Eerste bezoek gyn

quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2008 12:27:04'));

Hallo allemaal,

Nou ik ben vanochtend gebeld door het ziekenhuis. En ik kan maandag al terecht bij de gyn. Dit word mijn eerste afspraak.

Wat gebeurd er op zo'n eerste afspraak? Of is het bij de een een vragenformulier en bij de ander een onderzoek? Ik ga toch voor een onderzoek direct, maar denk dat iedereend at heeft...

ben begin augustus gestopt met de pil en sindsdien niet ongesteld geworden. Dus ben nu een half jaar al niet ongesteld geweest.

Tips, iemand? Vind het wel fijn te weten wat ik kan verwachten..

Groetjes!

Hey!

Wat super zeg dat je maandag al heen kan! Nog eerder dan mij zelfs! Tja wat je kan verwachten, vraag ik me ook af inderdaad, hoop ook gelijk op onderzoek, gelukkig is mijn vriend zn zaad al wel onderzocht, alleen hebben we de uitslag nog steeds niet binnen, ga de HA ook niet bellen, horen t anders volgende week wel bij de gyn....
Spannend allemaal he? Denk dat ik de nachten ervoor geen oog dicht ga doen!

Hey Russel,

Ik zou als ik jou was de afspraak gewoon door laten gaan hoor, stel je voor dat je volgende ronde weer niet ongesteld word?! Dan moet je weer langer wachten op een afspraak, dus gewoon gaan hoor!

Hoi meiden,
Nou vandaag weer een echo laten maken,en zoals ik verwachten geen eisprong zit nu op dag 16.
Krijg al vanaf donderdag vrij advies mee ,kan je zeggen dat ik het wel een beetje heb gehad.
Maar goed,eitje was niet echt groot geworden en dus geen eisprong,moet nu vrijdag weer dat is de 3 keer deze week,weer vrij advies maar ik vindt het goe dhij komt nu niet meer ik heb een korte cyclus dus wordt bijnga ongi.
Vrijdag wordt er gekeken hoe nu verder,ik hoop dat ik kan starten met de clomid en dat het net het zetje geeft dat nodig is,zo ja zit ik er volgende week weer voor een nieuwe sessie echo s,ja het is wat.

Russel: dat is mooi dat je ongi bent geworden,ik zou ook gaan als ik jou was uit voor zorg je hebt die afspraak toch en mischien kan je wat afspreken van mocht het de volgende keer weer lang duren dat er meteen wat aangedaan kan worden ja toch anders moet je weer wachten.

DeeDee:Welkom terug van vakantie je kan er weer even tegen.
Ik snap je heel goed ,ik had het ook aan de ene kant was ik blij met me afspraak gyn en aan de andere kant keek ik er tegen op,komt je weet niet wat je kan verwachten ik had ook zo de zenuwen maar geloof me dat is een keer en dan kijk je er naar uit want er is actie in de zaak.
De eerste afspraak is moeilijk om dat je niet weet wat je te wachten staat.

Diaanmike: spannend maandag je eerste afspraak eindelijk he meis.
Zoals iedereen al zij is het kennis maken/ inwendige echo om te kijken naar je slijmvlies en of er eicellen aanwezig zijn/bloedprikken/en je vriend krijgt de beruchte potjes mee om 2x te vullen/en ze maken bij jou een uitstrijje omm geslachtziektes uit te sluiten enz.

Joke Krijg je Clomid altijd voor meerdere maanden mee?
Ik had verwacht dat ze dat maar voor 1 maand mee zouden geven.
Nu maar hopen dat je eitje goed groeit met een beetje hulp.

Diaanmike heel veel succes maandag.
Volgens mij zitten we volgende week allemaal bij de gyn!
Het wordt nog druk daar hihi

Russell ik denk wel dat je een echo zal krijgen. Kunnen ze meteen kijken of alles goed schoon is door je ongesteldheid. Toch fijn om te weten of je lijf het zelf goed heeft gedaan?

Nina je snapt me idd precies. Het is gewoon allemaal heel dubbel. Maar ik ben blij dat de knoop is doorgehakt. M'n vriend dacht even dat hij niet mee kon door een cursus, maar die is gelukkig pas een week later. Maar ik ben ondertussen zo ver dat ik zelfs zonder hem gegaan zou zijn. Maar ben wel blij dat hij toch gewoon mee kan hoor. Kinderen krijgen doe je tenslotte samen. En wij hebben samen een beetje hulp nodig.
Heb je geen eisprong deze maand? Balen! Ik kan me voor stellen dat vrijen op commando 1 keer niet zo erg is, maar 3 keer op commando in 1 week gaat wel erg ver. Hoe lang duurt jou cyclus normaal?

