Eerste bezoek gyn

Hallo meiden,

Wat een verhalen zeg was ff goed onthouden wie wat geschreven heeft.

@Silvia: Jij hebt ook wel a heel wat tegenslagen gehad als ik dat zo lees!!! Maar als ik het goed begrijp dan krijg je nu hulp dus ik ga ook voor je duimen dat het straks allemaal gaat lukken.

@Nina: wat vervelend zeg die endiomitrose. Ik ga idd ook voor je hopen dat je maar snel zwanger mag worden zodat je daar niet zoveel last meer van gaat hebben. Maar ff een vraagje: Als je dan zwanger bent heb je dan geen last van die endiomitrose? Ik heb een klein beetje op internet gelezen wat het was maar vond het zo ingewikkeld. Ik wist ook niet dat het kon maar heb nog ff nagevraagd bij de ha en deze vertelde dat mijn hormoonhuishouden zo in de war is dat dit wel eens kan voorkomen. Ik had nu deze week heel erg helder rood ongie bloed dus dat is een goed teken. Het is een teken dat mijn baarmoeder waarschijnlijk weer zo goed als schoon is. Wij gaan in ieder geval weer flink klussen de komende periode.

@Deedee: Ik zou idd ook niet nog een maand afwachten. Je bent nu al zover gekomen. ALs je idd een goeie band met je zus hebt zou ik die vragen om mee te gaan. Ik heb mijn moeder inmiddels ook over het hele gebeuren ingelicht en achteraf ben ik blij dat ik dit gedaan heb. Als ik nu eens een mindere dag heb en ik moet mijn verhaal kwijt kan ik natuurlijk hier terrecht maar ik kan ook bij mijn moeder terecht. Ik wil hier maar mee zeggen dat je het ook als een voordeel kunt zien.

Volgens mij ben ik eerst niemand vergeten als dit wel zo is dan sorry hiervoor.

Groetjes Russell

Dames,

Ik vind dat ik goed nieuws heb en moet het even kwijt hoor.. Ik heb PCOS en heb een kuurtje Provera geslikt.. afgelopen woensdag heb ik de laatste pil gehad..

Moet er nog even bij vertellen dat ik dus een half jaar niet ongesteld ben geweest.. En nu? Ik ben ongesteld!! En ben er zo blij mee!! Ik weet het, het klinkt raar, maar het voelt heerlijk haha, heb ook nergens last van gehad, geen pijntjes, nix..

Moest het even kwijt.. dus voor alle anderen die PCOS hebben en aan een kuur zijn... Het lukt dus!!

Groetjes

Diaanmike fijn dat je ongesteld bent! Klinkt raar maar als je een half jaar niet ongesteld bent geweesd dan kan ik me voorstellen dat je er erg blij mee bent!

Suusle (dit keer je naam goed geschreven) Ben je ongesteld geworden van de kuur?

Nina hoe gaat het met je? Is je ongesteldheid weer voorbij? Wat vevelend dat je daar zo'n last van hebt! Hopelijk ben je snel zwanger. Veel last van de clomid of valt dat mee?

Ik zit te wachten op m'n ongesteldheid. Had het gister verwacht, maar vandaag nog steeds niets. Nog maar even afwachten dus. Dan kan ik daarna een afspraak maken voor de HSG.

Sorry ik heb niet iedereen genoemd.
Maar ik hoop dat met jullie ook alles goed gaat natuurlijk !

