Eerste bezoek gyn

Hoi Meiden,
Was vrijdag naar de gyn geweest,maar ben zo verkouden dat is niet op de computer heb gezeten.
Nou had dus weer een echo,en volgens mij snapte ze het zelf niet helemaal maar de follikel was kleiner geworden ze ging er van uit dat ik dus me eisprong had,nou het zal wel maar ik geloof het niet,want het was vaag want anders wist ze neit hoe het kon!
A.S donderdag bloed prikken om te zien of er een eisprong was.
Morgen weer een echo laten maken om te kijken hoe het er nu voor staat,snap er niks van.
Ik gaf aan dat ik deze week ongi moest worden volgens haar kan dat niet is te snel nou we zullen zien!
En dan weer een echo als ik ongi ben om te kijken of ik kan starten met de clomid?

Sylvia:Nou dat is goed nieuws toch,wachten op de kijk operatie en dan wordt het starten voor het echte werk erg spannend.
Je kan trouwens wel snel terecht.
Moet voor een kijk operatie ongi zijn??

Diaanmike:Heel veel sucses morgen bij de gyn,en hoop dat je er met een goed gevoel en oplossing weg gaat ,laat het weten he.

Belinda: zo dat is netjes dat je zo snel bent afgevallen,ja je weet waar je het voor doet he,nou op naar het moment z.h afspraak.

Eens kijken wie er deze week aan de beurt zijn

Vandaag:
DiaanMike - Heel veel succes en laat ons weten hoe het ging meid.
Nina30 - weer een echo, hopelijjk wordt het dit keer duidelijker ipv onduidelijker. Wat verwacht je zelf?

Morgen: Russell.
Hopelijk kan je gyn meteen kijken of de ongesteld heid van afgelopen week alles netjes heeft opgeruimt zodat je helemaal klaar bent voor de volgende ronde.

Overmorgen: DeeDee (ik zelf dus  )

Donderdag: Suusie

Vrijdag: Bontrie

Drukke week deze week.
Succes allemaal!

Hallo allemaal,

Nou morgen is het dan zover. Ben wel erg zenuwachtig maar heb aan de ene kant er toch ook een goed gevoel over waarom weet ik niet. Ben niet meer ongi. Heb een erg rare week gehad. Begon met bruin 1ste dag daarna twee daegn heel diep rood en klonterig (sorry) en daarna helder rood. Misschien omdat het nu aan het eind helder rood was dat dat me wel een prettig gevoel geeft dat het dan nu misschien weer op orde begint te komen. We wachten morgen af.

@Diaanmike: Heel veel succes vandaag hoop dat je goed nieuws krijgt.
@Nina: Ik hoop voor jou ook meer duidelijkheid vandaag na je echo.
@Deedee: Jij heel veel succes morgen.

Voor de rest wil ik iedereen die deze week heen moeten heel veel succes wensen. (ik kan het nu niet zien)

Jullie horen morgen van mij.

Groetjes Russell

quote: russell reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-02-2008 11:56:30'));

Hallo allemaal,

Nou morgen is het dan zover. Ben wel erg zenuwachtig maar heb aan de ene kant er toch ook een goed gevoel over waarom weet ik niet. Ben niet meer ongi. Heb een erg rare week gehad. Begon met bruin 1ste dag daarna twee daegn heel diep rood en klonterig (sorry) en daarna helder rood. Misschien omdat het nu aan het eind helder rood was dat dat me wel een prettig gevoel geeft dat het dan nu misschien weer op orde begint te komen. We wachten morgen af.

@ Suusle: ook veel succes donderdag
@Bontrie: Jij ook heel veel succes vrijdag.

Groetjes Russell

Dag Lieverds,

Ten eerste wil ik even kwijt dat ik echt blij ben dat ik mij verhaal kwijt kan bij jullie. Dit helpt echt!!

ok, nou ik heb nieuws. we zijn vanochtend naar de gyn geweest en het blijkt dat ik pco heb. had hier al iets over gelezen, aangezien een aantal van jullie hetzelfde hebben. moet nu een kuurtje provera van tien dagen en hopen dat ik daarna ongesteld word!

niet erg leuk om te horen, maar ik wist dat er iets niet goed zat. ben in ieder geval blij dat ik het nu een naam kan geven.

wie van jullie heeft hetzelfde? wil graag weten hoe het bij jullie verliep/verloopt.. ik begin vandaag direct aan de kuur.

mn gyn was superaardig en vertelde alles heel goed, dus daar ben ik dan weer heel blij mee!

hoe ging/gaat het bij de rest??

groetjes diaan

quote: russell reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-02-2008 11:57:46'));

quote: russell reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-02-2008 11:56:30'));

Hallo allemaal,

@ Suusle: ook veel succes donderdag
@Bontrie: Jij ook heel veel succes vrijdag.

Groetjes Russell

Russel, heel veel succes morgen, laat je even weten hoe het is gegaan!

