Eerste bezoek gyn

He Allemaal,

Heb nog niet alles gelezen, dus sorry als ik iemand vergeet..

Kom eigenlijk alleen even informeren hoe het met Suus is..! En? Ongesteld?? Ben zo benieuwd.. Ik ben nog steeds ongesteld.. pff ben er nu wel een btje klaar mee..

maar goed, ik hoor het morgenmiddag.. of ik wel of geen eisprong heb gehad en de uitslag van mn bloed, ben wel nerveus hoor.. hoop zo dat het goed nieuws is.. maar we moeten gewoon nog een dagje afwachten en dan laat ik het weten.

Hoe is het met de rest??

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!

DiaanMike spannend ik hoop dat je bloeduitslag goed is. Hopelijk heb je een eisprong.
Ben je nu nog steeds ongesteld? Dat duurt wel lang. Maar ja het was ook lang geleden dus je lijf houd waarschijnlijk een voorjaarsschoonmaak

Suusle al ongesteld?
Je vroeg hoe lang het gaat duren dinsdag, nou schrik niet: ongeveer 10 minuten tot een kwartier! hahaha Het duurt langer om naar het ziekenhuis toe te gaan dan die hele HSG.
Vooral voor m'n vriend want als hij   eerst naar z'n werk gaat moet hij helemaal uit Amsterdam komen.

Ik ben eigenlijk helemaal niet meer zo zenuwachtig voor dinsdag. Ik heb ondertussen ook een paar minder negatieve verhalen gehoord over HSG, dus ik denk dat het allemaal wel los gaat lopen.

Ik zag vandaag een ooievaar op een lantaarnpaal!
Ik heb ze de afgelopen maanden niet meer gezien, maar ze zijn weer terug.
Ik riep al naar boven: he jij daar: werk aan de winkel!
Maar hij vloog niet weg om een kindje voor me te halen.
Toch nog maar een beetje geduld hebben dus.

quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-02-2008 11:28:48'));

He Allemaal,

Heb nog niet alles gelezen, dus sorry als ik iemand vergeet..

Kom eigenlijk alleen even informeren hoe het met Suus is..! En? Ongesteld?? Ben zo benieuwd.. Ik ben nog steeds ongesteld.. pff ben er nu wel een btje klaar mee..

maar goed, ik hoor het morgenmiddag.. of ik wel of geen eisprong heb gehad en de uitslag van mn bloed, ben wel nerveus hoor.. hoop zo dat het goed nieuws is.. maar we moeten gewoon nog een dagje afwachten en dan laat ik het weten.

Hoe is het met de rest??

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!

Hoi hoi!

Wilde gisteren reageren, maar forum werkte weer eens niet hier!! Maar gister was ik dus nog niet ongesteld, baalde al weer flink, dacht al ja hoor zul je weer zien dat ik weer niet ongesteld word, maar vanmorgen was het zover! En ik was net als jij heel blij ermee! Ook al heb ik er wel best last van, maar goed dat heb ik altijd wel...
En het komt nog eens heel mooi uit ook nog dat ik vandaag ongi ben geworden, want ik moet op de 14e en 21e cyclusdag bloedprikken en laat dat nou op een donderdag zijn, mijn vrije dag! Hoef ik er dus niet voor vrij te nemen!!

Maar hoe is t met jou dan? Heb je de uitslag van je bloedonderzoek al binnen?

Heeej,

Geweldig!! Je bent ongesteld!! Goed hoor!! haha.. Ik ben gisteravond gebeld door de gyn. Ze vertelde dat mn bloed er heel goed uitziet. Ze had getest op mn schildklier (omdat ik zo ben aangekomen door pco) deze was heel goed, niets aan de hand. ook kon ze niets raars ontdekken aan mn hormoonhuishouding. Dus het zag er heel goed uit. Wat we nu gaan doen is: ik moet afwachten tot ik nu uit mezelf ongesteld word, dus ik ga heel hard duimen!! Als ik eind april, begin mei nogsteeds niet ongesteld ben, moet ik weer een afspraak maken en dan moet ik direct door naar de fertiliteitspoli om te beginnen met hormoonbehandelingen.

maar op dit moment denk ik: volgens mij is dit goed nieuws toch? we moeten gewoon weer afwachten en hopen.. dat afwachten vind ik wel erg frustrerend moet ik zeggen, want als je eenmaal in je hoofd hebt dat je moeder wil worden, wil je ook aan de gang gaan zeg maar.. dus dat wachten vind ik heel vervelend, maar als ik dan uit mezelf ongesteld word, ben ik wel heel blij natuurlijk..

dus jij moet  niet a.s.  donderdag bloed prikken maar die week er op? spannend hoor! maar ik denk toch wel dat het al heel positief is dat we ongesteld zijn geworden door dat kuurtje toch?! bij mij is het vandaag pas gestopt.. echt een volle week ontzettend ongesteld geweest..

nou, hou me op de hoogte ok?

hoe is het met de rest?? DeeDee, moest nog wel lachen om jouw berichtje, dat mn lichaam een grote schoonmaak houdt :D hahaha Hoe is het nu met jou?

