijn weekend

Liefs Sharine

yvonne, wat een verhaal, meid ik hoop echt da t je morgen nog bevalt. ik weet hoe het is om lang weeen te hebben, niks aan en je raakt uitgeput. hopelijk zet het snel door

suus, ik vind het prima hoor dat het anders bij jou is! ik duim voor je dat het raak is!

sharine, als 3 anderen voor jou hebben gependeld zou het toch wel raak moeten zijn! ik duim ook voor jou!

ik ga maandag de nintendo WII halen. niels overgehaald en kan me dus hier in de woonkamer in het zweet werken, het is echt super leuk!!!
verder geen nieuws

jullie hadden niks van petra gehoord?

liefs dimka

Hoi hoi allemaal,

Hier ook weer ff een berichtje van mij!!
Wat betreft de date maakt het mij niet uit of het bij Yvonne of Suus is! Als het maar gezellig wordt  maar dat komt vast goed! 12 uur is een mooie tijd. Zullen  we zelf allemaal drinken en broodjes meenemen of wat is de bedoeling?

@Yvonne wat vervelend zeg al dagen weeën! Pff ga je overdag wel liggen dan als je daar tijd voor hebt zodat je toch een beetje uitgerust bent voor de bevalling?? Ik hoop voor je dat je inmiddels al bevallen bent!

@ Suus en Sharine ik hoop het echt dat het voor jullie raak is deze maand want dan zijn jullie met onze date zwanger!!! Zou fantastisch zijn toch...

@ Esther ook lekker aan het genieten van je zwangerschap en je nieuwe boxspring hahaha

@ Iris lekker aan het genieten van de kleine meid?

@ Dimka bedankt voor je mailtje aan je vriendin het voelde namelijk helemaal niet goed om te moeten stoppen met de borstvoeding maar ik was zo onzeker! Nu heb ik geïnformeerd bij de huisarts, apotheek en consultatiebureau en de creche en het is gewoon mogelijk dat als ik niet genoeg kan kolven dat Sylvan dan gewoon kunstvoeding bij kan krijgen en dan werkt de pil Cerazette gewoon door dus was helemaal opgelucht!! De dagen dat ik thuis ben krijgt Sylvan dus gewoon borstvoeding en als ik straks aan het werk ben en het kolven lukt niet krijgt hij een combinatie. Ideaal dus! Met Sylvan is het momenteel wel ff een potje maar ik denk dat ik hier even doorheen moet. Leg hem gewoon elke keer aan. Waarschijnlijk krijgt hij ook al tandjes en ik ben dus al druk aan het smeren met dentinox en dat helpt gelukkig. Het is dus een combinatie van stressgevoel bij mij, tandjes, regeldagen rond de 12 weken enz enz. Je moet ook altijd alles maar weten. Maar bovenal is het gewoon nog steeds genieten van mijn kleine mannetje. En hoe gaat het bij jou met Tess?

@ Petra gaat bij jou ook alles goed met de meiden?

Liefs,
Tamara

esther, wat een geluk een boxspring winnen, wil ik ook!!!

tamara, lekker dat je nu duidelijkheid heb en het kan doen zoals je wilt!!! ja tandjes, dat kan heel wat onrust geven!!!

ja hoe doen we het, ieder voor zich wat meenemen. of iedereen iets, bv iemand pakken sap, ander zak kadetten, anders vlees en kaas, iemand taart. ik weet niet wat het makkelijkst is?

hier gaat het goed, 2 dagen geleden echt een regeldag, Tess huilde en miepte de hele dag door, de dag erna hele dag geslapen, dus ze was zelf ook erg moe.
ik kreeg eentip om het boek pap/ mam vertel eens te kopen. kan je alles inschrijven vanaf je zwangerschap tot in hun puberteit, ik heb het maar 2 x besteld, kan ik voor jay ook nog doen. lijkt me erg leuk, hoop dat ik het volhoud!!!

liefs dimka

Hey meiden,

Esther, ik had er helemaal overheen gelezen dat je een bed hebt gewonnen, wat super zeg, dat zijn echt super bedden joh!!! En wat ga je nu met die van jullie doen? Logeerbed of te koop??? Als ie weg moet, denk aan mij, wij willen ook graag een boxspring hahaha

En hoe voel je je nu verder? Bijna weer een echo he, spannend meid! Willen jullie straks eigenlijk ook weten wat het worden gaat of willen jullie verrast worden?

Dimka, denk dat het makkelijkste is hoe jij het zegt inderdaad.... en dan is het denk ik het makkelijkst als degenen die dichtbij wonen de gekoelde producten meenemen zeg maar... als het warm is bederft het anders zo snel in de auto....

Heb er echt zin in joh, gezellig met zn allen lunchen, hoop op mooi weer, kunnen we lekker buiten zitten! Vergeten jullie niet jullie camera's mee te nemen, is misschien wel leuk om foto's te maken?? Of ben ik de enige die altijd overal foto's van wil maken haha??

Nou hier nog 4 dagen in spanning, pffff wat duurt het toch lang dit keer... maar heb een nieuw kwaaltje, heb zere tieten joh! Heb ik nog nooit eerder gehad he?! Ook niet als ik ongi moet worden, maar goed heb ook met vlagen ongi gevoel, dus probeer er van uit te gaan dat ik gewoon ongi word, zal wel zware teleurstelling weer zijn als dat gebeurt denk ik.....

Nou ga even de was nog opruimen en dan lekker op de bank met een pot thee en koekjes erbij!
Heb net een bakje fruitsalade gemaakt voor mezelf dus ben al goed bezig geweest he!? Lekker appeltje, kiwi en rode en witte druiven!!

Hey, wie weet eigenlijk hoe het met Petra is? Zal even een berichtje sturen op hyves....

Terug
Bovenaan