Het word een drukke week deze week he?! 5 meiden achter elkaar naar de gyn, zijn jullie allemaal net zo gespannen als mij, ik vind het echt heel erg eng, ben toch best bang voor slecht nieuws.....
We hebben trouwens de uitslag van Marco's zaad helemaal nog niet gehad, dus ga er maar vanuit dat we dat dan donderdag wel horen van de gyn, ergens denk ik wel dat als het niet goed zou zijn geweest, ze wel hadden gebeld, want dan had hij nog een keer gemoeten, dus ik hoop geen nieuws, goed nieuws/!
Nou meiden allemaal heel veel succes deze week en houd ons op de hoogte!

Liefs,
Suus

Diaanmike: Dat is geen leuk nieuws bericht, maar inderdaad heeft het nu wel een naam en kan het (hopelijk goed) aangepakt worden: je weet nu meer waar je aan toe bent en dat geeft ergens een beetje rust. Ik weet helaas niet wat PCO is.....kun je me daarover wat meer vertellen ?
Zodra je ongesteld wordt kun je dan gewoon zwanger raken via de natuurlijke weg ?
Wat  vrouwen die graag zwanger willen raken  wel niet allemaal kunnen hebben zeg........

Belinda: O wat goed dat je al zoveel bent afgevallen !! Wat heb je gedaan als ik mag vragen ? Ik wil ook graag 5 kg kwijt: niet dat ik te zwaar ben (heb maat 38) maar ja met de lente voor de deur.....en het zou wel fijn zijn als ik wat afval just is case als ik zwanger raak. Ik ben er over aan het denken om het SpecialK dieet te doen van Kellogs: heeft iemand hier ervaring mee ?????
Ik ben echt benieuwd voor je over een dikke maand: hou je ons op de hoogte ?!

Nina: Nou dat virus heeft nu mij bereikt want ik lig nu plat met de griep: eerlijk zullen we alles delen he....hihihihi Hoe was de echo vandaag ? Ik hoop dat deze meer duidelijkheid geeft !!
De operatie doen ze voor de eisprong. Ik moet bellen op de dag dat ik ongesteld wordt en dan plannen ze me 8-12 dagen daarna in....mits plek is anders moet ik weer een maand wachten: hoop dat dus niet !!!

Deedee: Heel erg veel succes morgen !!!

Russell: Ben ook heel erg benieuwd hoe het jou is vergaan vandaag.

Suus: Heel erg veel succes donderdag !!

Inderdaad behoorlijk wat meiden die deze week naar de gyn. moeten. Mocht ik iemand zijn vergeten: 1000 maal sorry !! Ik wens jullie allemaal heel erg veel succes !!!

Zelf lig ik nu met de griep plat: snif snif.
Ik heb eergisteren duidelijk mijn ei gemerkt dus hopelijk wordt ik over 2 weken ongesteld, dan ben ik fijn regelmatig en kan ik gaan bellen voor die operatie.
Mijn man en ik hebben inmiddels veel gelezen en we merken inderdaad dat er toch niet echt begrip is van de omgeving. Mensen hebben echt zoiets van: o fijn dat jullie geholpen kunnen worden met IUI. Fijn.....?! Eerst moet ik nog een operatie waarvan ik wel baal en dan pas kunnen we hopelijk starten met IUI. Hierbij zijn de kansen per maand 15 % en slechts een op de drie stellen wordt zwanger door IUI.
Tuurlijk zijn we ergens blij als IUI mogelijk is bij ons en tuurlijk houden we goeie moed, maar liever waren we ook gewoon zwanger geworden, dan wel zo prettiger hoor !!! Maar ja, we hebben nu besloten dat we ons wat meer afzijdig gaan houden van de buitenwereld betreft dit onderwerp: we vertellen heel in het kort hoe en wat en dan snel over op een ander onderwerp want anders ergeren we ons toch alleen maar op de reacties.
Het is hetzelfde als iemand een been afgezet krijgt  omdat het been ziek is en  waarbij een protese mogelijk is en ik dan ga zeggen: och fijn dat ze je kunnen helpen en je een kunstbeen krijgt: kun je toch weer gewoon lopen......zo iemand had ook liever twee eigen gezonde benen......!!!

Maar verder gaat alles goed hoor hiero.....het weer is heeeeerlijk dus ik ben lekker vrolijk.....alleen dat griepje das minder, dus ik kruip zo weer lekker onder de wol want mij hoofd bonkt van alle kanten en alles zit potdicht.....zielig he.....

Liefs, Silvia

Hallo allemaal,

Nou bij mij goed nieuws. Het zag er allemaal prima uit van binnen en hoef nog niet door worden verwezen. We hebben zelf besloten om het nog een paar maand  af te wachten. Omdat ik net weer ongie ben geweest. De gyn zei dat het waarschijnlijk nog steeds de naweeen waren van de prikpil want alles zag er keurig uit. Als mijn cyclus onregelmatig blijft mag ik naar de fertiliteitsarts. We gaan nu dus flink klussen want ik zat op de helft van mijn cyclus zoals hij nu kon zien. Er zat ook nog een eizakje maar was niet helemaal duidelijk of die al was gesprongen of niet dus vrijadvies meegekregen.

@Diaanmike: Dat is echt balen zeg. Maar gelukkig worden er wel veel vrouwen zwanger ondanks de pcos. Ik hoop voor jullie dat die kuur aan slaat.

Iedereen verder succes en we horen van elkaar.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan