Dreumes september 2019

Wat leuk uitje! Dat avond drama was hier echt een fase nu na 6-8 weken eindelijk wordt het minder, maar erbij blijven werkt hier ook averechts! Hoe voel je je en hoe ver ben je?

Over die keizersnede las ik hier ook ergens. Denk idd wellicht als er misschien verklevingen zijn, maar ook hier in 1 x raak! Dus laat je niet gek maken..

Wat fijn te horen dat 2 appeltje eitje is hopelijk ervaren wij dit ook zo. Zie wel op tegen de nachten net als bij prilgeluk moet nog even wennen aan je nieuwe naam begint de dag vroeg! Dan straks in de winter kan dat nog wel eens zwaar vallen haha.

Verder hebben wij echt nu een meisje waar ik er nog wel 10 van kan hebben. Dat had ik van te voren na een heftig baby jaar ook niet verwacht.
 
Wat heerlijk dat het nu zo goed gaat Anemoontje. Bij ons blijven de nachten erg wisselend. Hij eindigt vaak tussen ons in maar dat is de ene keer om 1 uur, dan weer om 3 en dan weer om 5 uur. Bij het in slaap vallen 's avonds heeft hij mijn nabijheid echt nodig momenteel, anders raakt hij helemaal overstuur. Misschien omdat die borstvoeding net gestopt is?? Ik geef me er maar aan over en zit 's avonds een flinke tijd naast zijn bedje. Gelukkig ging hij tussen de middag wel lekker slapen vandaag. Heb je tenminste even je handen vrij ;). Heel fijn om te lezen dames, dat de keizersnede geen belemmering hoeft te zijn om weer snel zwanger worden!
 
Gefeliciteerd Uitje! Super nieuws! Wat fijn dat jullie er weer voor gaan. Gefeliciteerd.

Zazou ik ben juist sneller zwanger geraakt nu na de keizersnede, dus voor ons heeft het niet uit gemaakt.

Hier nu 13 weken en voel me weer steeds beter. Dat is fijn want ook hier is het de laatste nachten vaak wakker. Vaak rond 1.00u. Geen idee wat het is. Vast weer een “fase” ?
 
@Anemoontje ik ben pas +- 7 weken, wel weer pril geluk dus, haha. Voel me op zich prima, maar wel wat minder fit dan tijdens mn eerste zwangerschap. Toen was ik enkel moe. Nu ben ik nog moe van afgelopen 2 jaar dus op het moment is het buiten mn werk om vooral op de bank slapen. Manlief geeft me die rust ook dus dat is fijn. En ben een klein beetje misselijk, maar minimaal hoor.

Ik hoop dat de krijspartijen hier 's avonds binnenkort ook weer ophouden want t is echt wel heel jammer. Zeker omdat de dagen nu zo goed gaan, dan wil je dat ook zo graag fijn afsluiten. Hij ligt nu ook weer te brullen boven, is gewoon jammer na zo'n leuke dag.
 
Wauw gefeliciteerd Uitje! Wat knap dat jullie het weer aandurven. Jullie zijn niet gespaard gebleven. Hopelijk wordt het deze babytijd helemaal anders voor julllie!

Hier ook nog geen 2de op komst. Bij ons is het echter mijn man die het zo goed vindt. Bij mij is de kinderwens voor een 2de er wel.

Hier nu weer 2 goede nachten waarbij ik er maar 1x even uit moest. Het helpt inderdaad om dan even te laten jammeren/huilen. En aan zijn winterslaapzak (puckababy) zitten van die lintjes waar hij altijd aan friemelde. Die zitten niet aan de zomerslaapzak, dus heb ik lintjes geknipt en er met naald en draad gister aangemaakt. Of het helpt weet ik nog niet, het was in ieder geval een goede nacht vannacht.
 
Gefeliciteerd Uitje, wat ontzettend knap dat jullie ervoor zijn gegaan. Ik hoop dat je een goede zwangerschap hebt en gun je van harte een hele grote roze wolk als de baby wordt geboren.
Hier zitten we alweer op 22 maanden oud en bijna 6 maanden oud. Die tijd gaat zó snel met twee kinderen, niet normaal. Het is nu steeds leuker aan het worden want de jongste is helemaal fan van zijn grote broer. Ook begint Siem steeds meer interesse te krijgen, geeft allemaal speeltjes en gaat naast hem liggen onder de babygym. Hopelijk zijn ze straks echt beste maatjes. 
 
Jeetje Marieke, is de jongste al weer bijna een half jaar oud!? Wat gaat de tijd snel zeg. Heel leuk dat de jongens zo dicht op elkaar zitten en straks echte maatjes kunnen worden. Een vriendin van mij heeft dat ook met haar zoons en toen na een paar jaar nog een meisje erachteraan. Super leuk! 


Hier vanavond een kleine doorbraak, hij is zonder al te veel drama gaan slapen. Zit ik ook eens om 20.30 al in de woonkamer ?
 
Gefeliciteerd Uitje, wat fijn dat jullie het aandurven. En goed om te horen dat het ook stukken beter gaat met jullie zoon. 

Wij hebben sinds een week ook slaapdrama. Echt paniek als ze moet slapen, of midden in de nacht klaar wakker zijn. Het niet willen gaan slapen vind ik wel lastig. We proberen het steeds opnieuw en 5 minuten laten krijsen maar het helpt echt niet. Ondertussen wel een oververmoeid kind want ze slaapt minstens 3 uur minder per nacht. Iemand nog tips toevallig? Als ze midden in de nacht wakker wordt helpt het even laten huilen wel trouwens, ze is daarna nog uren wakker maar huilt niet. Vooral tips om 's avonds toch naar bed te kunnen brengen zonder drama? 
 
Terug
Bovenaan