Eerste keer zwanger willen worden

Ja die vragen of opmerkingen kunnen pijnlijk zijn. Mijn beste vriendin is nu 13 weken, maar heeft er bijna 2 jaar over gedaan. Dat soort opmerkingen kunnen dan echt verkeerd aankomen. 
In jouw situatie ook echt ongemakkelijk, snap ik.
Ja ik zou ook blijven testen, voor hetzelfde geld ben je zo'n bijzonder 'toch zwanger' verhaal! ;) Hoop het nog steeds voor je hoor! En anders lekker snel die menstruatie op gang.
 
Goedemorgen allemaal, 
Ik zou jullie nog even op de hoogte houden. Vanmorgen een test gedaan maar hij was negatief, ook nog niks van een ongesteldheid te zien. Ik ben nu 2 dagen overtijd 
 
Pff verschrikkelijk hè dat wachten allemaal! En idd ook die vragen, ik kreeg ze gisteren toevallig ook zo van zijn jullie er nog niet klaar voor??
ik heb de huisarts vanmorgen gebeld en kan eind deze week terecht. Ik ben dan op dag 77 dus de assistent nam het wel serieus. Ben benieuwd wat dan de volgende stap is
 
Jeetje wat lang idd 77 dagen. Ik ben benieuwd wat de volgende stap is en dat je snel duidelijkheid krijgt! Succes ermee 
 
 
Nu heb ik toch ineens iets heel geks.. ik kijk in de spiegel en zie ineens een lichte streep onder mijn navel lopen. Deze had ik niet. Ik heb vanmorgen negatief getest dus dit is wel gek toch? 
 
Terug
Bovenaan