Dreumes september 2019

Oh Prikgelukseptember, niet goed gelezen. Ik lees dat jij met hetzelfde zit. Lastig he, te groot is onhandig, maar als ze er over 1 a 2 maanden uit zijn gegroeit is dat ook zo zonde. Al een keus kunnen maken?
 
Majom ik ga toch maar voor een 92 denk ik. Hij is zelf denk ik nu zo'n 86 cm lang, dus kan beter iets op de groei. De levertijd schijnt ook wel te wisselen.  Anders is het zo zonde. En ik koop hem zonder naam zodat ik hem later weer kan doorverkopen als hij knap blijft.
 
[quote quote=10389494]Wat een goede tip. Ik kende IELM helemaal niet. Lijkt mij ideaal. Hier een grote jongen van inmiddels 84cm dus ik twijfel over de maat. Is er ook iemand die maat 92 heeft? En hoe valt die?[/quote]Dan zou ik denk ik wel voor 92 gaan. Je kunt de onderkant ook nog omslaan of als hij laarzen draagt het pak er een beetje instoppen. Ik denk dat je anders redelijk snel uit de 86 bent gegroeid als hij nu al 84cm lang is.

Ze hebben bijna altijd sale en dat scheelt nogal wat geld. We hebben het pak sinds maat 80 en hij vindt het heerlijk om er in te spelen. Makkelijk te wassen (of ik haal er even een schoonmaakdoekje overheen) en snel droog.
 
Ik heb maat 92 net besteld. Ik ben benieuwd hoe hij valt. En als hij echt te groot is komt hij vast later wel weer van pas.
 
Leuk te lezen dat het zo goed bevalt. Ik heb hem hier ook liggen maar hij heeft hem nog niet aan gehad. Hij loopt nu inmiddels binnen echt heel goed dus ik denk dat we het binnenkort ook wel eens in de speeltuin of het bos kunnen proberen met zo'n lekker pak en regenlaarsjes aan. Die heb ik vorige week binnen gekregen. 
 
Heerlijke pakken zijn het. Wij hebben 86 destijds gekocht. Maar nu zou 92 ook prima passen. Wij gebruiken het op de fiets echt fijn want dan vind ik de normale broekjes altijd vrij dun om dan te fietsen. 
 
Hier gaat opzich alles goed, sta op het punt te bevallen van zoon #2. Ben heel benieuwd hoe alles zo gaat met 2 onder de 2 jaar! Had mijn verlof en kraamtijd wel graag anders gezien, een drukke dreumes thuis is toch behoorlijk vermoeiend met 39 weken zwanger moet ik bekennen ;-) (vriendlief werkt door op locatie maar geen cruciaal beroep). 
Toevallig vandaag een beetje een off-day, hij krijgt nu zijn laatste twee kiezen. Dan zijn alle tanden doorgekomen en is het gebit af. Wel blij dat we daar vanaf zijn en ben benieuwd of dan automatisch het kwijlen (wat bij vlagen nu is) dan helemaal stopt. Verder zijn we toe aan een Corona / lockdown vrije wereld zodat we weer lekker op stap kunnen al doen we hem geen groter plezier dan simpelweg naar de speeltuin om de hoek gaan. Je leert van deze periode wel weer met hoe weinig je een kind toch hartstikke gelukkig kan maken.
Ben benieuwd hoe het met de rest is! We gaan gewoon alweer richting de 1,5 jaar. Zag ook al het uitgerekend september 2021 topic. De tijd vliegt!
 
Terug
Bovenaan