Dreumes september 2019

Ben benieuwd: vieren jullie dit jaar het Sinterklaas feest en zo ja: hebben jullie al (kleine) cadeautjes ingeslagen? Of hebben jullie favorieten die de moeite waard zijn aan te schaffen? 
Hier zijn er nieuwe houten blokken, een nieuwe pyjama en iets van smartmaxx aangeschaft. Ik zoek nog evt wat kleins erbij. Op zoek naar inspiratie dus! 
 
Ik vind hem nog te klein voor schoen zetten of pakjesavond maar wil het ook niet voorbij laten gaan. Dus we hebben de intocht gekeken en lezen verschillende boekjes over Sinterwoezel en Pietje Pip enzo ??. 
 
Ik heb een setje potloden gekocht waarmee je ook kunt aquarellen ☺️
Zelf vind ik het wel ongelooflijk jammer dat er geen intocht is dit jaar, het is maar zo kort magisch allemaal!
 
Wij vieren Sinterklaas, meer omdat we een neefje van 5 jaar hebben. Ik ben zelf meer van kerst maar Sint is voor kinderen natuurlijk heel erg leuk en spannend. Ik heb op zijn lijstje een pyjama, douche speeltjes (van die plakdingen voor de muur), boeken en houten muziekdingen (sambabal en trommel gevraagd). Ik heb zelf grote kindermagneten, slofjes en een vilten Nijntje kerstboom gekocht. Die laatste vond ik erg leuk, ze kunnen door middel van klittenband dan steeds de versiering ergens anders hangen. 
 
Leuk! Die potloden en zo'n vilten kerstboom hebben wij ook. Hij speelt momenteel ook heel graag met zijn stapelblokken van Nijntje, met houten dierenfiguurtjes en met zijn bal. Ik had ook een handpop van Sinterklaas gekocht maar die vindt hij wel een beetje spannend ?. Vannacht hadden we een onrustige nacht met hem. Pas na de ochtendvoeding om 6 uur ging hij relaxed in zijn eigen bedje slapen. Ben benieuwd of hij ziek wordt oid. Ik heb vandaag mijn tweede coronatest in vier dagen gehad. Ben niet helemaal lekker en omdat mijn collega positief getest is vorige week blijf ik maar even thuis (en bij anderen uit de buurt!)
 
Leuk! Die potloden en zo'n vilten kerstboom hebben wij ook. Hij speelt momenteel ook heel graag met zijn stapelblokken van Nijntje, met houten dierenfiguurtjes en met zijn bal. Ik had ook een handpop van Sinterklaas gekocht maar die vindt hij wel een beetje spannend ?. Vannacht hadden we een onrustige nacht met hem. Pas na de ochtendvoeding om 6 uur ging hij relaxed in zijn eigen bedje slapen. Ben benieuwd of hij ziek wordt oid. Ik heb vandaag mijn tweede coronatest in vier dagen gehad. Ben niet helemaal lekker en omdat mijn collega positief getest is vorige week blijf ik maar even thuis (en bij anderen uit de buurt!)
 
Wat leuk dat er nog steeds een aantal zo actief zijn, ik las nog regelmatig mee, maar nu alweer 2 maanden niet aan toe gekomen of vergeten.. maar net even bijgelezen!
Zo leuk al die ontwikkelingen, stappen, kletsen, slaapjes en tanden. En wat een verschillen. Saar krijgt morgen de 14 maanden prik, dus ben benieuwd naar volgende week, we zien het wel.
Verder nog geen losse stapjes, maar wel lekker klauteren en rondzoeven op de loopauto. Tand nummer 5 en 6 komen net door en woordjes komen er nu met de dag bij. Haar favoriet: KLOK! En maar wijzen overal waar ze een klok ziet ?
Ook sinds een paar weken over naar één slaapje overdag, maar ze heeft op kdv ook een soort angst om iets te missen, daar slaapt ze echt bijna niet.
Na haar verjaardag besloten we voor een tweede te gaan en afgelopen weekend een positieve test in handen, zo dankbaar dat het zo snel weer raak is en ook weer spannend. Een beetje daarom kwam ik ook weer in deze app terecht, maar blij dat ik er zo aan dacht om hier ook weer even bij te lezen! ?
 
Bedankt voor jullie reacties over Sint cadeautjes :) 
Anne nas gefeliciteerd met je zwangerschap!
 
hier kwam mijn man gisterenavond thuis (die haalt onze zoon op bij de opvang), dat ze morgen graag even willen bellen omdat onze zoon op de opvang niet tot spelen komt en vooral bij de juffen gedragen wil worden. Hoe we hier thuis mee omgaan en of we kunnen bekijken of we hem daar beter bij kunnen helpen. 
Schrok er toch wel een beetje van, dat ze een "gesprek" willen. Hij kan thuis ook wel graag opgetild worden en claimerig zijn, maar dacht dat dat best normaal was bij 14/15 maanden ? ben benieuwd morgen... 
 
Terug
Bovenaan