Eerste bezoek gyn

Misschien was je baarmoeder nog niet helemaal schoon Russell?
Ik vroeg namelijk meteen: hoe zie je dat dan.
Want op dat schermpje zag ik vooral vage figuren en schuduwen.
Haar antwoord: er zit hier wat menstruatie bloed.
De assistent legde uit dat ze het ook kunnen zien aan hoe dik je baarmoederslijm is.
Maar hoe ze dat halen uit die vage beelden weet ik ook niet.

Alleen mijn eierstok aan de rechterkant herkende ik heel duidelijk. Zag ook echt wat eitjes zitten! Joepie ik ben nog niet in de overgang
Eierstok links vond ik wat vager, maar daar zag ze dus een eitje die nog niet lang geleden gesprongen was. Wat vreemd is want mijn eisprong was meer dan een week geleden.

Maar goed volgende week weer bloedprikken en dan mijn nod afwachten.

quote: DeeDee1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-02-2008 11:45:50'));

Suus ik hoop dat je de uitslag van het zaad morgen krijgt en dat dat goed is. Heel veel succes morgen. Maar mij viel het alles mee, dus je hoeft niet zenuwachtig te zijn.  

Hoi hoi,

Nou vandaag DE dag voor ons, ondanks dat het jou is meegevallen, ben ik toch zooo vreselijk nerveus, heb vanacht ook echt heel slecht geslapen. Ik kan ook niet goed uitleggen waarom, maar ik heb er een heel slecht gevoel over, ik hoop dat dat alleen maar is om mezelf in te dekken, maar het voelt niet goed....... Heb het gevoel dat we geen goed nieuws gaan krijgen als ik vandaag gelijk al onderzocht word.....
Meiden, jullie horen van me hoe het afloopt hoor!

Ik ga heel hard voor je duimen dat je zenuwen volkomen onterecht zijn!

Heel veel succes meid!
Dikke kus

quote: DeeDee1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-02-2008 10:15:18'));

Ik ga heel hard voor je duimen dat je zenuwen volkomen onterecht zijn!

Heel veel succes meid!
Dikke kus

Hey Deedee!!

Dank je wel hoor, ik hoop het natuurlijk ook dat het volkomen onterecht is en dat het allemaal mee valt! Ik heb net even een beetje weer rond gekeken op internet en denk dat ik toch wel aardig wat symptonen heb die op PCOS lijken.....
Nou over 3 uur is het zover, ben nu al aan het aftellen, en de zenuwen worden alleen maar erger, ga ook niet meer op internet lezen, word ik alleen nog maar zenuwachtiger van hoor!

Meiden, ook ik ben weer terug van de gyn.
Nou ook ik heb dus PCO syndroom! Heb een kuur van 12 dagen Duphaston meegekregen, 2 a 3 dagen na deze kuur moet ik als het goed is ongesteld gaan worden en dan moet ik op dag 14 en 21 van mijn cyclus bloed laten prikken om te kijken of er nog iets anders aan de hand is of alleen PCO, maar op de inwendige echo was verder niets te zien, en er was ook niets bijzonders te voelen aan baarmoeder. Alles zag er perfect uit zeg maar..... Mijn volgende afspraak staat op 27 maart, dan zijn als het goed is de bloedonderzoeken ook binnen en waarschijnlijk word het ook voor mij Clomid!

Weet nog niet zo goed hoe ik me nu voel eigenlijk...... lees hier heel veel meiden die best snel zwanger zijn geraakt na de Clomid, maar als je op de site van PCO de kansen leest, vind ik dat toch vrij weinig..... nou ja er zit niets anders op dan af te wachten.....

Oja de uitslag van het zaad van mn vriend was gelukkig goed, hij was erg opgelucht hoor, was toch behoorlijk bang daarvoor!

