Eerste keer zwanger willen worden

Hai Palmboompje,
Heb je al getest? Vorige maand was bleek ik zwanger, maar kreeg ik gewoon netjes 2 dagen voor mijn nod bruine afscheiding. Dit is voor mij altijd een teken van komende menstruatie, maar soms kan het ook nog een restje innestelingbloeding zijn. Dit was bij mij dus vorige maand het geval.
Ik verwachtte dus gewoon ongesteld te worden, maar toen het niet kwam heb ik een dag na mijn nod positief getest. Daarna was bij mij ook de bloed verdwenen, was maar kort en weinig.
Dus als je nog niet getest hebt, even doen! :)  
 
En dank je Rietje. :) Ja is zeker verdrietig. Maar, Ik zeg tegen mezelf dat mijn lichaam inderdaad zwanger kan worden en ook nog eens zo gezond is zelf te kunnen herkennen dat het niet goed zit. En het zelf heeft 'opgelost'. Dus ik mag niet klagen, de volgende keer gaat het vast goed.
Hoe is het met jou? Al menstruatie te bekennen inmiddels? Lijkt me bizar! Als je dan toch negatief test wil je toch potdorie ook dat die menstruatie begint! Ik hoop dat je snel weer op een regelmatige cyclus zit en snel een positieve test in je handen hebt!!
 
Hoi CoVe
Ik heb nog niet getest en ook niks in huis daarvoor. Morgen zal ik een test halen mocht het nog steeds uitblijven. 
Wel heel erg naar van je mk, hopelijk is het snel weer raak voor jullie! 
 
Dankjewel! Net toch maar alvast een test gekocht zodat ik morgen meteen kan testen. Zou zeker heel snel zijn als het zo is. Ik vind het best wel spannend, ik hou jullie zeker op de hoogte. 
 
Ja het kan misschien een innestelingsbloeding zijn.. Spannend hoor palmboompje! Hou ons zeker op de hoogte ja ? 
@CoVe hier verder nog geen veranderingen, nog altijd niet ongesteld & wacht er al 65 dagen op nu. Ik moet 14 mei voor iets anders bij de huisarts zijn maar ga het meteen wel even navragen dan.
 
Oh jemig meid. Zou het zeker even aankaarten, dit is ook niks. Zeker omdat je niet verder kan en dat wil je ondertussen vast wel. Ik hoop dat ze iets voor je kunnen doen!
 
Jaa word er best moe van.. Blijf wel gewoon om de twee weken een test doen je weet maar nooit.. Maar t is wel onhandig. Kreeg gisteren ook weer vragen van mn schoonfamilie of wij al kinderen “nemen” en of dat snel gaat gebeuren. Sowieso een hekel aan die vragen maar ik dacht echt van ja uhh weet ik veel ik word niet eens ongesteld dus misschien duurt het nog wel heeeel lang ?
 
Terug
Bovenaan