Eerste keer zwanger willen worden

Hallo,
Sinds 13 december gestopt met de pil. Daarna erg lange poos geduurt voor mijn menstruatie begon. Mijn eerste menstruatie was erg lang en heftig. Nu een redelijke cyclus. Volgende week woensdag zou ik ongesteld moeten worden (als mijn cyclus hetzelfde blijft tenminste) maar voel me sinds begin deze week ‘anders’ dan normaal voor mijn menstruatie. Normaal heb ik een week van te voren erg gevoelige borsten/tepels, nu totaal geen last van. Ook vind ik sommige dingen vies smaken/ruiken en heb ik onder in mijn buik krampen. Ook lijkt het of ik de hele dag kan slapen, maar weet niet goed of dit nu door een eventuele zwangerschap kan zijn of door het werken. Vind het allemaal erg spannend en ben een beetje bang dat ik mijzelf gek aan het maken ben. Hebben jullie al zulke verschijnselen gehad? 
 
Hallo,
wij gaan deze maand beginnen! Vind het allemaal zo spannend. Ben al een jaar van de pil af, maar nu besloten er echt voor te gaan. Mijn lichaam wil alleen niet echt aangeven wanneer er wat gebeurd. Wel een regelmatige cyclus maar verder voel ik niks. Ik ben erg benieuwd! Iemand nog tips? 
 
 
Hoi! Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje. In januari is mijn spiraaltje eruit gegaan en afgelopen maand was onze eerste ronde! Mijn NOD is morgen, heb al 3 testen gedaan met hetzelfde resultaat. Een heeeeeeel licht streepje (je ziet ‘m bijna niet maar hij is er zeker wel!) frustrerend! Rustig afwachten..
 
@Loesz balen dat je toch ongesteld bent geworden.. maar nieuwe ronde nieuwe kansen!
@linz @rietjepietje wat vervelend dat t al zooolang duurt! Lijkt me erg onzeker. Ben benieuwd wat de huisarts zegt... mijn eerste twee cyclussen na de pil waren 25 en 33 dagen, dus kan er niet echt over meepraten..
Mijn verwachte NOD is 16 mei.. afgelopen dagen dus goed aan de klus geweest ;) en nu weer afwachten...
 
@rietjepietje vanaf mijn laatste ontrekkingsbloeding zou ik 1 mei ongesteld moeten zijn geworden. Maar ik moet zeggen dat het er in niks op lijkt dag het eraan zit te komen. Dus waarschijnlijk heeft mijn lijf het hormonaal gewoon nog niet opgepakt. Flink balen dus maar goed ik probeer het maar los te laten je hebt er toch niet echt invloed op.
 
@inimie dat zou inderdaad goed kunnen dan.. Ik hoop dat het lange wachten van linz en mij je bespaard blijft! En het mooiste zou natuurlijk zijn dat je opeens een positieve test in handen hebt haha!
Hoe zijn jullie mannen er eigenlijk onder? Ik merk echt dat ik ongeduldig begin te worden terwijl mn vriend zoiets heeft van ach ja, komt vanzelf.. 
 
Terug
Bovenaan