Eerste bezoek gyn

quote: nina30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2008 13:48:23'));
Suusle: Heel herkenbaar hoor dat je van alles in je hoofd haalt,en dat zal als je in z.h loopt nog erger worden,ik kan wel met wijzen woorden komen maak je niet druk,alleen weet ik net zo goed dat het niet helpt,je kan het niet uitschakkelen en steeds komt er wat bij om over na te denken.dat weet ik ook al te goed ,dus als mensen tegen mij zeggen maak je niet druk denk ik ja sta maar eens in mijn schoenen het valt allemaal niet mee.
Ook d eups en downs zijn herkenbaar ,zo kan ik de hele wereld aan en denk ik een positiefe eisprong te hebben gehad en zo is er alles weer negatief ,je gevoelens worden door elkaar heen geslingerd en je hebt er geen vat op.

Het wel fijn om te lezen dat iedereen met elkaar mee leeft en vertrouwen in elkaar hebben,en elkaar waarderen,wat je zo veel goed kan doen in sommige moeilijke en lastige periodes.

gr Nina

Hey Nina, nou best positief nieuws toch eigenlijk he vanmorgen?! Hoop dat je eitje vant weekend gaat springen hoor! Wel goed klussen he!
Ja dat niet druk maken gaat inderdaad niet zo makkelijk en ik denk ook dat mensen die niet in een soortgelijke situatie zitten begrijpen wat er door je heen gaat en dat je er zo veel mee bezig bent en aan denkt.....
Ja ik ben ook heel blij met dit forum, vooral ook omdat het me toch goed doet om te lezen dat ik niet de enige ben die dit overkomt. Niet dat ik het leuk vind dat er meer meiden zijn met dit 'probleem', maar je beprijpt wel wat ik bedoel denk ik he/!

Groetjes Suus

Hoi dames

Bedankt voor jullie reacties!

Als ik leer wat jullie allemaal mee moeten maken voel ik me wel een beetje bezwaard dat ik me druk maak om een eerste bezoek aan de HA. In vergelijking met jullie is dat een peulenschil> Sorry hoor hoervoor!!!

Ik heb mijn temp lijsten klaar liggen om morgen mee te nemen naar de HA! Ook heb ik een overzicht gemaakt van de cyclusduur van afgelopen jaar! Kom maar op zou ik dus zeggen!!
Ik zie wel een duidelijke stijging van temp.Elke keer zo rond de 12e dag van cyclus! Ik zou dus verwachten dat ik wel en natuurlijke eisprong heb, maar zeker weet je het natuurlijk nooit!!
Ik zal het morgen wel zien, en laat jullie weten hoe het gegaan is.

Voel nu een hoofdpijn opzetten dus ga stoppen!!

Iedereen hier sterkte met alles wat ze te horen of te verwerken krijgen

Groetjes Jessie

quote: jessie80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-01-2008 18:19:57'));

Hoi dames

Bedankt voor jullie reacties!

Als ik leer wat jullie allemaal mee moeten maken voel ik me wel een beetje bezwaard dat ik me druk maak om een eerste bezoek aan de HA. In vergelijking met jullie is dat een peulenschil> Sorry hoor hoervoor!!!

Ik heb mijn temp lijsten klaar liggen om morgen mee te nemen naar de HA! Ook heb ik een overzicht gemaakt van de cyclusduur van afgelopen jaar! Kom maar op zou ik dus zeggen!!
Ik zie wel een duidelijke stijging van temp.Elke keer zo rond de 12e dag van cyclus! Ik zou dus verwachten dat ik wel en natuurlijke eisprong heb, maar zeker weet je het natuurlijk nooit!!
Ik zal het morgen wel zien, en laat jullie weten hoe het gegaan is.

Voel nu een hoofdpijn opzetten dus ga stoppen!!

Iedereen hier sterkte met alles wat ze te horen of te verwerken krijgen

Groetjes Jessie

Hey Jessie, je hoeft je helemaal niet bezwaard te voelen hoor! Je gaat toch niet voor niets naar de gyn! Ik maakte me daar ook erg druk om en vond het fijn dat er hier meiden waren die me konden vertellen wat   me een beetje te wachten stond!
Heel goed dat je de lijsten klaar hebt liggen, sturen ze je in ieder geval niet eerst weer met die opdracht terug! Fijn dat jij wel een natuurlijke eisprong hebt, dat scheelt wel hoor! Nou laat morgen even weten hoe het was!
En succes met je hoofdpijn, weet hoe vervelend dat is, heb er zelf al weken last van!

