He Meiden,
Moest even in lezen maar ben weer bij.
Nou ik was de afgelopen week ongi en hoe,ik heb endometriose,dus de pijn met ongi wordt iedere maand erger deze maand was het niet vol te houden,zo pijn met plassen dat ik het eerste half uur pijn heb,dit was ook het punt voor mij om te zeggen,oke doe die kijk operatie maar zo snel mogelijk en verwijder de endometriose en de cysten als ik dan toch moet.
Ik ben doodziek geweest,maar vrijdag naar de ars en bespreek ik de operatie.
Er is ook goed nieuws!!!!!!!!!
Ik ben per vandaag gestart met de clomid,en krijg een injectie om de eisprong te laten komen zodra de follikels groot genoeg zijn,dan weet ik zeker dat dat stukje goed zit.
En nu maar hopen dat ik zwanger ben straks ,bespaard me veel ellende!
DeeDee: Wat goed dat je een goede eisprong hebt van je zelf wees er maar blij om.
Ja als ik in jou schoenen stond was ik maar alleen of met me zus gegaan voor het onderzoek ,ja het is geen pretje denk ik maar wachten ook niet,en vooral omdat je eisprong goed is ,was die nou niet goed zou ik ook zo iets hebben van ja wacht wel
maar dit geval was ik gegaan dan maar even alleen de grote meid zijn.
Russel

at wist ik ook niet dat je een eisprong kan hebben als je ongi bent,ik dacht juist altijd dat als je ongi was juist dat enen moment was om het veilig te doen,zonder voorbehoedsmiddel dan he.
En je mag hier lekker even uiten hoor ,ga maar tekeer doe wat je wil schrijf 6 blz vol ,we zijn er met elkaar en voor elkaar en allemaal in het zelfde schuitje,dus weten allemaal de emoties /verdriet en het even niet meer zien zitten.
SuusleDat is mooi dat je geen last hebt van de kuur.en nu maar hopen dat ie aanslaat.