Dreumes september 2019

Wat een goede tip. Heb net even gekeken online. Zouden ze dat ook voor volwassenen maken? Lijkt me heerlijk ?. Hier ga ik zeker ook nog ouders in de praktijk blij mee kunnen maken. Tnx!
 
Volgens mij wel op 1 persoonsbed formaat maar denk dat volwassenen dan eerder voor een verzwaringsdeken kiezen! Bij onze dochter hielp dat niet die schopte hem eraf maar dit laken lukt wel. Graag gedaan!
 
Grappig, zo'n slaaptunnel. Maar mijn draak ligt niet de hele nacht met zn hoofd aan dezelfde kant. Dus hoe werkt dst dan? Je legt je kindje in bed en je stopt hem of haar in? En dan blijven ze liggen? Haha dat klinkt als een utopie. Ons ventje gaat altijd zitten, staan, knhffels zoeken, plekje zoeken etc. Ben benieuwd hoe jullie dat doen.
 
Hoe gaat het verder bij jullie prilgeluk?
Wij hebben alledrie Corona. Ziek zijn is ook niet meer wat het geweest is als je een dreumes hebt zeg ?
 
Oef zazou dat klinkt niet fijn! Zijn de klachten mild of hebben jullie er veel last van? Het lijkt me helemaal niet fijn om zo lang op elkaars lip te zitten, laat staan als je je beroerd voelt!

Hier zondag een positieve test gehad maar dan niet van Corona maar van Clear blue ;-) spannend maar pril een tweede kindje op komst dus!
 
Wat een leuk nieuws! Dat zijn de betere positieve testen. Gefeliciteerd!

We zijn echt flink ziek ervan, al ruim anderhalve week. En die kleine wil alleen maar aan me vast plakken en is 's nachts uren wakker dus ik ben echt kapot. 
 
Prilgeluk: die van ons ligt altijd in een hoek stil wel wisselt ze van kant natuurlijk, maar ze ligt altijd tegen het hoofdeind. Zitten is wel minder geworden door die laken!

Gefeliciteerd met de positieve test! Juffielies hopelijk voel je je goed.

En zazou wat naar zeg Corona. Waar ben je het ziekste van? Bedoel welk symptoom!
 
@Zazou we maken stappen. We zijn nu met een IMH therapeut aan de slag gegaan. Ons ventje krijgt EMDR therapie (trauma verwerking) en ik ook. Zo hopen we de rust in het begin (terug) te krijgen. We merken verschil. Hij is overdag meer ontspannen en vrolijk. Hij kan op zijn rug liggen nu zonder in paniek te raken en komt meer knuffelen.
Het slapen blijft een ramp haha. Hoe dat wij nog rechtop staan na 20 maanden is me een raadsel. Overdag slaapt hij nog 1 x 45 minuten en snachts van 1800 tot 05.30 met heel veel wakkere huilbuien tussendoor. Maar overdag dus vrolijker dus er is winst.
 
Terug
Bovenaan