XXX

quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-03-2008 11:43:16'));

Heeej,

Geweldig!! Je bent ongesteld!! Goed hoor!! haha.. Ik ben gisteravond gebeld door de gyn. Ze vertelde dat mn bloed er heel goed uitziet. Ze had getest op mn schildklier (omdat ik zo ben aangekomen door pco) deze was heel goed, niets aan de hand. ook kon ze niets raars ontdekken aan mn hormoonhuishouding. Dus het zag er heel goed uit. Wat we nu gaan doen is: ik moet afwachten tot ik nu uit mezelf ongesteld word, dus ik ga heel hard duimen!! Als ik eind april, begin mei nogsteeds niet ongesteld ben, moet ik weer een afspraak maken en dan moet ik direct door naar de fertiliteitspoli om te beginnen met hormoonbehandelingen.

maar op dit moment denk ik: volgens mij is dit goed nieuws toch? we moeten gewoon weer afwachten en hopen.. dat afwachten vind ik wel erg frustrerend moet ik zeggen, want als je eenmaal in je hoofd hebt dat je moeder wil worden, wil je ook aan de gang gaan zeg maar.. dus dat wachten vind ik heel vervelend, maar als ik dan uit mezelf ongesteld word, ben ik wel heel blij natuurlijk..

dus jij moet  niet a.s.  donderdag bloed prikken maar die week er op? spannend hoor! maar ik denk toch wel dat het al heel positief is dat we ongesteld zijn geworden door dat kuurtje toch?! bij mij is het vandaag pas gestopt.. echt een volle week ontzettend ongesteld geweest..

nou, hou me op de hoogte ok?

hoe is het met de rest?? DeeDee, moest nog wel lachen om jouw berichtje, dat mn lichaam een grote schoonmaak houdt :D hahaha Hoe is het nu met jou?

XXX

OOOOh gelukkig, je bloed was goed! Ja schildklier word ik ook op getest inderdaad.....
Maar jij moet nu dus weer uit jezelf ongesteld gaan worden? Wat raar joh, dacht dat jij ook aan de Clomid ging? Dat is bij mij geloof ik wel zo namelijk.... als ik ook nog op mijn volgende ongi moet wachten, dan duurt het allemaal zo lang vind ik, vind je niet?
Mijn ongi is gelukkig niet heel hevig, maar heb er wel wat last van hoor helaas.....
Hoop dat ie ook niet zolang duurt, normaal duurt het bij mij een dag of 3/4 dus.... even afwachten, meer kunnen we helaas niet doen he?!
Ik ga wel voor de zekerheid na mn ongi flink aan de klus, stel je voor dat ik deze ronde wel een eisprong heb.... dan wil ik die niet missen!
Nou fijn weekend nog en ik ben blij voor ons dat de kuurtjes wel aangeslagen zijn hoor!

Hallo dames,

Ben deze week iet zo vaak geweest had het erg druk. Mooi dat de dames met een kuurtje weer ongie zijn geworden nu maar hopen dat jullie gauw zwanger zijn.

Ik ben gisteren weer ongie geworden dat is ne de derde keer in vijf weken tijd.... Ik kan je zeggen dat je je er niet beterder op gaat voelen. Vorige keer (twee weken geleden) was het bloed erg helder rood en had ik het idee dat alles nu wel weer wat regelmatiger zou worden omdat helder vaak wel aangeeft dat de boel nu schoon is maar helaas. Ik moet maar weer afwachten. Ik heb besloten dat als ik hierna weer na een week ongie wordt ik de gyn nog een keer ga bellen. Ondaks dat die zij dat het de naweeen konden zijn van de prikpil ik vindt dit nl. niet helemaal normaal.

Nou neiden hoop dat het met jullie voorspoediger gaat.

Groetjes een teleurgestelde en vermoeide Russell

Hallo iedereen,

Ben al een tijdje hier niet meer geweest maar dat betekent niet dat ik jullie verhalen niet heb gelezen hoor, integendeel! Klets alleen ook erg actief mee op het klusbabes forum en heb domweg de tijd niet om ook nog hier heel actief mee te kletsen.

Ik lees jullie verhalen wel altijd maar heb al een tijdje niet gereageerd.

Zelf ben ik inmiddels begonnen met proverna om een menstruatie op te wekken en ga daarna beginnen met clomid. Tijdens de eerste ronde met clomid wordt mijn cyclus dmv echo's in de gaten gehouden, wordt er nog een samenlevingstest gedaan en hopen we dat clomid gaat werken. De reden dat ik onregelmatig menstrueer is waarschijnlijk dat mijn hypofise niet genoeg hormoon afgeeft naar mijn eierstokken en daardoor mijn eitjes niet rijpen. Met clomid moet dit volgens de fertiliteitsarts prima te verhelpen zijn. Ik ben benieuwd.

Nogmaals excuses dat ik niet zo actief meeklets hier maar ik leef zeer zeker met jullie mee!

Heel veel liefs Pip

Hoi Meiden,

Nou ik heb toch maar ff de gyn gebeld.. Ik vindt dat ondanks dat alles er goed uitzag het niet normaal dat je binnen vijf weken drie keer een menstruatie hebt. Ik heb maar twee weken rust gehad. De gyn heeft mij een kuurtje provera voorgeschreven voor 12 dagen. Hij zegt dat dit keer dan de bloeding heftiger is en dat dat alles beter schoon maakt. Nou we zullen zien. Ik moet naar aanleiding hiervan op 21 april naar hem toe. Als het dan niet beter is geworden dan moet ik naar de fertiliteitsarts. Ik ben dus zeer benieuwd wat hier gaat uitkomen... Ik kan wel zeggen dat je hier in ieder geval niet vrolijk van wordt maar goed.
Ik steek de neus weer in de wind en ik ga er weer voor.

Hoe is het met de rest???

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan