Oh wat lees ik een herkenbare dingen allemaal mbt grenzen opzoeken, uitdagen, snel boos worden als iets niet lukt. Hier ook enorm aan de orde nu! Soms moet ik zelf echt even tot 10 tellen, helemaal als ik zelf moe ben (helemaal nu ik zwanger ben en echt giga moe ben) of de hele dag alleen ben. Afleiding helpt wel goed maar soms laat ik het ook gewoon en is het maar even huilen. Maar dat voelt niet fijn. Hoe doen jullie dat? Het zal er ook wel mee te maken hebben dat ze zich enorm aan het ontwikkelen is: hier ook steeds meer woordjes zeggen en het begrip wordt zooo goed.
Hier sinds 2 weken ook over op 1 slaapje, werkt hier nu ook goed! Uiterlijk 12 uur erin en dan slaapt ze gemiddeld zo'n 2.5 uur, met soms uitschieters naar 3 uur. Heerlijk. 's Avonds dan gewoon ook weer om 19 uur erin en dan 's nachts 11-12 uur.
Verder heb ik deze week ook de 1e echo gehad. Zag er allemaal goed uit, heel blij mee! Ben nu zo'n 7.5 week. Wat jij zegt liesforum herken ik goed; ik ben ook echt relaxter dan bij de 1e. Tuurlijk vond ik die echo wel weer spannend maar eromheen voel ik me rustiger. Nou ben ik bij de 1e ook wel extreem bang en angstig geweest dus ik hoop dat niet meer te zijn deze keer en er meer van te genieten. Wel echt heeel moe en meer misselijk dan de vorige keer. Hoe voel jij je liesforum? Hoe ver ben je nu?