Dreumes september 2019

Meestal eten we boterhammen of een broodje. Soms maken we wentelteefjes, pannenkoeken of een gebakken eitje als beleg. Soep doet het hier ook heel goed. Meestal sopt hij er een boterham of soepstengel in.

Sinds 2 weken proberen we 1 slaapje. Dit gaat de ene dag beter dan de andere dag. Vannacht is hij een uur aan het "bonken" geweest en was om 6u al wakker. Dus vandaag 2 slaapjes gedaan. Ze worden wel iets korter heb ik het idee. De tweede helft van de ochtend ga ik met hem naar buiten, dan houdt hij het langer vol tot 12u.
 
Pff gister een meltdown incl huilbui gehad ? het thuiswerken, liesbreuk operatie van de kleine, waardoor hij al twee weken thuis is en niet naar oma's gaat (de operatie is wegens ziekte al twee keer uitgesteld dus we hielden hem thuis in de hoop dat hij gezond zou blijven), daar bovenop de 10e sprong, en zelf hoesten en 0 energie... alles bij elkaar, ik trok het even niet meer. 
Ben wel blij dat het er nu uit is, hoop dat ik snel weer wat meer energie krijg. Kleine man in door de sprong erg boos steeds, vraagt veel aandacht. En gisteren weigerde hij te slapen. Uiteindelijk allebei oververmoeid, en zijn we gered door papa ?
Vandaag voel ik me weer wat beter.  Zo fijn om even te delen ? fijn weekend allemaal ?
 
Wat akelig Iris. Soms is even flink huilen dan het enige dat 'helpt'. Heeft de ingreep inmiddels wel plaatsgevonden of wachten jullie nu nog steeds?
 
Mamavanij, hopelijk mag je weer zwanger worden en heb je snel een positieve test in handen. Voor de dames die ook al bezig zijn voor een tweede geldt dat natuurlijk ook.

Irisk, wat naar zeg. Ik kan mij wel voorstellen dat het een keer teveel kan worden. Hopelijk lucht het nu op.

De 10e sprong is hier ook flink aanwezig. Daarnaast was/ben ik ziek (vandaag krabbel ik weer een beetje op). Dat is echt geen goede combi met een dreumes in huis als je naar de wc moet rennen steeds om te spugen etc. Gelukkig kon mijn schoonmoeder hem in de middag ophalen. Vandaag maar een beetje rustig aan doen (lees er zijn alweer 3 wassen door en ik probeer wat schoon te maken). Morgen is mijn man gelukkig ook een dag vrij, dus dan kan ik de verzorging gelukkig delen. Fijn weekend allemaal!
 
Afgelopen dinsdag was de operatie, papa was mee naar het ziekenhuis dus ik zat thuis in spanning ? gelukkig is alles goed gegaan en was hij en dag later alweer aan het lopen en spelen. Hij heeft nu nog wel pijnstillers, ik merk ook wel verschil als de paracetamol is uitgewerkt. 
Majom pittig he als je zelf niet fit bent en je kindje ook zo aanhankelijk is. Het is een fase zullen we dan maar weer zeggen ??
 
Fijn dat het achter de rug is Iris!
Hier zitten we eindelijk in een goede flow qua slapen. De sleutel tot succes was hier de overgang naar 1 slaapje. Hij gaat er nu 's avonds wat vroeger in en slaapt dan netjes klokje rond. De afgelopen week is hij maar 1 keer wakker geweest 's nachts. Ik ben er zo blij mee! Ben wel nog steeds heel moe merk ik,.. misschien zelf ook maar proberen op tijd naar bed te gaan. ?
 
Zazou wat fijn dat jullie een lekker ritme te pakken hebben nu, echt heerlijk dat hij doorslaapt ??  Hier gaat het weer wat beter met slapen, maar meneer wil nog wel veel aandacht en oei oei als hij dat niet direct krijgt ? temperamentje hoor! Had bedacht om met hem te gaan fietsen, hij was goed ingepakt tegen de kou en zo'n 10 a 15 min vond hij het leuk, maar toen moesten we nog terug, nou dat was een stressvolle terugreis haha alsof ik hem martelde ? thuis aangekomen had hij super koude handjes terwijl hij dikke wanten aan had ? kostte hem aardig wat afleveringen tik tak en Bumba voordat hij weer ''ontdooid" was ⛄
 
Ooh meiden ik moet het even aan iemand kwijt, had net een positieve zwangerschapstest in mijn handen ? Een verrassing want we waren er nog niet mee bezig, maar wel heel erg welkom❤️ 
Voel me dit keer misselijker dan vorige keer, en voelde het al aan voordat ik ongesteld moest worden. Maar dacht ook het zal toch niet.. Zo gek dit en zo leuk haha. ☺️
 
Terug
Bovenaan