Eerste bezoek gyn

Meiden, daar ben ik dan eindelijk weer een keer!
Heb nog niet alles gelezen, maar begreep wel dat Joke zwanger is! Wat supergeweldig meid! Gefeliciteerd!

Hoe gaat het nu met iedereen?

Ik ben na de kuur gelukkig wel ongesteld geworden, en zit vandaag alweer op de 14e dag van mijn nieuwe cyclus, dus moest ik vandaag bloed laten prikken! En volgende week donderdag nog een keertje....
Kreeg gister een brief in huis dat mijn afspraak van 27 maart verzet is naar maandag 31 maart..... komt wel een beetje slecht uit, maar ga proberen te regelen op het werk! Wil m niet nog later hebben, wachten duurt lang he?! Stiekem hoop ik dat door het kuurtje deze maand ook een eisprong komt, maar voel nog niets hier, maar voor de zekerheid maar wel flink klussen hoor!!

Hallo allemaal,

Dames als eerste sorry dat ik een tijd niets van me
heb laten horen.Ik heb wel met jullie mee gelezen maar
niet gereageerd.

En ik wil Joke natuurlijk even feliciteren.
En alle meiden suc6 wensen.

Ik ga volgende week vrijdag 21 maart  met een kuurtje beginnen om
me ongi op te wekken en dan met clomid.
Veder ben ik al bijna 10 KILO af gevallen ja jullie lezen
het   goed hahha ik ben er heel trots op....

Groetjes Belinda

quote: belinda 23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-03-2008 14:33:48'));

Hallo allemaal,

Dames als eerste sorry dat ik een tijd niets van me
heb laten horen.Ik heb wel met jullie mee gelezen maar
niet gereageerd.

En ik wil Joke natuurlijk even feliciteren.
En alle meiden suc6 wensen.

Ik ga volgende week vrijdag 21 maart  met een kuurtje beginnen om
me ongi op te wekken en dan met clomid.
Veder ben ik al bijna 10 KILO af gevallen ja jullie lezen
het   goed hahha ik ben er heel trots op....

Groetjes Belinda

Belinda! Wat goed zeg 10 kilo al afgevallen! Ben ook heel trots op je hihi!
Wat heb jij voor kuurtje gekregen? Provera, net als de meeste meiden hier? Of net als mij iets anders? Ik had Duphaston.... ben inmiddels ongesteld geweest daarvan!

Nou Sylvia wij lopen wel heel gelijk op met alles he?
Mijn NOD is 23 Maart uitgaande van 28 dagen, maar vaak is mijn cyclus 27 dagen, dus dat zou dan 22 Maart zijn net als jij!
Meid het maakt mij echt niet uit of ik een Kerstkindje krijg of dat ik op m'n eigen verjaardag weeen krijg! Ik wil gewoon zwanger worden. Geloof me als je zo lang wacht als ik dan maak je je daar echt geen zorgen meer om.
Bij vrienden van ons werd de kleine 3 maanden te vroeg geboren, dus die uitgerekende datum zegt toch niet al te veel.
Maar ik hoop wel dat we komende maand beide zwanger raken en anders in elk geval het komende half jaar!
Zo niet, dan gaan wij waarschijnlijk ook aan de IUI, dus laat me precies weten hoe alles loopt, dan weet ik wat ik kan verwachten.

Joke nog maar 2,5 week wachten op de echo, het komt steeds dichter bij hoor!

Russell Geeft niets hoor, iedereen kan zich een dag vergissen, ik ben al lang blij dat je zo met me meeleeft

Suusle Fijn dat de kuur gewerkt heeft. Heb je het kunnen regelen met je werk?
Ik heb 3 keer bloed moeten laten prikken dag 2, dag 20 en dag 26
Ik krijg de 26 ste te horen wat de uitslagen er van zijn.

Belinda 10 kilo afgevallen!!! WAUW goed zeg! Ik ben trots op je hoor.

Belinda, wow! 10 kilo afgevallen! super hoor!
succes met de kuren!

Hoi meiden,

Nou kuur is afgelopen maar nog niks te zien. het rommelt wel wat en heb ook wat buikpijn klachten en enorm last van GROTE pukkels op de raarste plekken.

Belinda: wat goed zeg 10 kilo. Hoe heb je dat gedaan. Ik ben aan de sonja en blijf steken op 6 kilo en wil er eigenljk nog wel 10 bij af hebben of weer zes. Heb je misschien voor mij ook jouw dieet?

Iedereen verder een prettige zondag.

Groetjes Russell

Heee Russel.

Ja mijn dieet is gewoon veeel water drinken.
En ik heb veel dingen in me etens patroon
veranderd niet te veel snoepen geen chips.
Tussen doortjes eten en veel water en het heeft
gewerkt.En veel bewegen met me dochtertje na
het dorp lopen elke dag ook al heb ik niets nodig haha.
En niet meer na HALF 9 s'avonds eten.

Ja dat is het eigelijk ik ben ook echt trots op wat ik
heb bereikt ik heb echt waar weer broeken aan die
ik voor de zwangerschap van me dochter aan had en dat
is onder hand al weer 3 jaar geleden.......
Ik ben blij dat ik ze bewaard heb anders had ik alweer nieuwe
broeken kunnen halen een beetje zonde he!!!!!!

Maar 6 kilo is ook al best veel....
Eerst gaat het best hard en later gaat het wat langzaamer
komt door dat je eerst veel vocht gaat verliezen terminste
zo was het bij mij....En nu zie ik dat echt me buik weg gaat YES...
Ik kan me broeken zo uit trekken zonder knoop of rits los te doen.
Lekker makkelijk haha.

Groetjes Belinda

Suusle: Wat goed nieuws dat je dankzij de kuur ongesteld bent geworden ! Wie weet wie weet heb je een eisprong gehad en heeft het klussen geloond......ik ga heel hard voor je duimen !

Belinda: Waaauw super zeg 10 Kilo !! Gefeliciteerd !! Dat scheelt wel een maatje of twee he....Ik ben ook aan het lijnen: wil graag wat extra kilo-tjes afvallen voordat we aan de IUI beginnen. Stel ik moet strakjes aan de hormonen....daar schijn je van bij te komen en als ik nu wat afval dan heb ik wat speling. En tja het is wel meegenomen als ik wat extra afval, mocht ik zwanger worden.......Een kilo-tje of 5 is wel oke. Ik ben er nu al ruim 1 kwijt. Dus nog 4 te gaan. Maar ben al heel erg blij met 2 kilo.

Deedee: Ja zo dachten wij ook over de datum. En het kindje kan inderdaad altijd te te vroeg of te laat komen. We zijn blij ALS we zwanger raken dus inderdaad maakt de bevallingsdatum helemaal niks uit !!! Ik hou je uiteraard op de hoogte van de IUI.
Woensdag krijg ik spuitles....brrrr....maar het schijnt heel erg mee te vallen heb ik al gehoord.

Russell: Kan het zijn dat je zwanger bent.....?
Haha ook aan het Bakkeren..ik ook.. heb nu een week om en ruim 1 kilo afgevallen. Nog 4.....maar 2 is ook al goed.
Jij ook een hele fijne zondag.....hier regent eeeeh plenst het al de hele dag....bah !

De groetjes aan iedereen !

Silvia

Terug
Bovenaan