Eerste bezoek gyn

quote: nina30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-02-2008 20:22:44'));

Hoi meiden,
Nou ben vandaag weer naar z.h geweest maar bij de arts voor uitslagen.
Er is geen eisprong te vinden,en de cyclus is is erg complex zelfs zij krijgt er geen hoogte van?
Bloeduitslagen: uit mijn bloed komt pco te voorschijn,maar ja er is weer een maar dat klopt niet wat de   echos zeggen? want op de echo is daar totaal geen spraken van?
Zwanger worden kan erg moeilijk worden,en ze willen nu eerst gaan kijken om een goede eisprong te krijgen met medicatie en of dat wel haalbaar is?
Operatie: is wilde ik niet nu wil zij niet! eerst afwachten op de eisprong of die komt zo niet dan kunnen ze met de operatie ruimer zoeken naar de oorzaak daar zit wat in.
Uitslag vriend: zelfde niet super goed maar ook niet super slecht het gedeelten wat wel goed is is ook beweegbaar en compleet.
Ja nu is jullie gedachten waarschijnlijk wat vindt je er zelf van??
Ik zal zeggen dat ik er niet door in een dip zit zelf ben ik op dit moment positief,er is niet gezegd het lukt helemaal niet!
En wat mij opvalt is dat de ene keer is alles goed 2x waarschijnlijk eisprong dan is er weer niks goed ,hierdoor heb ik wel de instelling kijk alles per keer wat vandaag goed is kan morgen fout zijn en we zien het wel.
Zo wordt er gezegd je zou zwanger kunnen zijn,zo is er geen eisprong,het zegt me allemaal niks meer,afwachten is het enige.
Er is voor mij nu wel wat meer duidelijkheid al is er niet veel ,weet nu wel dat het helemaal niet goed zit en erg complex ik weet nu teminsten wat!!!

Sylvia :In maart al operatie schiet op he,je weet dan wel meteen of alles goed is  en alles wordt doorgespoten meer kans.

Russel:Endometriose is woekering van baarmoederslijmvlies dus Slijmvlies gaat met je ongi niet recht naar beneden maar er verdwaalen wat stukjes die zich daar vast plakken gevolg zodra je weer ongi wordt bloed dat mee,maar dan op plekken waar het niet hoort en dat is erg pijnlijk want het hoort daar niet.
Als je zwnger bent heb je er dus geen last van en wordt het minder doordat het niet elke maand mee bloedt ,ik slikte de pil ook altijd 3 maanden door en dan had ik de maand er op bijnga geen last.

Dat is mooi rood bloed nu je ongi bent dus dat wordt heel hard klussen he.

Deedee:Ja me ongi is weer voorbij en ik voel me weer helemaal goed.
De clomid Bijverschijselen: heb op dag 2 vreselijke hoofpijn gehad en zat in de auto en had echt zo iets van ik ga zo spuugen.
Maar zit nu op dag 3 en vanddag nergens last van ook op dag 1 niet,hopen dat het zo blijft.

Jeetje Nina, wat een verhaal zeg..... vind het knap hoe je het opvat hoor! Weet niet of ik dat zou kunnen.....
Ik hoop dat je toch snel wat meer duidelijkheid zult krijgen hoor en positief nieuws natuurlijk! Ik ga voor jullie duimen hoor!

Diaanmike: He wat super dat je nu eindelijk ongesteld bent geworden. Ja soms is het het gek he dat je juist blij bent dat je ongesteld wordt. Ik heb dat ook een paar gehad tijdens de onderzoeken en vandaag weer. Vandaag dus ongesteld geworden: mooi gelijke cyclus als de vorige keer en dus kon ik bellen voor de operatie. Maandag is de dag ! Spannend......

Deedee: Weet je al wanneer je de HSG krijgt ? Ik heb maandag de kijkoperatie...wie weet moeten we samen naar het ziekenhuis.

Nina: Jeetje zeg meid wat een toestand bij jou en wat knap dat jij er zo positief onder blijft ! Dikke pluim voor jou !!!!
Ik hoop echt heel erg dat Clomid wat meer duidelijkheid gaat geven cq, gaat werken zodat er echt duidelijke actie kan worden ondernomen. Wel heel erg fijn dat je gelukkig niet zo heel erg ontzettende vervelende  bijwerkingen hebt. Ik wens je alle succes van de wereld !!! Heel erg veel sterkte en hou moed !! Heel veel liefs !!!!

