Eerste bezoek gyn

Hoi Belinda.

Denk dat wij ongeveer in hetzelfde schuitje zitten. maar je bent dus nog wel 1 keer ongesteld geweest nadat je gestopt was met de pil? als je zegt dat je al 5 maand bezig bent en al 4 maand niet ongesteld bent geweest.

mn vriend en ik zijn vanaf augustus bezig en ben nog helemaal niet ongesteld geworden. heb dus ook vorige week bloedtesten gehad, hier kwam niets bijzonders uit. wordt nu doorgestuurd naar de fertiliteitspoli. dus ben benieuwd. het liefste word ik nu nog gewoon even gauw ongesteld, maar ben er bang voor.

hoe gaat het verder met jou? wanneer krijg je de uitslag van je bloed?
en hoe ging het bij  de eerste? nergens last van toen? ging het allemaal direct goed of duurde het ook langer?

haha wat een vragen he... dit wordt onze eerste dus ik ben best heel benieuwd naar alle verhalen, helemaal nu het bij ons dus niet zo snel ging als ik stiekem gehoopt had..

Groetjes Diaan

Hallo dames, ik kom even mee kletsen met dit onderwerp.
ik ben 26 en heb een zoontje van 3.
ook ik ben bij de gyn geweest. bij mijn vorige zwangerschap ook al. ik was heel onregelmatig ongi, eigelijk had ik constant bloedverlies. het blijkt dat ik geen eisprong heb   dus moet het met de clomid opgang geholpen worden. bij mijn zoontje was het na de eerste kuur direct raak.
nu willen wij voor een tweede kindje gaan en ben ik in september gestopt met de pil. door dat ik constant bloed verlies had ben ik begin eind december bij de gyn geweest. de zelfde uitslag als bij mijn eerste dus dat was geen verrassing.
als het goed is heb ik deze week mijn eisprong gehad en we hebben natuurlijk flink geklust! 31 januari heb ik mijn NOD. spannend allemaal. ik blijf jullie volgen dames! succes!

quote: diaanmike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-01-2008 13:37:30'));

Hoi Belinda.

Denk dat wij ongeveer in hetzelfde schuitje zitten. maar je bent dus nog wel 1 keer ongesteld geweest nadat je gestopt was met de pil? als je zegt dat je al 5 maand bezig bent en al 4 maand niet ongesteld bent geweest.

mn vriend en ik zijn vanaf augustus bezig en ben nog helemaal niet ongesteld geworden. heb dus ook vorige week bloedtesten gehad, hier kwam niets bijzonders uit. wordt nu doorgestuurd naar de fertiliteitspoli. dus ben benieuwd. het liefste word ik nu nog gewoon even gauw ongesteld, maar ben er bang voor.

hoe gaat het verder met jou? wanneer krijg je de uitslag van je bloed?
en hoe ging het bij  de eerste? nergens last van toen? ging het allemaal direct goed of duurde het ook langer?

haha wat een vragen he... dit wordt onze eerste dus ik ben best heel benieuwd naar alle verhalen, helemaal nu het bij ons dus niet zo snel ging als ik stiekem gehoopt had..

Groetjes Diaan

Hallo Diaan,

Ja wij zitten aardig in het zelfde schuitje ik ben 1 keer ongi geweest maar
dat kwam door de stopweek zeg maar.En daarna ben ik niet meer ongi geweest.

Veder nu ja ik ben heel gespannen en chaggie en niet me zelf.
We krijgen maandag uitslag dus daar komt het ook mede door dat ik zo in me
vel zit.En ja bij de 1e is een wonder baarlijk verhaal vooral omdat het nu niet lukt.
Ik ben bij haar door de pil heen zwanger geraakt ik was wel aan de antibiotica hoor.
Dus dat was echgelijk in 1 keer en op het goeie moment.Maar dat was veder ook heel
raar verlopen hoor want ik was al 12wk zwanger voor we een posi zwangerschap test hadden..Zelfs bij de ha 1 nega test terwijl ik al lang zwanger was.Zo vreemd allemaal.
En nu lukt het dus helemaal niet.Ik ben erg benieuwd wat de gyn maandag voor ons in petto heeft.

Hoe is het veder nu met jou dan??
Heb jij dat ook heel erg dat je hormomen op de loop met je zijn??
Chaggie om niets kunnen zijn op andere af reageren en nog zo veel meer.
Voor jullie is het dus ook nog allemaal spannend.

Ik zit veder ook nog op een ander forum en daar zitten ook vrouwen die al
zwanger zijn of er mee bezig zijn.Die is veder heel overzichtelijk en als je
op iemand heb geantwoord krijg je daar mail van heel handig
als een van jullie daar zin heeft kom gerust eens kijken.

Het adres is www.jereno.com

Groetjes Belinda

www.jereno.com en dan kom je op een site en onder aan die site
staat een link en dan kom je op het forum.

Wie weet zie ik een van jullie daar wel en anders gewoon hier hihi

Groetjes Belinda

Sylvia: Ja bij mij was het zelfde wel ei blaasjes aanwezig ,en lh piek op ovulatie testen maar geen goede eisprong ,dus ze kunnen niet vanzelf springen darom ga ik aan de clomid.

Nou ik sta er zo voor op het moment ,de rode duivels zijn in aantocht,alle klachten zijn aanwezig,maar nog geen bloed ,dit wordt met de maand minder nog even en er is helemaal niks meer.
Oke als het goed is heb ik morgen me rode dagen wat er nog van is ,moet ik maandag een echo laten maken om te zien hoe klein de ei blaasjes zijn ,heb wel de zenuwen mischien is er opeens iets te zien waardoor ik bijnga niet meer ongi wordt en niet mag starten met de clomid.
Zal er maar vanuit gaan dat alles goed is en ik over 5 dagen met de clomid mag starten,erg spannend er komt wel weer hoop op zwanger worden omdat er ook goede berichten over de clomid zijn te lezen.
Ik hou jullie op de hoogte als ik maandag ben geweest voor de echo.

gr Nina

Heee Belinda,

ik had het er gisteren nog even met mn vriend over en toen zei ik: toch vind ik het een "fijn" (btje raar woord hiervoor maar goed) gevoel dat ik niet de enige ben en dat er dus veel vrouwen zijn die dit ook hebben of hebben gehad.

ik vind het altijd wel fijn om erover te kunnen praten, want ik begin er nu wel een keer van te balen! volgende week ben ik al een half jaar niet ongesteld geweest. heel raar hoor. maar jij kent het.

ik heb inderdaag ook allerlei vage klachten en we dachten dan ook al meerdere keren dat ik zwanger was. maar alle testen zijn negatief. het raarste vind ik toch dat ik 15 kilo ben aangekomen sinds ik gestopt ben met de pil. vind het heel erg, want was al niet de dunste, dus ben extra onzeker de laatste tijd, en zit al niet helemaal lekker in mn vel..

hoop dat we snel doorgestuurd worden en dat er dan even goed gekeken kan worden naar wat er aan de hand is. wens je heel veel succes en sterkte en hoop dat we gauw ongesteld worden!! of zwanger natuurlijk :D

ik zal even kijken op die andere site.

groetjes Diaan

Hee diaan,

Ja het is zeker fijn om met mensen te kunnen praten
die het zelfde hebben ze hebben maar een woord nodig he
en ze snappen je gewoon.
Morgen is voor mij de dag van de uislag ik ben zeer benieuwd.

Ik hoop ook voor jou dat je snel doorgestuurd gaat worden
zodat je je ook snel beter voeld ik voel me ook zo klote.
Ik zit echt niet lekker in me vel.

Ik hoop dat je ook snel zwanger mag zijn...
En wie weet zie ik je snel op jereno.com hihi zal ik wel leuk vinden.

Groetjes Belinda

He dames ik heb geprobeert een lijstje te maken om het overzicht te houden wie wat heeft en wanneer wie naar de gyn gaat. Dat viel niet mee, maar hier is tie dan.
Mocht er iets niet kloppen gewoon even kopieeren en verbeteren.

Pipstip : 14 jan naar gyn geweest. onregelmatige cyclus (laatste keer 30 sep)
bloedprikken, volgende afspraak gyn:  25 feb.
bootje79 (28 jaar): onregelmatige cyclus, 4 maanden niet ongesteld,
16 jan naar gyn geweest, interne echo 1 eileider gevonden de andere niet.
potje ingeleverd. Provera meegekregen voor opwekken mestruatie.
NOD is 30 januari?
Sylvia77(30 jaar): 16 jan naar gyn geweest: interne echo oke, semenonderzoek: trage zwemmers + aantal: te weinig.
bloedprikken en urine inleveren.
7 maanden bezig, regelmatig ongesteld
DeeDee1973(34 jaar): eerste afspraak gyn: 13 feb,  2 jaar bezig, regelmatig.
Uitslag semenonderzoek: normale kwaliteit.
NOD 27 januari
Nina(bijna 31)  : volgende afspraak gyn: 4 feb: uislag echo + kijken of ik goed ben ingesteld voor de clomid. 2e uitslag zaad test.+ bloeduislagen.
8 maanden bezig.
belinda23(24 jaar): 28 dec naar gyn geweest, interne echo was goed.
volgende afspraak gyn: 21 jan: uitslag bloedprikken.
5 maanden bezig, 4 maanden niet ongesteld.
Suusie (25 jaar): 10 maanden bezig, onregelmatige cyclus (28 tot 39 dagen)
potje ingeleverd.
Naar gyn: eind feb.
diaanmike: sinds aug 2007 niet meer ongesteld
joke136(26 jaar): onregelmatige cyclus, gebruikt clomid
eind dec bij gyn geweest. heeft zoontje van 3 jaar
NOD 31 januari

Terug
Bovenaan