Dimka,Sharine,Yvonne,Iris,Suusle,Esther,Sara en Tammie

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2008 08:26:25'));

Boodschappenlijstje voor de date:

Bolletjes:                                Dimka neemt verschillende bolletjes mee
Harde broodjes:         Sharine neemt verschillende harde broodjes mee dat zijn toch bolletjes of niet?
Hartig beleg:
Zoet beleg:
Sapjes:                                  Yvonne zorgt wel voor de sapjes, kan dat gelijk koel staan    
Soep:                                        Susanne wil wel lekkere groentesoep maken, lusten jullie dit?

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2008 11:26:14'));

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2008 08:26:25'));

Bolletjes:                                Dimka neemt verschillende bolletjes mee
Harde broodjes:         Sharine neemt verschillende harde broodjes mee dat zijn toch bolletjes of niet?
Hartig beleg:
Zoet beleg:
Sapjes:                                  Yvonne zorgt wel voor de sapjes, kan dat gelijk koel staan    
Soep:                                        Susanne wil wel lekkere groentesoep maken, lusten jullie dit?
Salade:                                   Tamara neemt 3 soorten salade's mee huzaren, rundvlees en aardappelsalade

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2008 14:33:35'));

quote: sharine2 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-06-2008 11:26:14'));

Hartig beleg:
Zoet beleg:                     Esther neemt diverse soorten zoet beleg mee
Salade:                                   Tamara neemt 3 soorten salade's mee huzaren, rundvlees en aardappelsalade

Hallo allemaal,

Even vertellen hoor, maar onze echo was helemaal goed!!! Het is al een echte baby!!! haha Ik zal zo even proberen een foto te plaatsen en anders neem ik ze mee 4 julli!

Ik neem wel zoet beleg mee, maak evt. ook wel fruitspiezen (ligt aan de tijd) hahaha

xxxx Es

PS. Het lukt me echt niet om een foto te kopieren en te plakken, raar hoor!

Esther, wauw!!!! Gefeliciteerd, ben echt super blij voor jullie!! Nu kun je echt gaan genieten he?! Hoever ben je nu heen??

Ik ben nu heel verdrietig, heb net negatief getest..... had zo goede hoop en heb nog steeds niet gevoel dat ik ongi ga worden....
Had gister de definitieve uitslag van bloedonderzoek en heb zeker weten een ei gehad, gyn vroeg of ik al getest had, ik zei nee wil nog even wachten, maar ze zei van je kunt nu al testen, dus vanmorgen maar gedaan, maar helemaal niets te zien..... Dus nu moet ik eerst weer aan die stomme Duphaston 10 dagen lang en dan weer een week wachten op ongi, dus weer 3 weken verder voordat ik weer aan de Clomid kan...... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Wacht voor de zekerheid nog even tot zondag, maar ga er maar vanuit dat ik niet uitmezelf ongi ga worden....
Ben er nu echt een beetje van slag van, want stiekem had ik echt goede hoop, Marco ook..... die weet het nog niet eens...

Hoi meiden

Esther geweldig dat je echo goed was,leuk joh dat het al een heel mini mensje is. En meid nu echt wel gaan genieten en niet al teveel zorgen maken he.

Suusle balen echt waar van je negatieve test. Maar wat ik heel vreemd vind is dat je gyn zegt dat je nu al kunt testen terwijl je pas morgen of eigenlijk vrijdag 14 dagen na je eisprong zit. Meid ik zou me toch nog niet al teveel zorgen maken. Of je hebt gewoon weg tevroeg getest of je lichaam maakt traag hcg hormoon aan. Mag ik vragen waarom je gyn zegt dat je nu al kon testen?????.
Meid ik wens je nogmaals heel veel succes

Nou hier nog steeds spannend, vanmorgen alweer meer last van ongikrampjes en in de rug. Dus ook hier ga ik er toch maar vanuit dat ik ongi word. Alleen zo'n gevoelige zijkanten en die eenorme dromen die ik s'nachts heb ga je toch een beetje aan twijfelen. Ik vind het super spannend alleen hou ik er zeker rekening mee dat ik ongi word.

Liefs Sharine

Hoi meiden,
hier ben ik weer even. ik zit vandaag even bij mijn moeder. het gaat niet echt goed. de meiden groeien prima etc, maar ze blijven huilen 's nachts. het is gelukkig niet elke nacht, maar wel om de dag en als ik veel mazzel heb soms na 2 nachten weer. ik ben dus helemaal brak. mijn moeder heeft me vanmorgen opgehaald en de hele dag voor de meisjes gezorgd terwijl ik op zolder heb liggen slapen. tja, heb vannacht weer maar 1,5 uur geslapen en moest even bijtanken. voel me gewoon beroerd van vermoeidheid.

ik denk dat de meisjes krampjes hebben. nu wil ik mijn eetpatroon aanpassen om te kijken of het aan mijn borstvoding ligt. hebben jullie nog tips van welke voedingsmiddelen je beter niet kan eten? ik heb gemerkt dat zeker samantha er niet tegen kan als ik ook maar 1 kopje koffie of capuchino heb gedroken. ik kan nergens een goede lijst vinden met de do's en don't voor borstvoeding.

ik hoop morgen of overmorgen weer internet te hebben. (de telefoon doet het al weer.)  ik mis het heel erg om gezellig op het net bezig te zijn. tja, de meeste dagen was dat toch mijn enige communicatie met volwassenen. mijn vriend heeft de afgelopen weken alleen maar nacht en ochtenddiensten gehad en ligt dus voornamelijk te slapen overdag.  nu met de meisjes erbij zien we elkaar echt maar 30 of 45 min per dag en dan moet de een weer  naar bed en de ander weer  naar de meisjes. zo idioot dat we elkaar missen terwijl hij gewoon elke dag thuis is. (sorry voor mijn stukje geklaag maar ben door de vermoeidheid toch wat depri geworden)

esther, wat super dat je echo goed was!!!
suus, ik duim voor je dat je vrijdag wel een posi test hebt. in ieder geval al goed nieuws dat je toch een ei gehad hebt!!!

ik zie dat iedereen iets mee neemt voor onze date... zal ik kippenragout maken?

ik ga nu weer. ik ga wat eten. heb nog niks gegeten vandaag mam is klaar met koken.

tot snel.

Liefs,
Petra

hoi petra,

dat je meiden krampjes hebben kan door verschillende dingen komen,
darmen moeten nog wennen
je meiden krijgen lucht binnen tijdens voeden
je meiden drinken te weinig achtermelk
overgevoeligheid of allergie

bij je eigen voeding moet je letten op, geen ui, prei,koolsoorten en scherp gekruid. je kan langzaam proberen waarop ze reageren, door kleine hoeveelheid te eten
ook koffie en koolzuurhoudende frisdranken kunnen reacties geven.
dit stat ook allemaal wwer in zo ´n brochure.

als je ze zelf wilt bestellen ,dat kan op www.borstvoedingnatuurlij.nl hele set (14 stuks) kost 15 euro, dus dat valt mee.
ik heb er wel veel aan, kijk heel vaak even erin voor advies.

liefs dimka

Terug
Bovenaan