Dreumes september 2019

Hier ook duidelijk een verschil te zien bij het uitpakken van de cadeautjes. Wat een verschil dan he in zo'n korte tijd. Als hij op zijn loopauto zit en door de kamer gaat, vind ik hem helemaal zo groot. En hij is hier ook helemaal gek van de dierenboot :)
Helaas een wat mindere dag. Gistermiddag begon het al met een beetje huilerigheid en vandaag ook 39.1 getemperatuurt. Gelukkig is hij nog wel aardig afgeleid door het nieuwe speelgoed. Hopelijk knapt hij morgen weer op. Meer kindjes die gereageerd hebben op de vaccinaties?
 
 
Ja hier ook nog steeds 2 keer borstvoeding mientjeee. 


Geen last gehad van de ene prik. Nu hopen dat de andere ook meevalt. Ik begreep dat ze daar na een week pas last van krijgen dus we wachten het af. 


Ik zette me al schrap voor een slechte nacht na de prikken maar ons mannetje heeft nu al 3 nachten doorgeslapen! Vanmorgen zelfs tot half 9. Ik voel me verwend! 
 
We hebben een loper! Ineens gaat het snel. Vorige week kon hij nog niet los staan en sinds dit weekend loopt hij. 
Op mijn verzoek is hij niet al teveel verwend door Sinterklaas, en gelukkig is hier door de familie gehoor aan gegeven. Een mooie tipi voor in de tuin straks, een paar voorleesboeken en wat kleding. Wel werd duidelijk dat wij een ontzettend prikkelgevoelig mannetje hebben. Dat wisten we al, maar met de Sint viering was het wel extreem. Arm ventje schreeuwde de prikkels eruit. 
Slapen overdag gaat hier nog steeds slecht. Sochtends vaak een half uurtje en smiddags ook zoiets. Wakker om 05.00u ongeveer dus dutjes vinden ook vroeg plaats. Zn middagdut is meestal van 13.00u tot 13.30u. Daardoor om 18.00u naar bed voor de nacht. Wakker maken bij zn ochtenddut zorgt niet voor een langere middagdut, en dus voor minder totale slaapuren overdag. 1 dut is lastig want hij is veel te vroeg wakker en slaapt zo kort. Een derde dutje doet hij niet, niet in bed, wagen, draagdoek. 
Ziekenhuisbezoeken leveren tot nu toe enkel vervolgafspraken op maar geen resultaat. We houden een oververmoeid mannetje dat vanaf 14.00u smiddags vooral huilt. Heel sneu. Voor ons alle drie. De dagen beginnen super vroeg dus dat helpt niet. 
We hadden een orthopedagoog een hulp kreet gestuurd, maar ze laat ineens niets meer van zich horen. We zijn echt wel radeloos.
 
Hier ook 9 dagen na de inenting flinke koorts gekregen. Twee tot drie dagen met als uitschieter 39.8 na de koorts verkouden geworden, nu al twee weken. Sinds gisteren ook diarree en wat verhoging. Zal wel niet met de prikken te maken, maar wel sneu voor het mannetje. 
Heeft een van jullie ervaring met hoofd bonken in bed? Vanaf het moment dat hij zelfstandig om kon draaien, wiegt hij op knieën en handen heen en weer om in slaap te komen. Hierbij ook regelmatig met zijn hoofd tegen het bed bonken. De laatste twee weken is het erger snachts. Sinds 2 dagen in campingbedje gelegd. Hij bonkt zo hard, dat zelfs daar lawaai vanaf komt. We hebben niet het idee dat hij oorontsteking of pijn heeft, omdat hij het al zo lang doet. We zijn inmiddels wel toe aan een stillere nacht ;) iemand tips? 
 
Wenm geen ervaring mee, kan je niet verder helpen!
hier nu na precies 1 week na de bmr vaccinatie hoge koorts bij ons zoontje. Hij ligt nu op mijn arm als een gloeiend kacheltje te slapen. Anderen hier ook klachten of alles rustig? 
 
Hier na een onrustige nacht rode wangen en lang slapen vanmiddag maar ik heb twee keer getemperatuurd en hij had geen koorts. Ben benieuwd wat de komende dagen brengen. Voor ons is het ook precies een week geleden nu. 


Met dat bonken in bed heb ik ook geen ervaring. Lastig, zeker als hij zelfs in het campingbedje zo'n herrie maakt! 
 
Hier gelukkig ook geen hoofdbonker, dus ij kan helaas ook niet helpen WenM.
Hier is hij 3 dagen na de prik ziek geweest. 2 dagen koorts en de dag daarna nog verhoging. Ook zat/zit zijn hele lijf onder de kleine rode puntjes/vlekjes. Dat trekt nu allemaal weer bij. Wel poept hij steeds alles eronder, maar of dat bij de prikken hoort, geen idee. Hopen dat het hier bij blijft, mqar even afwachten.
Onze zoon is nooit heel gek geweest op brood eten, maar toch lukte het wel met wat afleiding om er een broodje in te krijgen. Sinds een tijdje is het echt ellende en krijg ik er een halve boterham in. Het zal wel weer een fase zijn.
Verder gelukkig wel heel vrolijk en veel aan het spelen. Hij begint zichzelf nu ook heel grappig te vinden. Zo leuk om te zien!
 
@Prilgelukseptember, jammer dat het ziekenhuis jullie nog niet kan helpen. Ook akelig dat je dan weer niets terug hoort van die pedagoog. Gun het jullie zo! ❤️
Hier helemaal geen reactie op de bmr vaccinatie, wel op de meningokokken op dezelfde dag een klein beetje verhoging. Sterkte met de zieke kindjes!
 
 
Terug
Bovenaan