Eerste keer zwanger willen worden

Oh wat apart! Misschien was je nog vroeg met testen? Morgen opnieuw! :D
Ik heb er nul ervaring mee, geen idee of dit ook voorkomt als je geen zwanger bent! 
 
Ik had me voorgenomen om donderdag ochtend weer te testen dus ik zal het morgen even laten weten. Nog steeds niet ongesteld en wel vaak steekjes en sinds gister veel witte afscheiding.. ergens vraag ik me af of dat bij een naderende menstruatie hoort
 
Hoi hoi!
Ik hoop dat ik mag aansluiten bij deze groep. Mijn vriend en ik hebben na heftige begin van het nieuwe jaar besloten om er voor te gaan. Ben al een paar maanden gestopt met de pil, omdat het moest van de huisarts. Begin vam het jaar dacht de huisarts dat ik zwanger was door de pil heen en later baarmoeder opschonen na hevige buikpijn, bloedverlies en verhoging.
Daarvan bijgekomen toch stiekem jammer dat het niet zo was en toch besloten om voor te gaan. Cyclus is daarna wel gelukkig regelmatig.
Voor diegene bij wie het als is gelukt gefeliciteerd! 
Groetjes !
 
Welkom! 
Dat klinkt wel heftig idd!! Baarnoeder opschonen klinkt niet erg fijn. Toch mooi dat je hierdoor wel serieus bent gaan nadenken over zwanger worden. In welke ronde zit je nu? 
Liefs
 
Hoi hoi
Na het weekend moet ik ongesteld worden dus we gaan de 1e ronde in.
Ik hoop voor jou snel een positieve test!
Groejtes!
 
Welkom! Klinkt pittig! Maar leuk dat je je aansluit, ik duim voor je mee!
Palm, Nog steeds niet ongesteld? En je hebt het geduld om niet te testen, goed hoor! Ik ben heel benieuwd!!
 
Nog steeds niet ongesteld, ergens wil ik de teleurstelling van een negatieve test uitstellen maar morgen ga ik het toch echt doen. 
 
Terug
Bovenaan