Dreumes september 2019

Alle moeders met een niet-cruciaal beroep ook zo blij dat de opvang weer open is? Ik was bang dat wegbrengen best pittig zou worden maar nee hoor, meneer rent naar binnen en speelt de hele dag. Volgens mij is hij blij om weer naar de opvang te mogen. De rust hier is ook wel lekker moet ik zeggen.

We hebben hier ook een rottig ongeval gehad, Siem is tegen de verwarming gevallen (nog zo’n vreselijke oude radiator, ombouw meteen besteld) en had een gat in zijn hoofd. Ik was alleen thuis dus had behoorlijk paniek moment want hoe doe je dat met een pasgeboren baby en een kind dat enorm bloed? Gelukkig waren mijn ouders thuis dus die zijn naar de huisarts gereden en het is gehecht. Week later mochten ze eruit en paar dagen later valt meneer opnieuw op zijn hoofd. Dus nu is het geplakt. Volgens de huisarts moesten we hem proberen rustig te houden een week zodat het goed kan herstellen. Hoe dan ?? Ik ben bang dat wij nog heel wat te stellen krijgen met dit exemplaar.. gelukkig had hij er echt helemaal niets van. Wilde al bloedend graag weer verder spelen.

Gefeliciteerd @Liesforum wat leuk! Hopelijk trekt de misselijkheid snel weg.

@Minni: jij al gewend aan het idee dat het een jongen is ??

@mientjee: ik geef borstvoeding. Vorige keer was ik nu al over op kolven maar dankzij een geweldige kraamverzorgster loopt het nu als een trein! Ook echt fijn want kolven en dan voeden zou teveel tijd kosten met Siem erbij.
 
Oh wat een ellende Marieke. Dan zou ik ook wel even in paniek zijn. Ik vind het altijd al zielig al die van mij hard valt, laat staan als het zo'n 'bloedbad' is ?. 
Hoe gaat het met Hugo?
 
Gefeliciteerd Liesforum! Hopelijk is de misselijkheid snel weer over.

O jee MariekeSep. Ik kan mij voorstellen dat dat voor paniek zorgde. En dan ook nog een tweede keer er op vallen, wat een pech. En inderdaad hoe kun je je kind nu rustig aan laten doen. Dat gaat hier ook echt niet hoor.
 
Het is hier trouwens drama in de avond/nacht. Brullen in zijn bed, terwijl hij wel heel moe is. Volgens de Oei ik groei methode zitten we ook op het hoogtepunt van de tiende sprong. Meer die dit herkennen? En iemand een tip? Of kan mij vertellen hoe lang het bij jullie duurde? Dat geeft weer een beetje moed....Het is een fase....
 
Ooh wat eng Mariekesep, gelukkig is het allemaal goed gekomen. Ik zou ook echt even niet weten wat ik moet doen. Wil nog steeds keer kinder ehbo volgen, maar vergeet er steeds actie op te nemen?
@majom wat vervelend zeg. Zijn jullie al over naar 1 slaapje, las dat als ze slecht gaan slapen ze er soms aan toe zijn. Wij merken nog niets van de 10de sprong qua slaap. Ze lijkt wel weer een sprong gemaakt te hebben in de zin van echt alles napraten, nog lang niet zoals het hoort natuurlijk maar ze zegt nu zoveel. En gaat mensen nadoen, dansende kinderen op tv gaat ze dansen, handen omhoog en rondjes draaien ? zo schattig!
 
Terug
Bovenaan