Eerste bezoek gyn

hallo meiden, even een update van mij.
helaas ben ik vanmorgen ongi geworden! ik baal er best wel van. ik had er wel rekening mee gehouden omdat mijn clomit nog niet goed was aangeslagen. maar omdat mijn menstruatie steeds niet kwam had ik toch goede hoop.
morgen heb ik een afspraak bij de gyn en ik had gehoopt dat hij me goed nieuws kon geven. helaas niet dus.
ik zal morgen waarschijnlijk een zwaardere kuur mee krijgen en dan moeten we er deze maand maar weer flink tegen aan!

nou ik hou jullie op de hoogte!

Hoi Meiden ,

Het is rustig de afgelopen dagen !

Joke: wat verveelend dat de clomid niet goed is aangeslagen,nu maar hopen dat als ie verhoogd is wel aan slaat!

Nou meiden ik ben vandaag naar z.h gewwst voor een echo,
nou er was een goede follikel en kreeg weer vrij advies mee,ik zit vandaag op dag 14 dus hij moet wel komen,ook gevraag wat als ie niet springt,dan wordt ie de volgende keer met hormonen tot springen gebracht.
Slijmvlies was erg goed bestond uit 4 lagen,dus maar hopen dat de eisprong komt.
Eindelijk ook me uitslag van me uitsrijkje ,
Even korte uitleg dat ik 30 werdt was ik opgeroepen voor baarmoederhalskanker,ging er lachend heen 3 weken later huilen ,ik was toen net 3 maanden bezig om zwanger te worden,en me uitsrijkje was niet goed pap 4 /   5 is kanker ,dus dat was schrikken heb een behandeling lisexiie gehad en moest nu naa een half jaar voor controllen
Ik wa szo bang voor een verkeerde uitslag want dan moest zwanger worden weer stil staan,MAAR HIJ WAS GOED ik was vandaag super gelukkig pap 1.

Ik hou jullie op de hoogten woensdag moet ik weer een echo laten maken of de eisprong is geweest.

Hallo dames,

Ik ben vandaag na ongeveer 75 dagen weer ongie geworden. nu heb ik volgende week 12 februari een afspraak met de gyn... Wat zouden jullie doen? De afspraak laten staan of deze keer weer afwachten?

Groetjes Russell

Dag Russell,

Ik las stiekem even mee met jullie forum en zag dat je na 75 dagen ongesteld bent geworden. Ik heb zelf na het stoppen eind augustus 2007 een cyclus van 26, 27 en 70! gehad en zit nu op dag 41... Je berichtje viel me op omdat je ook zo lang hebt moeten wachten op je ongesteldheid... wat duurt het wachten lang he??

Op je vraag of je nog naar de gyn zou moeten gaan 12 feb...ik denk dat ik zelf wel zou gaan om de situatie voor te leggen, je kunt misschien nog info krijgen en je hebt gelijk een ingangetje mocht je nog een keer terug willen komen..

Groetjes,
Jana

Daar ben ik weer! Net terug van een heerlijke week skieen.
Echt lekker er tussen uit geweesd.

Nu eens kijken wat er hier allemaal is gebeurt in tussentijd.

Bootje : GEFELICITEERD!
Ga maar lekker van je zwangerschap genieten meid!

Russell: Gewoon naar de gyn gaan hoor, 75 dagen is echt lang, de afspraak staat nu toch al. Het kan echt geen kwaad om eens te praten met de gyn. Ik verzon ook steeds dingen om maar niet  naar de gyn te hoeven. Ik heb het bij elkaar wel een half jaar uitgesteld.Allemaal dingen als: dit keer voel ik me  zwanger dus ik hoef niet. Eerts op vakantie. Misschien als ik er minder mee bezig ben.
Geloof me ik heb al een hoop excuses vezonnen. Ga gewoon naar de gyn, je hebt niets te verliezen toch?

Nina succes morgen met de echo! Hopelijk is je eitje netjes gesprongen en heb je goed geklust.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar vanaf nu ben ik weer wat regelmatiger op het forum dus houd ik het weer netjes bij.

Ik ben trouwens vergeten om de vragenlijst terug te sturen naar de gyn. Die neem ik volgende week wel gewoon mee.
Ergens zie ik enorm op tegen het bezoek en ergens ben ik blij dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren

Russel: als ik jou was zou ik even bellen naar de gyn. misschien dat je nu wel eerder moet komen.

ik ben maandag weer bij de gyn geweest. zoals ik al eerder vertelde was ik zondag weer ongi geworden. ik moet nu weer verder met de clomit.ik heb direct voor 3 maand pillen   mee gekregen. de 19e moet ik weer heen om te kijken hoe mijn eitje er voor staat. afwachten maar weer.

Hallo allemaal,

Nou ik ben vanochtend gebeld door het ziekenhuis. En ik kan maandag al terecht bij de gyn. Dit word mijn eerste afspraak.

Wat gebeurd er op zo'n eerste afspraak? Of is het bij de een een vragenformulier en bij de ander een onderzoek? Ik ga toch voor een onderzoek direct, maar denk dat iedereend at heeft...

ben begin augustus gestopt met de pil en sindsdien niet ongesteld geworden. Dus ben nu een half jaar al niet ongesteld geweest.

Tips, iemand? Vind het wel fijn te weten wat ik kan verwachten..

Groetjes!

Hallo allemaal,

Bedankt voor de tips ik denk dat ik idd gewoon de afspraak laat staan. Kan vast geen kwaad ik ben 1 keer eerder bij hem geweest dat was in september vorig jaar toen was ik nog te kort gestopt met de prikpil om wat te doen. Nu mijn cyclus zo onregelmatig is heeft de huisarts mij geadviseerd dat als ik mijn cyclus met twee maand nog niet op orde had ik maar weer een afspraak moest maken voor een eventuele echo en medicijnen om de eisprong op te wekken. Dus zal  gewoon heen gaan.

@Diaan: De eerste keer dat ik heen ben geweest moest ik idd een vragenlijst invullen. Hij wou bij mij wel een inwendige echo doen maar ik had al een paar weken last van gevoelige borsten, moe zijn, en lage rugpijn. Aan de hand daarvan dacht hij dat het niet lang meer zou duren voordat ik ongie zou worden. En hij had gelijk een week na dat bezoek werd ik ongie. Nu is het bij mij iedere keer om de week gekomen en 1 keer een cyclus van 31 dagen toen weer na een week en nu mjn laatste cyclus 75 dagen. Ik moet 12 februari heen een dag later als jou en hoop dat hij nu wel een inwendige echo wil maken voor mijn eigen gerustheid. Hoop dat ik je een eetje heb kunnen inlichten. Misschien dat er ook nog wel bloed wordt geprikt en dat ze het "goedje"van je man willen testen.

Groetjes Russell

PS. Deedee leuk dat je er weer bent.

Terug
Bovenaan