Hoi,

@Deedee: Ik kon er idd ook iet veel wegwijs uit worden het waren voor mij ook allemaal vage strepen en wazen. Hij kon aan mijn baarmoederdikte zien hoever mijn cyclus was. Nu heb ik een aantal keren achter elkaar een cyclus gehad waar maar een week pauze zat tussen de ongies dus als ik volgende week ongie wordt kan het wel kloppen dat ik op de helft zat. Hij zie idd ook dat het eitje wat te zien was nog een restje kon zijn van de vorige ongie. Heb er nu in ieder geval wel weer vertrouwen in en dat is het belangrijkste.

@Suusle: Balen zeg dat je PCO hebt. Ik heb idd ook gehoord dat je ook met clomid vrij snel zwanger kunt worden. Ik wens je in iedr geval heel erg veel succes en dat je mar snel zwnager mag worden.

Groetjes Russell

Suusle.

Wat balen zeg dat ook jij pcos heb.
Maar wat ik even wilde zeggen dat met de juiste medicatie
je net zoveel kansen heb als een "normaal" stel dat probeerd
zwanger te raken.Dus er zijn zeker veel kansen.Alleen de kans
op een miskraam is wel groot vind ik.

Ik weet zelfs iemand die heeft pcos en heeft gewoon 2x een
spontane zwangerschap gehad.
En ik heb zelf ook een dochter en ik ben  van haar ook spontaan
zwanger geraakt en ik heb ook pcos.Dus er is zeker hoop meiden.....

Suc6 meid met het een plaatje te geven.

Groetjes Belinda

Hoi Meiden,

Nou daar ben ik dan weer .
Er is aardig wat geschreven.

Ik kon even niet schrijven,me gevoelens liggen een beetje over hoop.
De laatse keer dat ik er was moest ik een echo maken in tussen zijn er al 5 bij gemaakt en bloed laten prikken.
Het valt niet mee steeds weer een echo maken en onder werk tijd er even uit,en tegenslagen.
NU; ze zitten over de cysten in,dit moet worden onderzocht .
De ene keer hoor ik ja er is wel een eisprong dan weer niet ,ik weet het niet meer wordt hier erg onzeker van,ook dat er niks duidelijks uit komt wat er aan de hand is,dat is moeilijk om er mee om te gaan ,kunnen ze zeggen je hebt dit of dat dan kan je dat gaan acepteren maar ik weet helemaal niks.
Het enige wat ik weet is dat ze me een bijzonder geval vinden nou daar heb ik wat aan,ddar wordt ik niet zwanger van.
Ik moet morgen bellen want ik ben ongi en worden er weer echos gemaakt en gekeken hoe verder wat is de cysten is het een cysten?
Of ik mag starten met de clomid kans erg klein.
Waarschijnlijk wordt het een operatie om het waarsh cysten te verwijderen,ik baal hier echt van.

Suusie/diaanmike: allebij pco,ja je verwacht dat niet he?maar het is wel goed te behandelen,Dat dit er uit gekomen is niet leuk ,maar wel fijn wat de oorzaak is zo dat er wel gericht actie ondernomen kan worden en je weet waar je aan toe bent.

Sylvia; ja fijn he het griep virus dacht dat het mij ook wel voorbij zou gaan maar nee ook heerlijk snotterig,bij mij is het bijnga over maar merk wel dat het een na sleep heeft.
oke ik schrok al dat die operatie moest als je ongi bent ,staat mij ook zeker te wachtenen ik heb dan veel pijn zit ddar dan niet op te wachten,stelt me wel weer wat gerust.
Mooi gezegd over het zwanger worden ja het heeft niet zo veel zin om het te vertellen aan anderen is mijn ervaring mensen bergrijpen niet hoeveel emotie er bij komt kijken.
Ik hoor ook wel is ach met de tijd kan je wel zwanger worden dan duurt het wat langer ,ja maar alles wat er bij komt hebben ze geen besef van en dat is nou net het ergste onderdeel.

Deedee:Nou bij jou klinkt het positief,en er wordt goed actie ondernomen,dat is wel erg fijn .

Terug
Bovenaan