quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-03-2008 11:43:16&apos

);
Heeej,
Geweldig!! Je bent ongesteld!! Goed hoor!! haha.. Ik ben gisteravond gebeld door de gyn. Ze vertelde dat mn bloed er heel goed uitziet. Ze had getest op mn schildklier (omdat ik zo ben aangekomen door pco) deze was heel goed, niets aan de hand. ook kon ze niets raars ontdekken aan mn hormoonhuishouding. Dus het zag er heel goed uit. Wat we nu gaan doen is: ik moet afwachten tot ik nu uit mezelf ongesteld word, dus ik ga heel hard duimen!! Als ik eind april, begin mei nogsteeds niet ongesteld ben, moet ik weer een afspraak maken en dan moet ik direct door naar de fertiliteitspoli om te beginnen met hormoonbehandelingen.
maar op dit moment denk ik: volgens mij is dit goed nieuws toch? we moeten gewoon weer afwachten en hopen.. dat afwachten vind ik wel erg frustrerend moet ik zeggen, want als je eenmaal in je hoofd hebt dat je moeder wil worden, wil je ook aan de gang gaan zeg maar.. dus dat wachten vind ik heel vervelend, maar als ik dan uit mezelf ongesteld word, ben ik wel heel blij natuurlijk..
dus jij moet niet a.s. donderdag bloed prikken maar die week er op? spannend hoor! maar ik denk toch wel dat het al heel positief is dat we ongesteld zijn geworden door dat kuurtje toch?! bij mij is het vandaag pas gestopt.. echt een volle week ontzettend ongesteld geweest..
nou, hou me op de hoogte ok?
hoe is het met de rest?? DeeDee, moest nog wel lachen om jouw berichtje, dat mn lichaam een grote schoonmaak houdt

hahaha Hoe is het nu met jou?
XXX
OOOOh gelukkig, je bloed was goed! Ja schildklier word ik ook op getest inderdaad.....
Maar jij moet nu dus weer uit jezelf ongesteld gaan worden? Wat raar joh, dacht dat jij ook aan de Clomid ging? Dat is bij mij geloof ik wel zo namelijk.... als ik ook nog op mijn volgende ongi moet wachten, dan duurt het allemaal zo lang vind ik, vind je niet?
Mijn ongi is gelukkig niet heel hevig, maar heb er wel wat last van hoor helaas.....
Hoop dat ie ook niet zolang duurt, normaal duurt het bij mij een dag of 3/4 dus.... even afwachten, meer kunnen we helaas niet doen he?!
Ik ga wel voor de zekerheid na mn ongi flink aan de klus, stel je voor dat ik deze ronde wel een eisprong heb.... dan wil ik die niet missen!
Nou fijn weekend nog en ik ben blij voor ons dat de kuurtjes wel aangeslagen zijn hoor!