Hey meiden!
Deedee, wat leuk dat lijstje! Wat een werk moet je daarvan gehad hebben of niet?!
Nou bij mij klopt het inderdaad hoor!
Marco heeft afgelopen vrijdag z'n potje ingeleverd, dus nu 2 weken wachten op de uitslag, hopen dat die goed is, en dan wachten op brief van gyn...... pfffff
Zit nu ondertussen al op dag 67 (!) en nog niets, ondertussen 4 negatieve testen en test ook niet meer hoor nu, dan had de HA het ook wel moeten zien toch? Maar weet je wat ik zo vreemd vind? Ik heb echt van die typische kwaaltjes die zwangeren ook hebben....
Hoofdpijn, erg moe steeds, af en toe misselijk, zo snel gepikeerd en emotioneel, eczeem (wat ik nog nooit eerder heb gehad) en nog wat andere kleine dingen..... erg vreemd allemaal......
Ik las net bij iemand de zin, vind het 'fijn' dat ik niet de enige ben, weet even niet meer bij wie, maar ik snap wat je bedoelt hoor! Ik heb het idee dat er toch nog een soort van taboe rust op langer erover doen om zwanger te worden, want iedereen die ik ken die zwanger is lijkt zomaar opeens zwanger te zijn geraakt, niemand die verteld dat het niet zo makkelijk ging.... dus daarom had ik eerst zoiets van ik ben de enige, maar dan lees je deze topic en zijn er veel meer meiden en is het eigenlijk helemaal niets raars...... maar niemand treed er mee naar buiten? Nou als ik straks een keer zwanger mag zijn en iemand vraagt ernaar zeg ik gewoon eerlijk dat het bij ons niet vanzelf is gegaan en dat wij er hulp bij hebben gehad!
Nou ik heb verder nog geen nieuws hier, afwachten nog even!
Iedereen een fijne dag/week en tot snel!
Susanne