Hoi meiden,
Nou ben vandaag weer naar z.h geweest maar bij de arts voor uitslagen.
Er is geen eisprong te vinden,en de cyclus is is erg complex zelfs zij krijgt er geen hoogte van?
Bloeduitslagen: uit mijn bloed komt pco te voorschijn,maar ja er is weer een maar dat klopt niet wat de   echos zeggen? want op de echo is daar totaal geen spraken van?
Zwanger worden kan erg moeilijk worden,en ze willen nu eerst gaan kijken om een goede eisprong te krijgen met medicatie en of dat wel haalbaar is?
Operatie: is wilde ik niet nu wil zij niet! eerst afwachten op de eisprong of die komt zo niet dan kunnen ze met de operatie ruimer zoeken naar de oorzaak daar zit wat in.
Uitslag vriend: zelfde niet super goed maar ook niet super slecht het gedeelten wat wel goed is is ook beweegbaar en compleet.
Ja nu is jullie gedachten waarschijnlijk wat vindt je er zelf van??
Ik zal zeggen dat ik er niet door in een dip zit zelf ben ik op dit moment positief,er is niet gezegd het lukt helemaal niet!
En wat mij opvalt is dat de ene keer is alles goed 2x waarschijnlijk eisprong dan is er weer niks goed ,hierdoor heb ik wel de instelling kijk alles per keer wat vandaag goed is kan morgen fout zijn en we zien het wel.
Zo wordt er gezegd je zou zwanger kunnen zijn,zo is er geen eisprong,het zegt me allemaal niks meer,afwachten is het enige.
Er is voor mij nu wel wat meer duidelijkheid al is er niet veel ,weet nu wel dat het helemaal niet goed zit en erg complex ik weet nu teminsten wat!!!

Sylvia :In maart al operatie schiet op he,je weet dan wel meteen of alles goed is  en alles wordt doorgespoten meer kans.

Russel:Endometriose is woekering van baarmoederslijmvlies dus Slijmvlies gaat met je ongi niet recht naar beneden maar er verdwaalen wat stukjes die zich daar vast plakken gevolg zodra je weer ongi wordt bloed dat mee,maar dan op plekken waar het niet hoort en dat is erg pijnlijk want het hoort daar niet.
Als je zwnger bent heb je er dus geen last van en wordt het minder doordat het niet elke maand mee bloedt ,ik slikte de pil ook altijd 3 maanden door en dan had ik de maand er op bijnga geen last.

Dat is mooi rood bloed nu je ongi bent dus dat wordt heel hard klussen he.

Deedee:Ja me ongi is weer voorbij en ik voel me weer helemaal goed.
De clomid Bijverschijselen: heb op dag 2 vreselijke hoofpijn gehad en zat in de auto en had echt zo iets van ik ga zo spuugen.
Maar zit nu op dag 3 en vanddag nergens last van ook op dag 1 niet,hopen dat het zo blijft.

Nina wat vervelend dat je zulke verschillende berichten krijgt. wel pco en dan weer niet.
En dan een dokter die je cyclus niet begrijpt, vervelend hoor.
Ik hoop dat ze snel wat dingen duidelijk kunnen krijgen voor je.

Ik ben ongesteld geworden en ga morgen bellen voor een afspraak voor HSG.
Ik laat wel weten wanneer die zal zijn.

Groetjes

quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2008 11:36:01'));

Dames,

Ik vind dat ik goed nieuws heb en moet het even kwijt hoor.. Ik heb PCOS en heb een kuurtje Provera geslikt.. afgelopen woensdag heb ik de laatste pil gehad..

Moet er nog even bij vertellen dat ik dus een half jaar niet ongesteld ben geweest.. En nu? Ik ben ongesteld!! En ben er zo blij mee!! Ik weet het, het klinkt raar, maar het voelt heerlijk haha, heb ook nergens last van gehad, geen pijntjes, nix..

Moest het even kwijt.. dus voor alle anderen die PCOS hebben en aan een kuur zijn... Het lukt dus!!

Groetjes

Diaan, wat super!! Kan me voorstellen dat je er blij mee bent hoor!
Ik moet vandaag de laatste pil nemen en dan word ik hopelijk woensdag of donderdag ook ongesteld!! Heb nu nog totaal geen ongi gevoel, dus hoop wel dat het bij mij ook komt!

En nu? Bloedprikken ook toch? En dan weer naar de gyn?

Suusle (dit keer je naam goed geschreven) Ben je ongesteld geworden van de kuur?

Hoi hoi, ja hoor dat is mijn naam haha!!
Ik neem vandaag de laatste pil van de kuur dus als het gaat zoals het moet word ik woensdag of donderdag ongesteld, hoop het wel hoor!

Las net dat jij ondertussen ongi bent geworden en vandaag ging bellen voor HSG? Spannend meid, laat maar even weten wat het word!!

Terug
Bovenaan