Eerste keer zwanger willen worden

Goedemorgen ladies! 
Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje.
Eind maart is mn spiraal verwijderd. Daarna direct een bloeding en wel die eerste maand een ovulatie gemeten.
de 29e werd ik ongesteld en het was hel:(. Zo veel bloedverlies en pijn en zelfs flauwgevallen op werk. Ik kreeg mijn spiraaltje een aantal jaar geleden ivm mijn heftige menstruaties en verdenking endometriose. Nu hebben we volgende week maar een afpspraak bij de HA gemaakt want maak me nu alweer zorgen over de volgende menstruatie???.
We gaan vanaf zondag weer om de dag aan de slag voor ronde 2. Hoop zo dat het snel lukt. Maak me echt nog zorgen over eventuele edometriose enz.
Hoe de man eronder is wel grappig 1 dag na de ongesteldheid vraagt hij al kunnen we alweer?. En na mn ongesteldheid vroeg hij of ik teleurgesteld was. Zei maar van niet na ronde 1;) was natuurlijk wel een beetje zo.
 
O jeetje heftig zeg Depss! Goed dat je meteen een afspraak bij de huisarts hebt gemaakt. Snap heel goed dat je als een berg opzit tegen je volgende menstruatie.. Ik duim voor je dat je die niet meer krijgt en dat je de komende 9 maanden (misschien wel langer haha) niet ongesteld word! ?
Wel grappig hoe mannen er over denken he haha. Mijne dacht ook dat ik de hele maand vruchtbaar zou zijn ipv die ene week rond je ovulatie ?
 
Hier net zo Rietjepietje!
Ik erg ongeduldig en manlief heeft zoiets van ach, als het komt dan komt het. Het komt allemaal wel goed!
Snap niet dat ze zo geduldig kunnen zijn ?
 
Nou hier net nogmaals een test gedaan maar ze blijven toch echt negatief hoor. Maandag de huisarts bellen want ben ondertussen ookal over de 70 dagen heen pff.
mijn vriend dacht in t begin idd ook dat je de hele maand vruchtbaar bent haha. Toen ik ongesteld had moeten worden vroeg hij er iedere dag naar, van ben je al ongesteld? Maar na 2 weken vragen stopte hij ermee. Nu hebben we het er nog wel eens over dat het toch wel heel lang duurt ?
 
Hallo mensen!
ik sluit me ook aan in deze groep. 
Ik ben ook in januari gestopt met de pil. Ontrekkingsbloed gehad, daarna netjes ongesteld geworden. Nu op cyclus dag 59 en geen ongesteldheid in zicht....... 
en alleen maar negatieve testjes.
frustrereennnd
 
Hai iedereen,
Mag ik me ook aansluiten? Mijn vriend en ik proberen ons eerste kindje te krijgen, nu de 3e ronde. De vorige ronde was een positieve test, maar met 5 weken alsnog een vroege miskraam. Nu verwacht ik ieder moment mijn eisprong weer, dus ik verwacht mijn Nod rond 20 mei.
Spannend voor iedereen! 
 
@xMILA vervelend zeg! Helaas weten sommige hier een beetje hoe het voelt.. hopelijk word je gauw ongesteld zodat je weer door kan! Of opeens toch een positieve test natuurlijk.
@CoVe wat verdrietig van je vroege miskraam zeg! ☹️ Wel fijn om te weten dat je in ieder geval dus vruchtbaar bent en hopelijk mag het gauw weer raak zijn en blijft het vruchtje goed hangen!
 
Hier ook de eerste keer. 
In maart gestopt met de pil, na ontrekkingsbloed een cyclus van 27 dagen. Ik ben gelijk begonnen met ovulatietesten, puur om te kijken hoe het bij mij werkt. Ik krijg steeds hele lichte streepjes en dan na 2/3 dagen helemaal geen streep. Heel frustrerend. Volgens mijn laatste cyclus was mijn NOD 5 mei. Op 4 mei had ik na de sex heel licht helderrood bloed dus dacht de ongesteldheid komt precies volgens de 27 dagen cyclus. Ik ben nog steeds niet ongesteld en zie ook geen bloed meer. Vraag me af wat dat bloed geweest kan zijn. 
Als ik hier zo lees kan het dus ook dat mijn cyclus weer wat langer kan gaan duren deze keer, dat is denk ik het vervelende dat elke cyclus anders kan zijn. 
 
 
Terug
Bovenaan