Groetjes Suus

Hallo allemaa,

Tjonge jonge wat een verhalen zeg...
@Silvia: Jij hebt idd al heel wat voor je kiezen gehad als ik het zo lees. Ik hoop voor je dat de uitslagen volgende week goed zijn. Ik zal ook voor je duimen. je had in je verhaal staan dat je van te voren al gad laten bloedprikken. Ik heb de huisarts gebeld of het een idee was om alvast bloed te laten prikken en deze zei tegen mij dat dat niet kon omdat de gyn op meer dingen test die de huisarts niet wist en dat had dan geen zin. Ik heb ook geen temp lijst want mijn cyclus duurt nu al bijna 70 dagen en heb wel een paar keer getemp en dat was telkens hetzelfde. Hoop niet dat hij me nu weer naar huis stuurt om eerst een periode te gaan tempen. Ik wil eigenlijk graag een inwendige echo dan weet ik hopelijk wat meer.

@Nina: Nou ik hoop ook voor je dat het eitje gaat springen het weekend. Weet niet of je moet werken het weekend maar anders zou ik zeggen lekker de hele dag op bed want het weer is toch niks het komende weekend . Nee hoor heel veel succes en ik duim voor je.

Verder iedereen veel succes. Is een beetje te veel om op iedereen te reageren dat komt vanzelf wel.

Groetjes Russell

he meiden!!
2 weken geleden was ik hier voor het laatst en toen ben ik op vakantie gegaan. ik kom terug en ik ben zwanger!!!
ik kan het niet geloven! na 4 maanden eindelijk een eisprong en dan zwanger. ik kan het nog niet helemaal beseffen. ik duim dat ik de aanzet hier geef en dat jullie mij allemaal snel volgen
groetjes bootje!

Hey Bootje,

Super! Van Harte Gefeliciteerd!!!

Ik heb net bericht gehad van de ha. Er is iets mis gegaan met het verzenden van de fax naar de fertiliteitspoli, vandaar dat ik nog niets weet. gistermiddag is er opnieuw een brief gefaxt naar de fertiliteitspoli en op 11 jan is er een brf naar de gyn gestuurd. dus nu is het afwachten. hoop dat we er snel naartoe kunnen, zodat ook wij straks iets meer duidelijkheid hebben.

voor de rest: sterkte en succes allemaal en hopen dat we net als Bootje heeeel gauw een plus mogen hebben! Bootje, hoop dat je ons hebt aangestoken hihi

Groetjes!!

Hey Bootje,

SUPER GEFELICITEERD MEID...

Misschien toch onbewust wel meer met de vakantie bezig geweest dat het daardoor nu is gelukt, maar dat zul je nooit weten en dat hoeft nu ook niet meer.

Ik zou zeggen ga er heerlijk van genieten de komende maanden en ik hoop dat wij allemaal snel volgen.

Laat je af en toe ff horen hoe het gaat?

Groetjes Russell

Hoi meiden,

Bootje : Wat goed zeg zwanger ,te gek meid ,en nu maar hopen dat je ons aansteekt,!!!!!!! gefeliciteerd!

Suusie: snap wat je bedoelt hoor !!
en dat het fijn is om te delen ook als het je overkomt.

Russel: Als of je het wist ,ja dit is me werk weekend,maar geklust zal er worden.
Vriendje wilden gaan stappen nou prima,maar eerst even klussen want ja morgen
ben ik aan het werk overdag,en s avonds is zijn zoontje er dan gaat het ook wat moeilijk
en ja dan gaat het weeknd hard he!

Diaanmike: dat is ook lekker zit je te wachten ,is er wat mis gegaan ,je had je afspraak al binnen kunnen hebben.
nou hopen dat ie snel komt ,weet je inderdaad waar je aan toe bent en heb je teminsten het gevoel dat er wat gebeurd .

Terug
Bovenaan