Hoe is het met de rest van jullie ?

Ik ben van vandaag ongesteld geworden ( yippie ) en heb dus gebeld naar het ziekenhuis voor de kijkoperatie.
Volgende maandagochtend wordt ik geholpen. Ik begin het nu toch wel een beetje heel erg spannend te vinden en een beetje bang ben ik wel......stel dat er toch iets niet oke is en tja zo'n volledige narcose vind ik niet zo fijn en die hechtingen en spuit....brrrr....ik ben een beetje bangig voor spuiten en draadjes in mijn lijf.....

Liefs, Silvia

He Suus,

Ja tis echt heerlijk haha, heb dit nog nooit zo fijn gevonden.. hoop dat jij ook heel raar heel blij kan zijn deze week :D

ehm, ik heb op woensdag mijn laatste pil gehad en vrijdagochtend had ik al erg donkere afscheiding.. en zaterdag (dus de 3e dag) was het gewoon echt veel zeg maar. en vandaag nog.. dus das goed lijkt mij..

ik heb vanmorgen bloed geprikt en wordt a.s. vrijdagmiddag gebeld door de gyn om te kijken wat de uitkomst is en eventueel nieuwe afspraak maken..

maar als het bij jou nu ook zoals bij mij gaat.. dan word je woensdagochtend al een btje ongesteld en donderdag dus gewoon ongesteld zeg maar. Ik hoop het!! Ga er wel vanuit toch?! Positief denken!   enneh.. ik had ook geen klachten deze keer, alleen een zere rug, maar dat begon vrijdag ook pas. van tevoren helemaal  niet het gevoel dat ik ongesteld zou worden, maar nu denk ik: had ik dat voor de pil wel dan???

meid, heel veel succes ermee en ik hoor het he?!

groetjes!

He Sylvia,

oooh wat spannend zeg..
snap wat je bedoelt hoor, ik hou ook niet van prikken en draadjes en al dat gedoe, kan niet eens kijken als er bloed geprikt word bij mezelf, word ik echt duizelig van.. :S

maar je bent nu dus gewoon goed ongesteld zeg maar.. en dan die kijkoperatie volgende week? hoelaat? en moet je dan nog blijven of kun je eigenlijk dezelfde dag naar huis? (sorry, heb er echt geen verstand van..)

nou ben benieuwd wat er uitkomt.. wel fijn denk ik om te weten wat er aan de hand is, toch?

groetjes!

Ik ga volgende week dinsdag naar het ziekenhuis voor m'n HSG.
Het kon alleen midden op de dag (12 uur).
Maar m'n vriend is dan in elk geval weer terug, dus die kan gelukkig gewoon mee.

Suusle: voel je je ongesteld heid al aankomen? Ik hoop dat je woensdag of donderdag ongesteld wordt, dan weet je in elk geval dat de medicijnen aanslaan.
Succes alvast zal misschien weer even wennen zijn als je al lang niet ongesteld bent.

Sylvia: je bent me net een dagje voor! Jij maandag, ik dinsdag, dat wordt een spannende week volgende week. Moet je voor zo'n kijkoperatie onder volledige narcose? Bah, ik heb het daar ook nooit zo op.
Voor de HSG krijg ik helemaal geen verdoving, dus ik hoop maar dat het niet te veel pijn zal doen. Ik heb ondertussen een hoop verhalen gehoord en die wisselen van vervelend gevoel, net zoiets als mestruatie tot vreselijk veel pijn. Maar ik ga er van uit dat alles goed gaat en dat de pijn wel mee zal vallen. Ik heb in elk geval heel de dag vrij genomen, kan ik na het onderzoek lekker in m'n bedje kruipen als ik me niet lekker voel.

diaanmike: hahaha geniet je nog steeds van je ongesteldheid? Wil je die van mij erbij?

quote: Sylvia77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-02-2008 11:41:41'));

Ik ben van vandaag ongesteld geworden ( yippie ) en heb dus gebeld naar het ziekenhuis voor de kijkoperatie.
Volgende maandagochtend wordt ik geholpen. Ik begin het nu toch wel een beetje heel erg spannend te vinden en een beetje bang ben ik wel......stel dat er toch iets niet oke is en tja zo'n volledige narcose vind ik niet zo fijn en die hechtingen en spuit....brrrr....ik ben een beetje bangig voor spuiten en draadjes in mijn lijf.....

