Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

Hoi allemaal

Tammie vervelend dat Sylvan zo last heeft van z'n tandje. Trouwens dan heeft hij ze wel op tijd of niet!!!!

Dimka haha niet zo fijn dat Tess de hele dag heeft zitten miepen en huilen. Maar gelukkig heeft ze de volgende dag de schade weer ingehaald. Wanneer vertrek je nu naar Nederland!!!!

Suus oehoehoe spannend meid. Het ziet er allemaal wel veelbelovend uit he. Ik hoop het zo voor je. Want het is je van harte gegund. Nog 4 spannende dagen en mocht je de uitslag hebben gelijk hier even melden he haha.
Ja ik neem wel mijn fototoestel mee (als ik het maar niet vergeet hihi) maar we moeten dan nog wel even met elkaar overleggen wie wat meeneemt toch of niet!!!!!

Trouwens Petra heeft geen internetverbinding thuis dus zo heel af en toe gaat ze naar haar moeders huis om daar even snel achter de pc te zitten. Ze hoop eind deze week weer online te zijn schreef ze me.

Nou net zo bij Suus is het bij mij ook spannend. Gisteravond zei Bjorn tegen mij mama jij hebt een baby in de buik?????????. Nou ja en toen ik gisteren onder de douche stond viel me op dat mijn tepels donkerder van kleur zijn en anders van vorm. Sinds vandaag krijg ik ook last van de zijkanten van de borsten en af en toe steekjes in de buik. Durf het bijna niet te hopen maar ja doe je toch stiekem he. Net als bij Suus moet ik nog even geduld hebben. Manlief zei gisteren nou je hebt nog 2 testen liggen dan doe je er toch 1. Ik zei nee joh ik moet nog 6 dagen wachten, als ik het nu doe dan is hij zeker negatief en ja dan schiet je nog niks op he. Gewoon even geduld hebben (oehhhh en dat is zo vervelend heb namelijk geen geduld haha).

Liefs sharine

sharine en suus, ik leef met jullie mee met dat gewacht. kan me nog goed herrinneren van Tess en bah, niemand vind dat leuk.
maar jullie hebben beide wel dingen die jullie anders niet hebben, dus dat geeft hoop toch.
ze zeggen toch ook dat kinderen het vaak kunnen zien!!!

petra heeft idd geen internet thuis. haar meiden komen nog steeds elke 3 uur, ook ´s nachts en als de een wel wat later komt, is de ander gewoon na 3 uur er weer.
ik neem mijn petje voor haar af hoor!!!

zal ik lekkere broodjes meenemen voor onze date, dat bederft niet!!!

liefs dimka

Hai meiden,

Even snel een kort berichtje van mij (ben op mijn werk)

Vandaag heb ik een beetje een rot-dag! Kan wel janken en moet de hele dag nog werken tot 20.00 uur, ben gelukkig nu nog even een uurtje alleen, ahahahha
Ik werd vanmorgen wakker met een hele heftige kramp onderin mijn buik, vond het zoooo naar en moet de hele tijd denkne aan de pendel van Sharine die zegt dat het een MK wordt end at ik volgende maand zwanger wordt..
Maar........................ morgen hebben we weer een echobij de gyn. dus dat zal ons meer zekerheid geven!

@Suus: Even snel op jou reageren! als je zere tieten hebt dan is dat echt een heeeeeeeeeeeeeeeel geod teken hoor! Dat had ik de eerste keer ook enorm en ook nooit eerder gehad.... ik hoop het echt ontzettend voor je!! wanneer ga je testen??

@Sharine, voor jouook superspannend weer, je herkentd enk ik inmiddels de symptomen wel eenbeetje toch?? Wanneer gaan jullie eigenlijk testen??

Nou, de rest reageer ik later even op, want ik moet echt een een vergadering voorbereiden voor zo... hahahaha

Maakt mij niet uit waar de date is, 4 juli toch om 12.00 uur??? ik zal er zijn waar dan ook...
Is misschien inderdaad wel een leuk idee als iedereen wat meeneemt of bijvoorbeeld iets maakt, lijkt me leuk! Hoeveel kids komen er eigenlijk mee??

Nou, ik lees het wel weer...

