Leuk om weer wat updates van jullie te lezen dames! Ik vind het nu ook weer optimaal genieten, echt kleine peutertjes worden het!! Duidelijk aangeven wat ze willen, ideaal inderdaad. Heb het idee dat het ook steeds een beetje makkelijker wordt.
@Zazou, Klinkt heftig, beterschap!! Hier ook nog geen twee-woord zinnen. Heeel af en toe, dan is het mama auw ofzo (als ze te hard op mijn buik ploft ?). Maar wel iedere dag nieuwe woordjes erbij, genieten!
@Prilgeluk, wat fijn dat er stappen gemaakt worden. Maar ik vind het ook zo knap hoe jullie na 20 maanden nog overeind staan. Blijf bewondering voor jullie hebben!
Heel fijn dat hij de dagen wat beter trekt ?
@Anemoontje, klinkt ook superfijn zo'n vrolijk, actief meisje!
@Liesforum wat schattig. Ons dametje praat ook heel wat af over de baby in de buik, maar het blijft erg abstract voor haar ? Ze voelt wel soms trapjes van de baby als ze op mijn buik ligt, dat kan ze niet echt plaatsen denk ik, al zegt ze dan wel baby ?
@Juffielies, gefeliciteerd!!! Ja die eerste periode is weer superspannend. Je bent nog pril zwanger toch? Dus die symptomen zouden zomaar ineens wel weer kunnen opspelen ? Hele fijne zwangerschap gewenst!!
@MariekeSep, hoe gaat het met jouw twee jongens? Jullie jongste is nu ook alweer een paar maanden oud, heb je al een nieuw ritme te pakken of is het nog zoeken? (asking for a friend ?) Ik ben nu bijna 37 weken dus het is aftellen geblazen. Het gaat best lekker deze zwangerschap, vooral de vermoeidheid die continu aanwezig is vind ik heftig, en heb nu wat meer bekkenklachten dan de vorige keer maar deze zwangerschap is toch minder zwaar dan de eerste. Echt weer alles anders!