Liefs, Silvia

Jeetje, wat kun je al snel terecht joh! Kan me goed voorstellen dat je t erg eng en spannend vind hoor!
En dan ook nog volledige narcose! Mag je wel dezelfde dag al weer naar huis eigenlijk?
Nou ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat je duidelijkheid krijgt en dat ze er gelijk wat aan gaan doen hoor!
Ik duim voor je!

Liefs, Suus

quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-02-2008 17:30:37'));

He Suus,

Ja tis echt heerlijk haha, heb dit nog nooit zo fijn gevonden.. hoop dat jij ook heel raar heel blij kan zijn deze week :D

ehm, ik heb op woensdag mijn laatste pil gehad en vrijdagochtend had ik al erg donkere afscheiding.. en zaterdag (dus de 3e dag) was het gewoon echt veel zeg maar. en vandaag nog.. dus das goed lijkt mij..

ik heb vanmorgen bloed geprikt en wordt a.s. vrijdagmiddag gebeld door de gyn om te kijken wat de uitkomst is en eventueel nieuwe afspraak maken..

maar als het bij jou nu ook zoals bij mij gaat.. dan word je woensdagochtend al een btje ongesteld en donderdag dus gewoon ongesteld zeg maar. Ik hoop het!! Ga er wel vanuit toch?! Positief denken!   enneh.. ik had ook geen klachten deze keer, alleen een zere rug, maar dat begon vrijdag ook pas. van tevoren helemaal  niet het gevoel dat ik ongesteld zou worden, maar nu denk ik: had ik dat voor de pil wel dan???

meid, heel veel succes ermee en ik hoor het he?!

groetjes!

Nou de laatste pil is genomen, laat mijn ongi dan ook maar komen nu! Ik zou ook heel blij zijn hoor als die komt!! De gyn zei, 2 of 3 dagen na de kuur, dus woensdag of donderdag dacht ik zo.... voel nog helemaal niets, hoop niet dat dat een slecht teken is, maar jij voelde ook niets he?!
Zere rug, ja dat heb ik al een hele poos en ben een beetje benauwd op de borst zeg maar, maar weet niet of dat van die kuur komt, staat geloo fik niet in de bijsluiter....
Maar wat krijg jij de uitslag van bloedonderzoek al snel joh! Bij mij duurt dat een week! En ben ook jaloers dat jij maar 1x hoeft, ik moet 2 x en ik HAAT naalden, er moet ook echt iemand met me mee, want ik word dan echt heel bang.......
Nou meid, ik hoop op goed nieuws voor je vrijdag, dat je mag starten met Clomid! En laat je t ook even zo snel mogelijk weten?
Ik zal t ook laten weten of ik wel of niet ongi geworden ben hoor!

quote: DeeDee1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-02-2008 18:47:00'));

Ik ga volgende week dinsdag naar het ziekenhuis voor m'n HSG.
Het kon alleen midden op de dag (12 uur).
Maar m'n vriend is dan in elk geval weer terug, dus die kan gelukkig gewoon mee.

Suusle: voel je je ongesteld heid al aankomen? Ik hoop dat je woensdag of donderdag ongesteld wordt, dan weet je in elk geval dat de medicijnen aanslaan.
Succes alvast zal misschien weer even wennen zijn als je al lang niet ongesteld bent.

DeeDee, volgende week dinsdag is het zover dus.... spannend of niet? Gelukkig kan je vriend mee, zoiets lijkt me niet fijn om alleen te moeten doen....
Hoelang duurt het ongeveer dan? Ik hoop voor je dat het allemaal mee valt hoor, ik duim voor je!

Ik voel mn ongesteldheid nog totaal niet aankomen, maar goed dat had Diaanmike ook lees ik net, dus hoeft nog geen slecht teken te zijn!
Ja zal wel even wennen zijn om weer ongesteld te zijn inderdaad! Gelukkig ben ik deze week vrij, dus mocht ik er erg last van krijgen dan ben ik in ieder geval al thuis en kan ik lekker op de bank gaan liggen!

Terug
Bovenaan