Dreumes september 2019

Haha anemoontje en juffielies, hier ook een veeel grotere buik dan bij de eerste met nu 27 weken zwangerschap. Ben inderdaad ook benieuwd of het tot het einde zo blijft groeien want dan word ik echt gigantisch ben ik bang?
Spannend appelboompje de laatste loodjes, hopelijk kan je nog even bijkomen voordat de baby er is! Succes met de bevalling☺️
 
[quote quote=10468502]Haha anemoontje en juffielies, hier ook een veeel grotere buik dan bij de eerste met nu 27 weken zwangerschap. Ben inderdaad ook benieuwd of het tot het einde zo blijft groeien want dan word ik echt gigantisch ben ik bang? Spannend appelboompje de laatste loodjes, hopelijk kan je nog even bijkomen voordat de baby er is! Succes met de bevalling☺️[/quote]
Hij was met een week of 30 voor mijn gevoel al wel net zo groot als bij 41w kind 1 ;). Maar daarna stagneert het ook wel. Nu is hij wel wat groter als ik heel precies naar de foto's kijk maar de baby is dat ook.  
 
Anemoontje, hier was ook het begin mega snel en groeit, maar inmiddels ruim 23 weken en lijkt nu wel weer een beetje gelijk aan de eerste. Komt goed ;)
 
Mijn buik groeide tijdens de tweede zwangerschap ook sneller dan bij de eerste. Je banden zijn al meer opgerekt en "weten" nu eerder waar ze heen moeten, dus helemaal niet gek! Uiteindelijk denk ik dat het bij de tweede toch iets kleiner bleef. Aan het einde groeide mijn buik nauwelijks meer. Onze tweede was dan ook wel een kleinere baby (scheelde 0,5kg en 4cm) en ik ben eerder bevallen dus dat hielp ook mee. 
Hier overigens geen last van verlatingsangt maar dat heeft hij sowieso nog nooit gehad. Ook wel een beetje tricky, hij loopt zo met Jan en alleman mee. Gelukkig zijn we altijd in de buurt maar het is echt een allemansvriend haha. 
 
Hoi mama's! Leuk om weer even bij te lezen. Ik ben ook weer gestopt met de pil ☺ spannend hoe het gaat lopen. Nog een keizersnede? Ergens wel fijn om het van te voren te plannen, maar natuurlijk heeft denk ik toch mijn voorkeur. Al sta ik na de eerste wel anders tegenover pijnstilling ?
Het leek me leuk om even een tip aan jullie te geven, met de komende verjaardagen. Ons zoontje is namelijk helemaal weg van kleien. En je hebt super leuke sets van Play-doh. Als afscheidstraktatie voor de baby groep doen we ook mini potjes klei. Zo kwamen wij erachter dat ZL het zo leuk vind ?
En ik had nog een tip maar ben ik weer vergeten. En ik ben nog niet eens zwanger ?
Ben wel aan het kijken voor een achter fietszitje, denk dat we voor yepp gaan, hoewel voorzitje van bobike is. Meneer is al bijna 15 kg en wordt wel zwaar om hem in het voorzitje te krijgen ?
Iedereen lekkere vakantie gehad of aan het hebben? Wij gaan eind augustus pas dus kijk er wel naar uit. 
Groetjes ?
 
Ons zoontje vindt klei ook heel leuk Iris! Een tijd geleden wilde hij het alleen in zijn mond stoppen maar nu gaat hij echt kneden, rollen, in en uit het doosje doen etc. Heel leuk. 


Hoe gaat het met alle zwangere dames? Hier wordt nog trouw de pil geslikt hoor ?
Zijn er al dames die binnenkort weer naar het CB gaan? Ik ben erg nieuwsgierig of hij goed in de lengte groeit. Dat vind ik toch lastig zelf meten. Op de weegschaal gaat wel makkelijk en hij lijkt niet zo veel aan te komen (hij is zwaar zat dus prima) dus ik hoop dat hij een beetje in de lengte gaat!
Wij gaan in oktober pas op vakantie. Deze zomer doen we wel allerlei nieuwe dingen met hem en dat is ook heel leuk. Eerste keer dierentuin, naar het strand, hij vindt het allemaal leuk en kijkt zijn ogen uit. Het is echt zo'n observeerdertje. Sommige kinderen rennen overal op af maar hij neemt liever eerst alles in zich op. 
 
He dames!

Ik ben ook al aan het nadenken over cadeautjes om te vragen Iris. Hier zijn dat voornamelijk van die metalen trekkers, graafmachine, duplo etc.
Wij speelden eigenlijk nooit zo met klei. Dat ga ik binnenkort ook weer eens doen.

Hier wel een leuk nieuwtje. Niet zwanger, maar mijn man kwam nu toch ineens uitzichzelf dat hij zich heeft bedacht. We hebben afgesproken dat ik over 1 a 2 maanden mijn spiraaltje eruit laat halen. Spannend!

Wij gaan begin september op vakantie. Ben al aan het aftellen. Leuk he al die dagjes weg, dat doen wij ook al. Die van ons is dus zo eentje die overal op af wil en nooit stil zit.
 
Ik weet de tweede tip weer! Zoontje was ziek geweest 4 dagen koorts en daarna nog verhoging dus hij was erg hangerig en weinig energie dus zaten we best veel voor de tv. Omdat onze WiFi er bijna een maand uitlag mochten we even op de WiFi van de buren, dus konden zo wel bij netfilx, maar ik ontdekte ook YouTube. Dat keken we wel eens, tiktak of bumba, maar in die tijd iets nieuws ontdekt ? 
Het kanaal heet Miniscule en het zijn korte animatiefilmpjes over insecten, lieveheersbeestjes,  spinnen, mieren allemaal met een eigen karakter. Erg grappig. Hij wilde alleen nog maar beesje beesje kijken haha. Nu gelukkig weer helemaal opgeknapt en lekker uitstapjes en naar buiten ?
 
Terug
Bovenaan