Dreumes september 2019

Gefeliciteerd Mientje!? wat fijn dat het gelijk raak was. Weet je wanneer jou uitgerekende datum is? Mijne waarschijnlijk 14 oktober☺️  Hopelijk blijf je je zo goed voelen, lekker dat je weinig kwaaltjes hebt.
 
Minni yes, begin januari hadden we allebei het gevoel van een kinderwens voor de 2e. Toen even mijn menstruatie afgewacht, foliumzuur begonnen en eind januari was het dus raak uiteindelijk. Heel bizar maar wel fantastisch uiteraard. 
Liesforum ah dan loop je een weekje op mij voor! Mijn uitgerekende datum is rond 20-21 oktober (helemaal exact weet ik nog niet want mijn cyclus schommelde wel wat in een aantal dagen). Hoe voel jij je?!
 
 
@mientjeee ah leuk, ik weet het ook niet exact hoor heb het maar nav laatste menstruatie uitgerekend.
Ik had wel al voordat ik ongesteld moest worden de eerste kwaaltjes, dacht dat het pms was. Tot dat ik overtijd ging en dacht hmm is wel erg herkenbaar de klachten. Tot nu toe erg misselijk en moe, maar zolang ik niet boven de wc hang vind ik al dat ik blij mag zijn?
Eerste echo heb ik 4 maart, dus nog iets minder dan 3 weken wachten. Toch wel weer spannend hoor die eerste weken waarin je nog niks voelt qua leven. 
 
Hier ook in een sprong denk ik, want sodeju wat is ons kind opeens de randjes aan het opzoeken. Ik moet hem soms flink aanspreken en hij weet dan echt dat het menens is, om een minuut later het weer te proberen ?. Daarna gaat hij het dan proberen “goed te maken” door lief te kijken, een dansje te doen en voor zichzelf te klappen. Moet zeggen dat het dan moeilijk is om m’n gezicht in de plooi te houden haha. Ook eten gaat wat moeizamer en tussen de middag wordt er max 45 minuten geslapen (ook op het KDV). De dagen zijn dan best lang! O ja en hij heeft ontdekt hoe je moet gillen, super fijn ?! Aan de andere kant kan hij wel steeds beter zelf spelen en is hij zo ontzettend gelukkig als we lekker buiten zijn. Nog steeds een heerlijk ventje maar denk dat we een idee hebben gekregen bij de peuterpuberteit..
 
Terug
Bovenaan