Dreumes september 2019

Gefeliciteerd Minni met jullie zoon! Wat fijn dat het zo goed gaat na deze keizersnede en je volop geniet. En heerlijk dat jullie dochter ook zo lief is voor hem. 
@juffielies ook gefeliciteerd met de goede echo, fijn zeg! 

Wij hebben inmiddels een goede 20 weken echo achter de rug, toch fijn. Bleek een druk mannetje die constant koppeltje aan het duiken was. Dus de echopiste had het moeilijk? Snap nu wel waarom ik al heel vroeg in de zwangerschap hem voelde kriebelen ;) Vindt die schopjes altijd zo gezellig. Hoe is het met jullie kindjes? Hier gaat het allemaal goed, geniet enorm van deze leeftijd maar volgens mij heb ik dat al eerder gezegd haha.
 
Gefeliciteerd Minni. Wat fijn te horen dat de keizersnede is meegevallen. Hoe doe je het nu met de dreumes in en uit bed doen? Hier staat er ook een geplande keizersnede op de planning lijkt me ook fijner dan spoed.

Hier ook een leuk berichtje. Een goede termijn echo achter de rug dus hier gaat ook uitbreiding plaatsvinden. Erg spannend hoe onze dame gaat reageren want als papa mij knuffelt wordt ze al boos, oeps!
 
Van harte gefeliciteerd Anemoontje!! Er komt hier een ware babyboom, haha! 
Mijn man heeft 4-5 weken verlof dus hij tilt haar in en uit bed. Na deze periode gaat ze waarschijnlijk de middagdutjes in het Deryan tentje doen, daar kan ze zelf in kruipen. Als het nog nodig is tenminste. Ik moet wel heel erg opletten met haar niet tillen, soms gaat het gewoon in een reflex.
Waar je ook aan moet denken is dat het wat lastiger is om met dreumes/peuter erop uit te gaan, fietsen/autorijden mag niet, speeltuin is ook lastig als je niet mag tillen. Er achteraan rennen kan niet ? Daar had ik van tevoren niet zo bij stil gestaan. Het vliegt ook wel weer voorbij deze periode, maar als het kan is het wel fijn als je man een paar weken verlof heeft!
@liesforum, alweer de 20weken echo!! Gaat het verder goed met je zwangerschap? Die schopjes zijn heerlijk, ik heb er ook optimaal van genoten omdat het de laatste is voor ons. Ik mis de buikbaby nu weer!! ? 
Dit weer is ook fantastisch, wij zitten natuurlijk met het hele gezin thuis, ideale verlofperiode zo hoor. Lekker buiten in het zwembadje spelen en in de tuin prutsen. ☀️ Totaal anders als bij de eerste, toen zaten we toch vrij veel in het donker met de verwarming 24/7 aan ?
 
Minni gefeliciteerd met jullie zoontje!! Fijn om te horen dat alles zo goed is gegaan en gaat ? Leuk dat je oudste het al zo goed snapt. 
Anemoontje gefeliciteerd met jullie zw.schap! Gaat het goed? Wanneer ben je uitgerekend?
En wat fijn liesforum een goede 20 weken echo. Hier vorige week ook een goede 20 weken echo gehad, heel blij mee. Nu alweer 20+4 dagen zwanger. Tijd vliegt in het 2e trimester. 
Met onze dreumes gaat het super. Ik schrijf nu wel dreumes maar ik vind het inmiddels echt een peuter qua gedrag, qua praten, qua begrip. Ik vind het ook een hele leuke leeftijd ? 
 
Anemoontje gefeliciteerd! Wat leuk, veel van ons weer zwanger of bevallen!

Minni klinkt als een heerlijke kraamtijd. Geniet lekker van je verlof met je gezinnetje. Kan me voorstellen dat deze periode qua weer wel heel relaxt is.

Mientje wat fijn de goede 20 weken echo! En wat je zegt het beginnen echt peuters te worden hè. Ik geniet zo enorm van deze leeftijd.
 
Hier gaat het zeker goed. Eerste weken zijn altijd even pittig, maar dat hoort erbij. Ik mag niet klagen qua kwaaltjes en dingetjes. Verder een stuk minder onzeker als bij de 1e en de weken vliegen voorbij. Vlak voor de kerst uitgerekend aangezien het waarschijnlijk toch een geplande keizersnede wordt hoef ik mij geen zorgen te maken over kerst, maar als alles goed gaat kan ik die dagen mij mooi laten verzorgen en een kerstdiner eten op bed haha!
 
Oh wat leuk om te horen dat er steeds meer zwanger zijn! Gefeliciteerd Anemoontje en juffielies!

Minni, jij ook nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Hoop dat je lekker aan het genieten bent!

Mientjeee en liesforum, goed om te horen dat jullie 20-weken echo goed was. Ik heb ‘m volgende week. Dus wij zullen ongeveer gelijk lopen vermoed ik.
Voelen jullie de baby al veel? Ik nog niet zo, placenta ligt sowieso weer aan de voorkant zagen we op de pretecho.
Had ik al verteld dat we dit keer een jongen krijge ? ?

Hoe is het met de rest van de moeders/kindjes? Onze dochter praat echt de oren van ons hoofd af, al zinnetjes met 2 woorden. Het gaat nu zo ontzettend hard vind ik! Echt heel leuk!
 
Wat leuk om weer even alle updates te lezen. Gefeliciteerd voor alle zwangere.
Ik heb bijna het idee dat ik de enige ben die niet zwanger is haha. Wij zitten in een lastig pakket, mijn man wil geen tweede, ik wel. Dus we zijn nog in dubio.

De woordjes gaan hier nog steeds niet hard. Hoe is dat nu bij jullie MariekeSep, ook nog weinig? Motorisch is hij echter heel sterk en loopt hij voor. Blijkbaar ligt daar meer zijn interesse denk ik dan maar.
En inderdaad een hele leuke leeftijd dit, en dit mooie weer is toch ook heerlijk. Lekker de hele dag naar buiten. En als kers op de taart durf ik nu bijna te zeggen dat hier ook wordt doorgeslapen...
 
Terug
Bovenaan