Kissssss Es xxxxxxxxx

Hoi meiden

Esther ik ga niet meer voor je pendelen hoor      want ik heb je nu alleen maar bang gemaakt en dat was niet de bedoeling. Meid je hebt gewoon last van dat je baarmoeder groeit (misschien groeit hij nu harder vooral bij de 1e) is heel normaal meid Ofwel bandenpijn. Ik heb bij Bjorn er ook zoveel last van gehad en bij Ylena weer minder. Kreeg je nu morgen je echo (ja heb weer over de datum gelezen sorry) maar ik wens je heel veel succes.

Suus hoe staat het met jou kwaaltjes

Nou hier is het aardig rustig. De zijkanten doen nog wel zeer (nou ja zeer ik voel ze) maar voor de rest is het rustig. Voor mij doen veelste rustig. Ik ga er dan ook maar vanuit dat ik ongi ga worde. Maar ik droom sinds 2 nachten wel weer eenorm en dat had ik bij de vorige 2 zwangerschappen ook. Nou ja hoop dat dit dan maar postief voor me is.

Ik wil wel van alles meenemen maar ben niet zo handig om lekkere dingen te maken      
Daar moet je bij Iris zijn haha. Maar goed die heeft nu geen tijd haha.
Nou in iedergeval neem ik mijn 2 kids niet mee, wil lekker van de gezelligheid genieten.

Liefs Sharine

Dag lieve meisjes,

Hier even weer een berichtje van mij hoor!
Esther, ik moest even lachen om jou reactie op mijn zere tieten haha! Tja ze zijn nog steeds gevoelig hier..... temperatuur is nog steeds hoog, ben moe, maar dat ben ik al een hele tijd eigenlijk, en heb nu ook hoofdpijn. Ook lijkt het alsof ik wat dunnere afscheiding heb. Maar ben nog niet misselijk of wat dan ook...... mijn gevoel zegt ook nog steeds van niet, en Marco zei vanavond ik heb het gevoel dat ik raak heb geschoten?! Haha wel een grappige opmerking van m he! Ik ben nu zover dat ik er niet eens meer op durf te hopen geloof ik....
Maar goed, ik ga wachten tot donderdag hoor!

Ooooh meiden, hier toch even lekkere financieele meevallers joh! Marco krijgt volgende week winstuitkering betaald, is een extra maandloon!!! En we weten eindelijk wat we weerkrijgen van de belasting: 1500 eurootjes! Volgend jaar minimaal 3000 euro, want we hebben de hypotheekrenteaftrek vanaf maart stopgezet en dat krijgen we dan dus vanaf volgend jaar jaarlijks! Heerlijk hoor, gaat allemaal bij de bruiloft en een deel is alvast voor de baby die er nog niet is haha! Ben daar wel al voor aan het sparen vast, kan geen kwaad he!

Oke, Dimka neemt dus broodjes mee begrijp ik..... misschien is het handig als we even een lijstje maken wat we nodig zijn en dat iedereen dan ergens zijn naam achter zet?? Idee??????

Sharine, hoe is het bij jou? Zit je ook zo in spanning, ik wel hoor brrrrrrrrrrrrrrrrrr.....

Oh en Esther, maak je niet teveel zorgen hoor, alles komt goed, je hebt inderdaad bandenpijn denk ik hoor!! Morgen echo, super!!!!!!!! Hey, hoeveel weken zit je nu alweer dan???

Meiden ik ga er weer vandoor, zie jullie snel weer!!

Boodschappenlijstje voor de date:

Bolletjes:
Harde broodjes:
Hartig beleg:
Zoet beleg:
Sapjes:
Soep:                                        Susanne wil wel lekkere groentesoep maken, lusten jullie dit?

Meiden, als jullie nog aanvullingen hebben, voeg maar toe!

Bolletjes:                                Dimka neemt verschillende bolletjes mee
Harde broodjes:
Hartig beleg:
Zoet beleg:
Sapjes:
Soep:                                        Susanne wil wel lekkere groentesoep maken, lusten jullie dit?

Bolletjes:                                Dimka neemt verschillende bolletjes mee
Harde broodjes:
Hartig beleg:
Zoet beleg:
Sapjes:                                  Yvonne zorgt wel voor de sapjes, kan dat gelijk koel staan    

Terug
Bovenaan