Deze week nog even klussen en volgende week naar de gyn.
Ik begin er een steeds beter gevoel over te krijgen. Ik weet dankzij jullie tenminste een beetje wat ik moet verwachten.
Ik praat er met m'n vriend niet zo veel over. Maar ik denk dat dat volgende week wel anders zal zijn. Hij zegt: "gewoon afwachten, ik weet ook niet wat ze gaan doen of vragen"
zucht, gewoon afwachten... mannen...

Hoi Hoi,

@Nina: Ik ga ook gewoon heen. Idd ben wel blij dat het weer vanzelf is gekomen. Ik hoop toch ook echt dat het nu wat regelmatiger wordt. Jij heel veel succes vrijdag en hopen dat je idd ook hulp krijgt want dit schiet ook niet echt op wordt je ook niet rustiger van. En ik zou toch gaan klussen als ik ju was want je weet tenslotten maar nooit...

@Deedee: JA spannend allemaal of niet ik kan ook niet wachten hoor. Ik slaap nog wel goed maar als ik erover nadenk krijg ik toch wel kriebels in mijn buik.Vind het allemaal erug spannend.

Ik heb nog een vraag en zal me alvast verontschuldigen voor deze vraag:
Ik ben nu ongie maar telkens is het net of er een soort vliesje uit komt en het is ook erg vlokkerig  Iemand hier ook ervaring mee?
Ik denk dat het komt omdat de troep er allemaal nog niet goed uit is. Ik ga dit in ieder geval ook ff aan de gyn vragen wat dit is.

Groetjes Russell

Hallo Iedereen,

Ik heb niet zo heel veel tijd vandaag, dus even een kort berichtje over mijn ziekenhuisbezoek vandaag:

De onderzoekswaarde van mijn man en mij waren goed om aan de slag te kunnen met IUI. Echter gezien het feit dat ik een blindedarmonsteking en operatie heb gehad en een minimaal verhoogde glamydiawaarde krijg ik een kijkoperatie. Deze is zodra is ongesteld ben geworden en zal dan begin maart plaatsvinden. De arts verwacht niet dat ik verklevingen zal hebben daar de waarde minimaal verhoogd is, maar toch just in case.
Als dan alles goed is kunnen we   de cyclus daarna beginnen met de IUI. Ik hoef verder geen medicijnen of niks te gebruiken de eerste bandelingen. Misschien wel later als het dan nog niet is gelukt wat hormoonspuiten om het zaakje te stimuleren.
Dus we hopen nu op een goede uitslag over een week of 4. Daarna mogen we zelf bepalen wanneer we willen beginnen met de IUI. Ondanks dat poging 1 dan een kerstkindje zal worden gaan we er toch meteen voor: we zijn blij ALS we een kindje krijgen en dan maakt de datum niks meer uit.......!!!! En het is toch ook wel gezellig een kindje krijgen met kerst en jarig te zijn in de feestmaand.
Dan vieren we gewoon verjaardag en Sinterklaas en kerst en uitbundig Pasen; hahaha.

Ik heb nu niet heel veel tijd, dus ik reageer later op jullie berichtjes.

Gr. Silvia

Hallo dames,

ik lees er een btje snel overheen vandaag, want heb niet heel veel tijd.
maar volgens mij zitten de meesten van ons deze week bij de gyn. of moet ik zeggen liggen..

ïk mag zelf maandag voor het eerst, maar heb sinds donderdag donkere afscheiding. dit heb ik nog niet 1x gehad sinds ik gestopt ben met de pil en dacht dus ook: zul je zien dat ik nu ongesteld word.. maar het zet niet door. dus zal maandag daar direct even naar vragen.

wil iedereen alvast even succes en sterkte wensen en ik hoop dat we allemaal nieuws krijgen waar we iets mee kunnen!

Zet hem op allemaal!!

Groetjes!

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje hier niet geweest sorry.Me pc was gecrast.

Bootje jou wil ik toch ook nog even feliciteren.
Fijn hoor ik hoop dat we jou allemaal snel volgen.

Voor iedereen die van de week naar de gyn moeten
veel sterkte en hopen dat er een oplossing is voor jullie allemaal.

Nou hier gaat het allemaal wel goed.
De wel bekende 5 kilo zijn er bijna af nog iets meer dan een
halve kilo en dan ben ik het kwijt maar ik ga nog zeker door.
Er is nog steeds geen ongie te bekenen dus daar heeft het tot
nu toe geen effeckt op gehad.Maar het is wel lekker zo.
Veder is het nu afwachten tot 21 maart of misschien dat er
toch een eitje zelf is gaan rijpen.Maar ga ik niet van uit.

Dames allemaal suc6 van de week.

Groetjes Belinda

Terug
Bovenaan