Goedemorgen ladies!
Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje.
Eind maart is mn spiraal verwijderd. Daarna direct een bloeding en wel die eerste maand een ovulatie gemeten.
de 29e werd ik ongesteld en het was hel
. Zo veel bloedverlies en pijn en zelfs flauwgevallen op werk. Ik kreeg mijn spiraaltje een aantal jaar geleden ivm mijn heftige menstruaties en verdenking endometriose. Nu hebben we volgende week maar een afpspraak bij de HA gemaakt want maak me nu alweer zorgen over de volgende menstruatie???.
We gaan vanaf zondag weer om de dag aan de slag voor ronde 2. Hoop zo dat het snel lukt. Maak me echt nog zorgen over eventuele edometriose enz.
Hoe de man eronder is wel grappig 1 dag na de ongesteldheid vraagt hij al kunnen we alweer?. En na mn ongesteldheid vroeg hij of ik teleurgesteld was. Zei maar van niet na ronde 1
was natuurlijk wel een beetje zo.
Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje.
Eind maart is mn spiraal verwijderd. Daarna direct een bloeding en wel die eerste maand een ovulatie gemeten.
de 29e werd ik ongesteld en het was hel
We gaan vanaf zondag weer om de dag aan de slag voor ronde 2. Hoop zo dat het snel lukt. Maak me echt nog zorgen over eventuele edometriose enz.
Hoe de man eronder is wel grappig 1 dag na de ongesteldheid vraagt hij al kunnen we alweer?. En na mn ongesteldheid vroeg hij of ik teleurgesteld was. Zei maar van niet na ronde 1