Dreumes september 2019

Hier ook zwanger van de 2e! Volgende week de eerste echo. Spannend weer! Er zit straks dus net geen 2 jaar tussen.
Hier zitten we momenteel in een pittige fase. Heel veel last van zn kiezen. Wordt soms midden in de nacht weer huilend wakker. Hopelijk snel beter....?
Hij liep een dag na zn eerste verjaardag. Praten is alleen nog mama en papa. Is ook snel gefrustreerd als we hem niet snappen of als er iets niet lukt. Dus ik hoop dat hij zich snel wat meer kan uitten. 
 
Leuk al die updates weer! Wat spannend MariekeSep.. de laatste loodjes dus! Kan me nog goed herinneren de vorige keer dat je overtijd liep en je het helemaal zat was hihi. Hopelijk meldt je kleine man zich snel!
Prikgelukseptember heftig dat de middagen nog steeds zo lang duren door het korte slapen. Door de lockdown kan je er ook niet echt op uit natuurlijk. Fijn dat je wel gewoon kan werken en opvang hebt.
Ik mis de leuke dingen doen ook. Zin om naar het zwembad, dierentuin etc. te gaan. Maarja helaas we moeten het ermee doen. Hier is ze nu bijna 16 maanden en gaat ze steeds wat meer woordjes zeggen. Buiten zijn en lopen vindt ze ook heerlijk. Slaapt overdag nog steeds 2x 1.5-2 uur en is daaromheen erg vrolijk. Echt heerlijk. Kusjes en knuffels worden nu in overvloed gegeven aan papa en mama. 
 
Ha Dames,
Deze week het IELM-pak uitgeprobeerd. Het is nog wel een beetje groot. Ik had maat 86 besteld en ik denk dat hij nu pas 80 cm is. Maar ach, het moet ook wel een beetje ruim zitten om er lekker in te kunnen spelen. Het staat wel koddig zeg. Net zo'n Teletubbietje haha. Ik zag dat ze weer in de sale zijn dus ik denk dat ik er alvast eentje ga kopen voor volgende herfst/winter. 


Het lopen gaat echt steeds beter. Genoot er echt van toen ik hem vandaag voor het eerst zelf naar de speeltuin zag lopen op zijn laarsjes. Nu komt er ook weer wat meer ruimte voor nieuwe woordjes denk ik. Vandaag zei hij 'neus' bij een plaatje van een neushoorn. 


Het slapen gaat erg wisselend. De ene nacht slaapt hij tien uur aan 1 stuk en de nacht erna is het een paar uur lang feest. Welterusten allemaal! 
 
Gek om hier weer babynieuws te typen haha! Wij zijn afgelopen zondag opnieuw ouders geworden van een zoon (Hugo). Snelle bevalling gehad en precies de bevalling die ik eigenlijk de eerste keer had gewild (maar niet kon door weeënstormen). Dit keer niet zwaar overtijd, vorige keer 41+3 en nu 39+5. Zijn grote broer vind het allemaal wel prima dat er een baby is, komt af en toe even kijken en doet daarna lekker zijn eigen ding. Opeens kan hij goed alleen spelen dus jullie snappen dat ik daar heel gelukkig mee ben haha. Nu nog lekker kraamzorg maar ben benieuwd (en een tikkeltje bang) hoe het vanaf maandag gaat zijn ?. Hopelijk gaat de opvang binnenkort weer open zodat hij twee dagen lekker kan spelen.
Hoe is het met jullie?
 
Gefeliciteerd Marieke, met weer een gezonde knul erbij. Wat fijn om te lezen dat je een goede bevalling hebt gehad, en dit keer niet zo lang hebt hoeven wachten. 
 
Gefeliciteerd met Hugo! Leuke naam ook ? hier wat struggles met slapen. 1 slaapje te weinig, hij ligt nu op bed in de hoop dat hij even zou gaan slapen maar het lukt er niet op dat hij er zin in heeft.. Ik ben alleen thuis en moet zo in vergadering ? ?
 
@mariekeseptember van harte gefeliciteerd met Hugo! Wat fijn zeg dat de bevalling precies zo is gegaan als je wilde en dat Siem zich goed lijkt aan te passen. Het zal vast even wennen zijn met twee kindjes zodra de kraamzorg weg is, hopelijk vindt je daar ook snel je weg in☺️
 
Terug
Bovenaan